איך מבצעים השכרת רכב בדרום הארץ? – לאתר ערב ערב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2019 17:50 ● ערב ערב 2924
מתכננים לשכור רכב בדרום על מנת להגיע לצפון או להשתמש ברכב לצרכי עבודה בנסיעות ברחבי הארץ? אם אתם מתגוררים באילת בוודאי נתקלתם באחד האתגרים הנפוצים. שוכרים שמעוניינים לשכור את הרכב באילת מתבקשים להחזירו באותה העיר או לשלם עלות כספית לא מבוטלת. שירות חדשני של חברת קל-אוטו מאפשר לכם לאסוף את הרכב באילת ולהחזירו בכל מקום ברחבי הארץ (כולל בנתב"ג). למי השירות מתאים ואילו רכבים תוכלו לשכור? בדקנו עבורכם.
איך מבצעים השכרת רכב בדרום הארץ? – לאתר ערב ערב

 

השכרת רכב לתושבי אילת

 

אתם מתכננים נסיעה של כמה חברים לתל אביב ומעוניינים לחזור בטיסה? הייתם רוצים להשאיר את הרכב בתל אביב ומשם להמשיך לחו"ל? חברת קל אוטו מציעה היום לתושבי אילת את השירות הנוח ביותר של השכרת רכב באילת – אספו באילת והחזירו בכל עיר אחרת בארץ בה ישנו סניף של חברת קל אוטו.

 

נוסעים לחופשה באילת

 

חלק משוכרי הרכבים שמגיעים לאילת בטיסה, מעוניינים לחזור למרכז אך אינם יכולים להחזיר את הרכב במרכז. קל אוטו הופכת את התהליך לקל ונוח יותר. אתם שוכרים את הרכב בסניף האילתי של החברה (הממוקם ברח' הדייג 26) ויוצאים עמו לתל אביב או לצפון. שם, תוכלו להחזירו באחד מהסניפים המקומיים של החברה ולחזור לביתכם לאחר החופשה.

אם אתם רוצים לצאת לשטח באזור אילת וליהנות ממזג האוויר החמים בתוך ג'יפ ממוזג המסוגל לעבור בקלות הן דיונה והן הר קטן – קל אוטו שמחים להציע מגוון רחב של רכבי פנאי ושטח. בין השאר ניתן לבחור ג'יפים של החברות המובילות או טנדר הכולל מקום רחב בחלקו האחורי לנשיאה של אופנוע, ציוד כבד או מלאי שאתם מעבירים מאילת לכל הארץ.

 

אילו רכבים אפשר לשכור בקל אוטו?

 

קל אוטו מציעים מגוון רחב מאד של רכבים להשכרה. החל מרכבי המיני הנפוצים והחסכוניים להפליא כמו טויוטה יאריס, יונדאי 10I ושברולט ספארק. בחברה ניתן לשכור גם רכבים משפחתיים מוכרים כמו מאזדה 6 או לנסוע עם כל המשפחה והחברים ברכבי מיני ואן הכוללים שישה ואף שבעה מקומות. בנוסף לכל אלה, אפשר גם להתפנק ברכבי פנאי כמו מזדה CX-5, מיצובישי אאוטלנדר וטויוטה CSR.

 

מעבירים דירה קטנה? סעו עם הטנדר של קל אוטו

 

אם אתם מתכננים מעבר דירה מאילת לאזור המרכז, השירות של קל אוטו יתאים לכם כמו ככפפה ליד. אתם יכולים לארוז את הבגדים והקונסולה, הספרים והמזכרות שאספתם במהלך המגורים באילת. להכניס את כל הכבודה לאחד הרכבים הרחבים של החברה ולנסוע בראש שקט. כאשר תגיעו למרכז תוכלו לפרוק את כל החפצים שלכם בבית החדש ולהחזיר את הרכב במקום קרוב לבית במרכז או בצפון. אם אתם זקוקים לעוד מספר ימים עם הרכב עד שתכירו את התחבורה הציבורית או תקנו רכב במרכז, אין בעיה, תוכלו להחזיר את הרכב לאחר מספר ימים.

 

מה היתרונות של השכרה בקל אוטו?

 

קל אוטו הופכים את תהליך ההשכרה לפשוט, קל ונוח. השכרת רכב בדרום מאתגרת לפעמים כי חברות רבות מנצלות את התיירות הערה באזור אילת ומחירי ההשכרה נוסקים לשחקים. בקל אוטו לעומת זאת תוכלו לשכור רכב למספר ימים או אפילו לחודש שלם במחיר אטרקטיבי במיוחד. למשל - רכב קומפקטי לחודש שלם יעלה לכם 2,400 ₪. למחיר הרכב לא נוספות הפתעות לא צפויות והוא כולל בתוכו גם ביטוח כנגד גניבה או תאונה.

לסיכום, השכרת רכב בכל מקום בארץ ובמיוחד באזור אילת הופכת להיות קלה ונוחה יותר עם השירות המיוחד של קל אוטו המאפשרת להחזיר את הרכבים בכל מקום בו תרצו ברחבי ישראל – כולל בסניף בנמל התעופה בן גוריון לנוחיותכם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש