מדוע כדאי לכם לעשות השמה להייטק?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2019 18:06 ● ערב ערב 2924
סיימת לימודי הייטק? אם גם לך נגמרו הכוחות מראיון עבודה אחד אחרי השני, מהצפת המרשתת כולה בקורות החיים שלך ללא כל מענה ובמשאבי הזמנים הרבים שהשקעת במציאת עבודת חלומותיך, אינך לבד. שוק התעסוקה בתחומי ההייטק מוצף והתחרות אחר התפקידים היוקרתיים מהווה זירת קרב שעשויה להיות מתישה
מדוע כדאי לכם לעשות השמה להייטק?

ממצאים סטטיסטיים מצביעים על כך שקיימות עשרות אלפי משרות זמינות בשוק בתחום הייטק, אך למרות זאת בוגרי לימודים רבים שסיימו סוגים שונים של קורס הייטק, כמו למשל קורס פיתוח אפליקציות, מתקשים מאוד למצוא עבודה. על משרות בכירות בתחום ההייטק עשויים להיות 30 ואפילו 40 מועמדים על משרה אחת. לכן, חברת השמה להייטק המתמחה בתחום ההייטק יכולה לסייע לך למצוא משרה ראויה, לאפשר לך להתנהל בצורה מסודרת ורגועה יותר ולחסוך לך זמן וכסף רב. אלו רק כמה מהיתרונות שמובטחים לך בפנייה לחברת השמה לאחר סיום לימודי הייטק.

 

טווח רחב של משרות שאינן נגישות לך

 

אכן, אמצעי התקשורת המודפסת והדיגיטלית משופעים בהצעות עבודה, בעיקר בתחומי המחשב וההייטק, אך משרות רבות כלל אינן מתפרסמות על מנת לשמור על פרטיות המידע שלהן ועקב עבודתן השוטפת עם חברות השמה. מסיבה זו, יהיה חכם מצידך לקראת סיום קורס הייטק לפנות לחברת השמה להייטק שתקשר בינך לבין שלל מעסיקים מובילים בתחום.

 

ללא כל עלות

 

אם התחלנו בשאלה "מדוע כדאי", אולי כדאי שנשאל קודם, "למה בעצם לא?". משיתוף הפעולה הזה, ניתן רק להרוויח. חברות ההשמה מחויבות על פי חוק לספק את שירותן מבלי לגבות כל תשלום מדורשי העבודה. כל שכרן מגיע מהמעסיקים. כך פנייתך לחברת השמה מנגישה עבורך משרות יוקרתיות ללא כל עלות מצידך.

 

ערוץ מידע נוסף

 

מוסד הלימודים בו עשית לימודי הייטק מפנה אותך למעסיקים? נרשמת כבר לכל לוחות המשרות וקבוצות הפייסבוק? פנית לכל החברים שעובדים בתחום וביקשת מהם לזכור אותך? מה יש לך להפסיד מלפנות לערוץ נוסף? שליחת קורות החיים לחברת השמה תעשה עבודה שתהיה שווה פנייה לעשרות גורמים בעצמך.

 

מסייעים לך להשיג את המשרה

 

חברות ההשמה מנוסות בתחום גיוס העובדים ולכן אנשי הצוות שלה יודעים מה החברות עבורן הם עובדים מחפשים במועמדים שלהן. לכן, נציגי חברות השמה יכולים לסייע לך לפנות באופן המתאים למעסיק, לשנות פרטים מסוימים בקורות החיים ולהציג את הכשרתך בלימודי הייטק וניסיונך המקצועי באופן שיקדם אותך אל ראיון העבודה המיוחל והצלחה בו.

 

מאמץ מרוכז ויעיל

 

לא חבל להתפזר לכל הכיוונים ולבזבז שעות רבות ואת כל כוחותיך בחיפוש המשרה? פניה לחברות השמה להייטק והשארת פרטיך תאפשר לך לתת למומחים לעשות את העבודה ללא כל עלות וביעילות רבה יותר עבורך. כך יתאפשר לך למקד את הכוחות שלך בהכשרות נוספות ובצבירת ניסיון שיהפכו אותך למועמד אטרקטיבי אף יותר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש