לקראת 1 בספטמבר: רענון חדר הילדים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/8/2019 11:45 ● ערב ערב 2926
תיכף חוזרים ללימודים והחופש הגדול הוא זמן מצוין לשדרג, לשפץ ולעצב את חדרי הילדים. רמז: צבע עושה את ההבדל
לקראת 1 בספטמבר: רענון חדר הילדים
קרדיט: BG Paint

 

יולי-אוגוסט ותקופת החגים זו תקופה מעולה לשדרג את חדרי הילדים, להתאים אותם לשלב הבא בחייהם ולעצב להם סביבת מגורים נעימה ונוחה. לפני שניגע בטיפים המקצועיים, חשוב להבין שהילדים שלנו יודעים מה הם רוצים. הם חשופים למידע ולטרנדים לא פחות מאילנו המבוגרים, ואולי אף יותר, כך שאין טעם להכתיב להם את הצבעים, העיצוב והאווירה. אז אחרי שיושבים ומבררים עם "הלקוחות" שלכם מה הם רוצים בחדר שלהם, פונים לטיפים של המומחים בחברתBG Bond לעיצוב ושדרוג חדרי הילדים:

ביחד עם הילדים – הטיפ הכי חשוב הוא לשלב את הילדים בתהליך הבחירה וגם בתהליך השיפוץ עצמו. לברר לגבי צבעים אהובים, לראות איתם ביחד תמונות של חדרי ילדים ברשתות החברתיות, במגזינים ובפינטרסט ואפילו לבנות יחד לוח השראה (מישהו אמר פעילות יצירה לחופש ולא קיבל?). מומלץ לצעוד איתם יחד לחנות הצבעים ולבחור ביחד גוונים לקירות.

שילוב כוחות – ילדים אוהבים להרגיש חלק מהחוויה, בטח אם מדובר בחדר שלהם, לכן מומלץ לשתף אותם בעיצוב החדר גם אם זה אומר שזה ייקח זמן ארוך יותר וקצת יותר לכלוך. הילדים יכולים להשתתף בהכנת החדר לצביעה, להכין שבלונה או להדביק מסקינגטייפ לפי דוגמה גיאומטרית, לערבב צבעים, לצבוע עם רולר או מברשת, לשפץ רהיטים עייפים, לדאוג להום סטיילינג ועוד.

הכנת הקיר לצביעה – חשוב מאוד להכין את הקירות לפני צביעה למשל למלא חורים, לטפל בסדקים, להחליק את הקיר ועוד. לנבחרת של בי ג'י בונד יש כמה מוצרים מנצחים שיעזרו בעבודה: בי ג'י FINNESS הוא תערובת אבקתית לתיקון חורים והחלקת סדקים; בי ג'י בונד רול הוא פריימר הכנה לצבע; בי ג'י שפכטל בונד הוא חומר שפכטל אמריקאי רב תכליתי. כדאי לשלב מוצרי הכנה איכותיים כדי לקבל תוצאות טובות ועמידות.

עיצוב מותאם אישית – כדאי לתת מקום לביטוי האישי של כל ילד וילדה, גם אם הם חולקים חדר. כדאי להקדיש חלק מהעיצוב לתחביבים, עיסוקים, אוספים ועוד של הילדים. לא כדאי להפוך את החדר לחלל אחד עמוס המוקדש לדמות אחת, אלא לנהוג במינון ובאיזון, עדיף באקססוריז שאפשר להחליף בקלות.הביאו בחשבון התבגרות, שינוי טעם והחלפת מושאי הערצה כי ילדים מטבעם משנים את דעתם.

קיר אישי – ילדים אוהבים לגעת בקירות, בין אם באגביות או במטרה ליצור עליהם. אנחנו ב-BG Bond ממליצים להקדיש קיר אחד או חלק מהקיר ולצבוע בצבע לוח או בצבע מגנטי או להקדיש קיר לגלריה מתחלפת של עבודות שאפשר לתלות בעזרת וושי-טייפ צבעוני. בכל מקרה אל תחששו מטביעות אצבעות כי יש לחברת BG Paint צבעים עמידים ורחיצים כמו בי ג'י סופר וייט ובי ג'י קריל סופר לצד צבעים נושמים בעלי כושר כיסוי גבוה כמו בי ג'י סיד סופר ועוד. כולם בטיחותיים לשימוש בחדרי הילדים והתינוקות.

DIY אקולוגי – לא חייבים להחליף רהיטים ולקנות חדש בכל פעם. ברוח ה-DIY לצד השמירה על איכות הסביבה כדאי לשפץ רהיטים ישנים ולהפוך אותם לחדשים בקלות. כך למשל שידת החתלה יכולה להפוך לשידה טרנדית בעזרת צבעים טרנדיים ודוגמאות גאומטריות. ל- BG Paint יש שלל צבעים המתאימים לצביעה על עץ, פורמייקה, מתכת ועוד בראשם צבע הידרו המותאם לחדרי ילדים ותינוקות, צבע אטום על בסיס מים בגימור מט-משי ועוד.

כהה זה IN – בעבר שחור או אפור כהה נותרו מחוץ לחדרי הילדים. היום, בעקבות טרנד העיצוב הנורדי, משלבים צבעוניות כהה או צבעוניות מונוכרומטית של שחור-לבן-אפור גם בחדרי תינוקות, חדרי ילדים וכמובן חדרי נוער. לצד שחור מוחלט ודרמטי, יש במניפת הצבעים החדשנית של בי ג'י פיינט עשרות גוונים מעניינים של אפור בהםBG554, BG489, BG335, BG503, BG504 ועוד. אפשר כמובן לשלב כהים אחרים – מירוק עמוק וכהה דרך כחול מעושן ועד בורדו.

לשמור מוסכמות – לא חייבים ורוד לבנות ותכלת לבנים. אפשר וכדאי לשנות ולגוון בהתאם להעדפות אישיות ואורח החיים המתאים לכם ולילדים. ורוד בהיר יתאים בחדר של ילד וכחול יתאים לחדר של ילדה. במילים אחרות – השמיים הם הגבול.

לצבוע נכון – באתר שלנו תוכלו ללמוד איך לצבוע באופן מקצועי עם מברשת, פד צביעה או רולר. המידע המלא באתר של בי ג'י פיינט: www.bg-paint.co.il/למד-איך-לצבוע

מיקס אנד מאץ'– הכי טרנדי עכשיו לשלב ולערבב בין סגנונות עיצוב, חומרים, צבעים ומגמות. לא חייבים לצבוע את כל החדר באותו צבע, אלא להתייחס לקירות כאל מגרש משחקים עיצובי. אפשר לשלב על אותו קיר צבע ומדבקות או טפט, אפשר להשתמש בכמה צבעים משלימים או מנוגדים וכך הלאה כיד הדמיון הטובה עליכם ועל ילדיכם.

עוד טיפים, רעיונות והשראה לחדרי הילדים תמצאו בשפע באתר www.bg-paint.co.il


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש