אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/8/2019 09:08 ● ערב ערב 2927
טיפ לילידי מזל השבוע - ימים נעימים של הנאה עוברים עליכם בגלל קרבת כוכב וונוס הוא הכוכב שמביא רצון להתפנק ולפנק ואכן זהו שבוע מלא בשורות טובות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

אריה

 

כבר בטיפ ציינתי כי אתם בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית ורגשית ואף כלכלית נראה שאתם בכיוון הנכון. הכוח בידיים שלכם להחליט החלטות ואתם בהחלט יכולים להפעיל אותו כדי להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית תעזור לכם לפעול גם בעתיד בכיוון של דרך מעשית על מנת להגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע.

 

בתולה

 

בשבוע הזה אתם ממשיכים להיות מושפעים ממעבר הכוכבים האישיים המסמלים עבורכם את הצורך בהתחלות החדשות. ואולם, כוכבים אלה נמצאים במקום סגור להחצנה, ועובדה זו גורמת לכם להתלבטויות ואף לחוסר בטחון. נראה שבתחומים של מערכות יחסים אישיות ומקצועיות, עדיין זה אינו הזמן לגלות את תוכניותיכם ובהחלט מומלץ לחכות עוד חודש עד עשייה בשטח.

 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. כוכב התקשורת התיישר בבית הקריירה שלכם והאיר עבורכם נושאים שחשוב לטפל בהם ולא להאמין שהם יחלפו לבד ללא טיפול כלשהו. נצלו קשרים קיימים על מנת לחזק את מעמדכם כיוון שלעיתים אתם לא בטוחים שאכן אתם במקום הנכון מבחינה חברתית, ועובדה זו מאוד מציקה לכם.

 

עקרב

 

התוכניות המקצועיות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם, אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שממריצים ומביאים אתכם לפעולה. אתם מוערכים מאוד במעגל בו אתם חיים כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים בעבודה - אך גם בסביבה הטבעית שלכם.

 

קשת

 

נראה שאתם מתחילים להסתגל לכוכב סטורן שמביא איתו קשיים. בסופו של דבר זהו כוכב מבורך שמעניק לכם את היכולת להסתכל לאמת בעיניים ובהתאם לכך להתנהל. קשיים משמעותיים נמצאים כבר מאחוריכם ובעיקר בריאותיים שעיכבו אתכם בדרככם. מחודש ספטמבר יהיו התחלות חדשות ולכן מומלץ לכם לחשוב בצורה חיובית ואופטימית, על מנת שתוכלו לייצר הצלחה.

 

גדי

 

כוכב השפע יופיטר שנמצא בנסיגה בבית תת ההכרה שלכם גורם לכך שאתם מרגישים לעיתים עצורים ואולי אפילו חנוקים באופן כזה שלעיתים מקשה עליכם את ההתנהלות היומיומית. חלומות אגרסיביים גורמים לכם לקום עם תחושת מועקה, אך אל תילחצו מכך, כיוון שזו דרכו של תת המודע לשחרר מתחים פנימיים. הקשיבו למסרים המתקבלים דרך החלומות שלכם.   

 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שעיקרה חשבונות נפש על מה שעשיתם בשנה האחרונה. אתם תוהים מה הלאה ומה הולך להיות. נראה שנושאי כספים עדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול. ילידי המחצית הראשונה של המזל חווים שינויים שאמורים להביא אתכם לדרך נכונה יותר.

 

דגים

 

כוכב השפע עדיין בנסיגה בבית הקריירה שלכם, ולכן אתם עובדים קשה ולעיתים קשה מדי בגלל הצורך שלכם להספיק ולסגור קצוות. ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם קצת יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם, אך נראה שהפעם אתם במקום הנכון על מנת לעשות שלום עם הסביבה שבה אתם חיים ובעיקר עם עצמכם. אל תחמירו עם התובנות שלכם לגבי עצמכם.

 

טלה

 

כוכב התקשורת התיישר בבית המשפחה שלכם כך שנושאים חשובים שהיה הכרחי לטפל בהם בחוג המשפחה מתחילים להיפתר ולקבל את הפרופורציות המתאימות להם. בעוד כשבוע ייעלמו גם השיירים האחרונים של כוכב זה ולאחר מכן, תוכלו להרשות לעצמכם ליהנות בחוג המשפחה ולהשלים פערים וחסכים שעד היום היה לכם קושי איתם בסגירת מעגלים.

 

שור

 

לנושאי משפחה יש משמעות רבה בשבוע זה, כיוון שנראה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום שמדבר על האפשרות לקונפליקט בתוך המעגל המשפחתי הראשון של חייכם. היזהרו מהתפרצויות שאין לכם שליטה עליהם כיוון שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. השתדלו להיות סבלניים ובמקרים שזה אפשרי, אפילו לרכוש מתנת פיוס קטנה על מנת לרכך את הקרובים לכם.

 

תאומים

 

זוהי תקופה טובה מאוד לטיפוח חיי המשפחה והחברים הקרובים לכם. ניכר שיש לכם צורך לשפר את צורת חייכם וסביבת מגוריכם. מבחינה כספית היה לכם חודש די בעייתי בגלל נסיגת הכוכב שלכם האחראי על התקשורת בבית הכספים שלכם, עובדה שהכריחה אתכם לחשוב אחרת מבחינה כלכלית. כוכב השפע עדיין בנסיגה בבית השותפויות שלכם, חכו עד חודש עד לקבלת החלטות משמעותיות.

 

סרטן

 

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לטיפוח וטיפול בסביבה הטבעית שלכם גם אם היא מקשה עליכם את ההתנהלות של חיי היום יום. בני המשפחה מצפים מכם שתעזרו להם ומאחר והם קרובים אליכם מאוד רגשית ואף משפחתית, אין ספק שאתם משקיעים את מקסימום הזמן על מנת לעשותם מאושרים, על ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם את מרבית החובות המשפחתיות.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש