ד''ר גנדי – רפואה אסתטית

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: יח"צ ● 8/8/2019 09:23 ● ערב ערב 2927
ד"ר גינדין גנדי הוותיק והמנוסה הוא המפתח ליופי שלך בעזרת בוטוקס, חומצה היאלורונית, מילוי קמטים, חוטים וגם פיסול פנים
ד''ר גנדי – רפואה אסתטית

אין אילתי שלא מכיר ואוהב את ד"ר גנדי, רופא משפחה אילתי ותיק ומנוסה, על כן היה זה אך טבעי שכשהחל להעניק טיפולים אסתטיים, החלו המטופלים לנהור לקליניקה שלו בידיעה שהם בידיים הכי טובות שיש.

בחיפוש דרכים להיטיב ולעזור למטופלים שלו, תוך למידה מתמדת והשתלמויות לרוב, אימץ ד"ר גנדי את הגישה שלריענון והטבה במראה השפעה גדולה על שיפור הבריאות, מצב הרוח והביטחון העצמי של המטופל והחליט להתמחות בטיפולים אסתטיים. את המקצוע למד במרכז לרפואה אסתטית של ד"ר קרופניק במרכז הארץ, ובאמתחתו תעודה של אוניברסיטת ניס שבצרפת המסמיכה אותו כמטפל בטיפולי אסתטיקה והזרקות. 

בקליניקה הפרטית האסתטית והמרגיעה של ד"ר גנדי באילת מתבצעים הטיפולים, תוך שמירה על הדיסקרטיות.

 


 אילו טיפולים נעשים בקליניקה?

 

בקליניקה תוכלו לקבל טיפולי הזרקות של חומצה היאלורונית ובוטוקס: "החומצה ההיאלורונית היא חומר טבעי שכמותו בגוף יורדת בגיל 40 בערך עד למחצית הכמות שהיתה בגוף בצעירותו. החזרתו לגוף על ידי הזרקה ממלאת את הקמטים, מחזירה נפחים, מרימה רקמות ללא ניתוח, מעודדת היווצרות קולגן ותורמת לשיפור בלחות עור הפנים. הטבה זו מחזיקה מעמד תשעה חודשים עד שנה. הבוטוקס עוזר להרפייה של השרירים באזור העליון של הפנים, והזרקתו באזור העיניים ובין הגבות תורמת למראה רענן וצעיר", אומר ד"ר גנדי ומוסיף: "טיפול נוסף הוא הטיפול פיסול פנים בקלציום הידרוקסיאפטיט. טיפול לא כואב המחזיק מעמד עד כמעט שנה, וכן טיפול בחוטים נמסים המשפרים את איכות העור".

לפני כל טיפול חיוני שלב הייעוץ. ד"ר גנדי: "לאחר ששמעתי מה מפריע למטופל ומה ציפיותיו מהטיפול, אני מסביר מהן אפשרויות הטיפול השונות ועד כמה יכול הטיפול שנבחר לתת מענה לבעיה ולענות לציפיותיו. רק לאחר שהגעתי עם המטופל להבנה, אני מתחיל בטיפול. במקרים בהם אין בידי להועיל, אני לא מהסס להמליץ לו לפתור את הבעיה בטיפול כירורגי". 

מה האני מאמין שלך בטיפולים האסתטיים?
"אני מאמין במראה טבעי ולא במראה מלאכותי, והמחמאה הגדולה ביותר שיכולים לתת למישהו ממטופליי מבחינתי היא 'אתה נראה מצוין! חזרת מחופשה?' ולא שישאלו אותו 'אילו טיפולים עשית?'. אני מאמין גם שאורח חיים בריא, תזונה נכונה, שינה טובה ואי חשיפה לשמש תורמים הרבה למראה טוב עם או בלי טיפולים", מסכם ד"ר גנדי.

טלפון ליצירת קשר ולתיאום פגישה:052-881-6089.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש