ליאור טקסטיל - המקום היחיד לטריקו איכותי

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/8/2019 09:37 ● מה נשמע 613
בשנת 1999 הקים ליאור הרוש את חנות המפעל 'ליאור טקסטיל', עסק המתמחה במכירה, שיווק, הדפסה ורקמה של מוצרי טקסטיל ● מאז ועד היום החנות פונה גם לעסקים וסיטונאים וגם ללקוחות הפרטיים שבאים להצטייד בכל הביגוד המשלים לילדים מכיתה א' ועד הגיוס
ליאור טקסטיל - המקום היחיד לטריקו איכותי
מהיום אימרו גם הדפסת ALL OVER ב'ליאור טקסטיל'

החנות 'ליאור טקסטיל' מנוהלת כעסק משפחתי המצטיינת במתן שירות ייחודי לעסקים קטנים וגדולים כאחד על ידי צוות שירות אילתי מקצועי שתמיד מוכן לתת את המענה הטוב ביותר לבקשת הלקוח. 
החנות משווקת חולצות טריקו החל ממידה 2 לתינוקות ועד מידה XL6 בכל הצבעים ובאיכות הטובה ביותר. מזה עשרים שנה הם המשווקים הבלעדיים באילת של המותג 'סנס טקסטיל' הארצי.  בחנות גם תמצאו את המותג 'קטורת' המיוצר בארץ- החולצות האופנתיות והמועדפות על ידי תלמידות בתי הספר. 
המפעל 'ליאור טקסטיל' מתמחה בהדפסות על כל סוגי הטקסטיל ונותנים שירות לעסקים רבים באילת ובכל הארץ. בין לקוחותיהם עסקים כמו מסעדות, בתי מלון, מוסדות חינוך, עמותות וכלל העסקים קטנים והגדולים בכל ענפי המסחר והשירות.  

 

מהיום אימרו גם הדפסת ALL OVER ב'ליאור טקסטיל'


ב- 'ליאור טקסטיל' מקפידים תמיד להתייעל ומשתדלים להביא לאילת את החידושים האחרונים בעולם הטקסטיל המודפס. לאחרונה הובא לכאן בהזמנה מיוחדת מכונה להדפסת ALL OVER  על מוצרי טקסטיל. החידוש הוא בכך ששטח ההדפסה של מכונה זו הוא מטר אחד על מטר ועשרים וניתן להדפיס בעזרתה על כל דבר, החל מחולצות, תיקים, כריות, מגבות, מצעים ועוד. בעזרת מכונה זו ניתן לתת מענה איכותי וזמין להדפסות על מוצרי טקסטיל לכל עסק או אדם פרטי מבחינת גודל ואיכות ההדפסה. היום ניתן להזמין הדפסות על מוצרים בכל כמות על פי דרישת הלקוח.


מכונה נוספת תוצרת איטליה שעתידה להגיע לאחר החגים ל'ליאור טקסטיל' תאפשר, לראשונה באילת, להדפיס באיכות מעולה גם על מוצרי פרסום וקידום מכירות ממותגים, זאת כמובן בכל כמות וכמעט על כל דבר לפי דרישת הלקוח. זאת לאחר שמשך שנים רבות נאלצו עסקים אילתים לפנות למרכז הארץ לצורך מיתוג עסקי. 

תושבי אילת מוזמנים לבוא וליהנות ממגוון המבצעים המיוחדים שיש כעת ב'ליאור טקסטיל' לקראת שנת הלימודים החדשה.


אפשר כמובן גם להתעדכן בעמוד הפייסבוק "ליאור טקסטיל בע"מ'".

ליאור טקסטיל
מיקום: המסגר 5 א.ת. אילת.
טלפון: 08-6334271 , 053-2728128
פתוח: ימים א'-ה' 08:00, עד אחרון הלקוחות, 
או עד שאשתו של ליאור מתקשרת. שישי- 08:00-13:00. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש