הצפון שעוד לא הכרתם: 4 אטרקציות שחייבים לנסות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/8/2019 17:38 ● ערב ערב 2927
בין אם זו החופשה המשפחתית הראשונה שלכם בצפון, ובין אם השלמתם כל מסלול הליכה אפשרי מהכנרת ועד רמת הגולן, יש עוד לא מעט אטרקציות נהדרות בחלקה הצפוני של ישראל. מקיר הטיפוס הגבוה ביותר בארץ ועד לסיורי עששיות, תנו לנו להציע לכם כמה פעילויות מלהיבות.
הצפון שעוד לא הכרתם: 4 אטרקציות שחייבים לנסות

 

רשת מלונות מטיילים

 

בין אם זו החופשה המשפחתית הראשונה שלכם בצפון, ובין אם השלמתם כל מסלול הליכה אפשרי מהכנרת ועד רמת הגולן, יש עוד לא מעט אטרקציות נהדרות בחלקה הצפוני של ישראל. מקיר הטיפוס הגבוה ביותר בארץ ועד לסיורי עששיות, תנו לנו להציע לכם כמה פעילויות מלהיבות.

 

טיול עששיות ביער אודם

 

המטיילים בצפון מכירים את היערות, את הנחלים ואת הנופים המרהיבים ביותר. סביר להניח שגם אתם כבר טיילתם באזור לפחות פעם או פעמיים (מעבר לטיולים השנתיים בבית הספר). אלא שמעולם לא טיילתם ביער בשעות החשיכה, כשבידכם עששית שמאירה את הדרך אבל מאפשרת לנו לטייל לא רק באמצעות העיניים, אלא גם עם החושים האחרים. במסלול הנפלא הזה תגיעו אל מכתש וולקני ותגלו אזור מיוחד במינו, שייחשף אליכם גם באמצעות הסיפורים המרתקים על היער, על החיות ואפילו על הכוכבים.

 

פארק אקסטרים בעכו

 

אם יש מקום אחד שבו האדרנלין יזנק, זה כנראה יקרה לכם כאן, בין קירות הטיפוס למסלול הגשרים האתגרי. זה בהחלט מקום אידאלי לחובבי האקסטרים והריגושים, וכן – גם הילדים שלכם עומדים ליהנות מכל רגע. קיר הטיפוס במקום נישא לגובה של כ-32 מטרים, והוא הגבוה ביותר במזרח התיכון. כשתגיעו אל הקצה תוכלו לקפוץ באנג'י מגובה של 10 קומות, ואם תרגישו שזה עדיין לא מספיק יחכו לכם שני מסלולי גשרים (Sky Track) ואומגה באורך של 90 מטרים. מה שבטוח זה שלא ישעמם לכם לרגע.

 

ווייט פול ברגבה

 

גם במתחם ווייט פול תמצאו אומגה וקירות טיפוס, אבל אלה לא כל האטרקציות שיחכו לכם ולילדים. האטרקציה המרכזית כאן היא בריכת הכדורים הלבנה (שם המתחם רמז לכם על קיומה) ובתוכה יחכו לכם לא פחות מ-200,000 כדורים הפרושים על פני שטח של כ-130 מ"ר. חוץ מזה יש כאן גם טרמפולינות ומגלשות ענק, כך שכולם ימצאו את הפעילות המועדפת עליהם, מהתינוקות ועד הסבים והסבתות.

 

מוזיאון האדם הקדמון

 

בקיבוץ מעיין ברוך נמצא מוזיאון האדם הקדמון, וכמו שאתם בוודאי יכולים להבין – יחכה לכם כאן אוסף פרה-היסטורי מרתק. אם אתם במקרה בסביבה תוכלו לסייר במוזיאון לבד או לקבל הדרכה מוקלטת (עם מכשיר שמע), וישנה גם אפשרות לתאם סיור מודרך מבעוד מועד אם תגיעו בקבוצה גדולה. בנוסף מוצעות במוזיאון פעילויות נוספות, כמו הרצאות או סדנאות. בקיצור, לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי לבדוק אם תוכלו לשדרג את החוויה וליהנות מסדנת יצירה או מפעילות מיוחדת לילדים.

 

הלגונה בנחל דן

 

אם אתם ממילא באזור הצפון, אתם לא יכולים לוותר על מסלול כיפי, בוודאי אם יש לכם הזדמנות להתקרר מעט בלגונה היפהפייה בנחל דן. המים הקרירים והפינות המוצלות יבטיחו לכם כמה שעות מופלאות ביעד פסטורלי במיוחד, וזה גם המקום האידאלי לפיקניק. אז בין קירות הטיפוס לבריכת הכדורים, אל תשכחו לעצור, להירגע וליהנות מהשקט, מהאוויר הצלול וממי הנחל הקסום הזה.

 

לרעיונות נוספים של אטרקציות בצפון למשפחות היכנסו

https://www.travelhotels.co.il/אטרקציות_בצפון_למשפחות/

 

*** רשת מלונות מטיילים מציעה לכם נופש בצפון רווי אטרקציות ומסלולי טיולים מהנים. לפרטים היכנסו לאתר הבית


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש