השתלת שיער בטורקיה – מה כולל מחיר פרוצדורת ההשתלה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/8/2019 08:25 ● ערב ערב 2928
כמה כסף הייתם מוכנים להשקיע על מנת להשלים את כל השיער החסר שאיבדתם במרוצת השנים? ככל הנראה שהרבה, אבל ייתכן שלא לצורך
השתלת שיער בטורקיה – מה כולל מחיר פרוצדורת ההשתלה?

עשרות אלפי ישראלים כבר הבינו מזמן כי הדרך להחזיר את השיער אל הראש תוך שמירת הכסף בכיסים היא באמצעות השתלת שיער בטורקיה. בשורות הקרובות תגלו גם אתם מדוע מדובר באפשרות הכי טובה ומשתלמת שתמצאו על הגלובוס. מוכנים? יוצאים לדרך!

 

עד כמה זול לעבור את ההשתלה בטורקיה?

 

השתלת שיער בישראל עשויה לעלות לכם עשרות אלפי שקלים. למעשה, קשה מאוד למצוא קליניקה שגובה פחות מ- 40,000 שקלים עבור ההשתלה. בטורקיה המצב שונה לחלוטין וניתן ליהנות ממחירי השתלת שיער שנעים בין 1,500 ל- 2,000 דולר בלבד או באיזור!!! מדוע הבדלי המחירים כל כך משמעותיים? מאחר וטורקיה מהווה מוקד משיכה למטופלים מכל העולם שמעוניינים לעבור השתלת שיער. הביקושים הגבוהים מורידים את המחירים וכך גם התחרות בין הקליניקות שפורחות בטורקיה ומגלגלות סכומי עתק בשנה.

 

מקצועיות, שקיפות והוגנות

 

בטורקיה פועלים מיטב המומחים בתחום השתלת השיער. הקליניקות מצויידות במיכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר וכל זאת על מנת שהתוצאה הסופית תהיה לא פחות ממושלמת. גם בישראל ישנם מומחים, אך בעוד אצלנו נגבה מחיר נפרד על כל פעולה ואף ישנה הגבלה על מספר הזקיקים פר טיפול, בטורקיה המצב שונה לחלוטין וכל המחירים הינם "פיקס", מה גם שאתם יודעים בדיוק מי יבצע את ההליך בפועל.

למשל, את השתלת השיער יבצע הרופא בכבודו ובעצמו ולא טכנאים מטעמו או בפיקוחו. כמו כן, המחיר אמור לכלול גם טיפול PRP, בו מתבצע שימוש בטסיות דם ממקור עצמי של המטופל על מנת לשפר משמעותית את קליטת הזקיקים בעור.ואולי הדבר החשוב ביותר – בטורקיה אף אחד לא מתעסק בחישובים של מספר זקיקים כללי ולא מתמחר לפי מספר זקיקים. למעשה, רבים מקרב הישראלים שחוזרים מטורקיה מראים אחוזי קליטת זקיקים של 80% בצפיפות של למעלה מ- 60 זקיקים לסמ"ר שאלו נתונים מעולים!

 

השתלת שיער ביחס של  VIP

 

אז מחיר – יש! מקצוענות– יש! ומה לגבי פינוקים ויחס של VIP? ובכן, בוודאי תשמחו לדעת כי בטורקיה הלקוח תמיד נמצא במרכז והוא מתוגמל בצורה פנטסטית בתמורה להשקעתו. אם תבחרו לעבור השתלת שיער בטורקיה תיהנו מסל של פינוקי VIP, כלולים במחיר וללא אותיות קטנות – מלון 4 או 5 חדרים לבחירתכם למשך כשני לילות, העברות משרדה התעופה למלון, לקליניקה וחזרה, עם ארוחות וחדר התאוששות אישי לאחר סיום הניתוח. במקרים רבים המחיר כולל גם את הטיסה והשהייה במלון של בן או בת הזוג ועל כן מדובר בעיסקה משתלמת במיוחד.

 

כיצד משיגים את כל הטוב הזה?

 

אף אחד לא מצפה כי כעת תמצאו בעצמכם רופאים טורקיים שמתאימים לביצוע המשימה. לשם כך ישנן חברות ישראליות שישמחו לבצע התאמה בין צרכי ההשתלה שלכם והתקציב העומד לרשותכם לבין הקליניקה המתאימה והמקצועית ביותר. חברות אלו מלוות את המטופלים לאורך כל הדרך, לרבות פגישה בטורקיה בקליניקה עצמה וטיפול בכל הניירת הרלבנטית. צרו קשר עם חברה מובילה בתחום ובעלת ניסיון על מנת לחסוך בכסף ולקבל בתמורה את הטיפול הטוב ביותר שרק אפשר. שיהיה בהצלחה!


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש