איך חברת השמה הייטק יכולה לסייע לחברות קטנות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/8/2019 14:20 ● ערב ערב 2929
בעבר רבים היו סבורים כי חברת השמה הייטק מתאימה בעיקר לחברות ההייטק הגדולות והמובילות במשק, החברות אשר מבצעות גיוסים אינטנסיביים מאוד לאורך כל השנה, ומחפשות כל הזמן עובדים חדשים לחברה, אבל היום המצב כבר שונה.
איך חברת השמה הייטק יכולה לסייע לחברות קטנות?

היום גם חברות קטנות משתמשות בשירותים של חברת השמה הייטק, וחברות רבות, בכל גודל, מבינות כי חברת השמה מעניקה יתרונות חשובים שלא כדאי להם לוותר עליהם.

רוצים לדעת גם אתם מה היתרונות הללו? רוצים לדעת מדוע כל כך כדאי ומשתלם לכם לעבוד עם חברת השמה, גם אם אתם מבצעים גיוסים מצומצמים מאוד לאורך השנה? אם כן, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

גיוס מהיר של עובדים

 

כאשר חברה קטנה זקוקה לעובדים חדשים, הצורך בהם הוא מהותי מאוד, שכן בדרך כלל מדובר בתפקידים שאין אדם אחר אשר יכול למלא אותם. אם בחברות גדולות יש מחלקות שלמות לכל תחום, וגם חוסר זמני בעובדים אינו משפיע על העבודה עצמה, כאשר החברה קטנה, חוסר בכוח אנושי יכול להשפיע באופן מהותי מאוד על העבודה, ולפגוע בחברה.

לכן, חברות אשר עובדות עם חברת השמה יכולות להשלים את הליכי הגיוס באופן הרבה יותר מהיר. לחברה מאגר עצום של עובדים ממנו היא יכולה "לדוג" את המועמדים הטובים ביותר בקלות רבה ולסייע להשלמת הליך הגיוס במהירות, כך שהחברה לא תפגע בשל חוסר בכוח אדם לאורך זמן.

 

מיון נוח יותר של העובדים

 

בעוד שבחברות גדולות יש מחלקת כוח אדם גדולה אשר בודקת את העובדים השונים, מבצעת מיון של קורות החיים, מרכזי הערכה ועוד, לחברות קטנות את המשאבים והיכולת לבצע את הבדיקות הללו, ולכן חברת השמה מבצעת חלק גדול מהן עבור החברה.

המועמדים אשר חברת ההשמה שולחת אל חברות ההייטק, עברו כבר מיון ראשוני של החברה. מתוך היכרות של חברת ההשמה עם החברה המגייסת, היא אוספת מידע על המועמדים וכך יודעת מי מהם יכולים להתאים באופן הטוב ביותר עבור החברה. כך, כאשר המועמדים מגיעים אל ראיון העבודה, בחברה יכולים לדעת כי מידת ההתאמה שלהם הינה גבוהה, ולקבל מידע אישי ומקצועי מחברת ההשמה אשר יסייע להתאמה הטובה ביותר.

 

גיוס מוחות

 

אנשי מקצוע איכותיים ומובילים, הם נכס לכל חברה. אם יש לכם חברה קטנה, ואתם שואפים להרחבה של החברה, ורוצים להגיע להצלחה גדולה יותר, אתם חייבים לגייס את המוחות הנכונים עבור החברה שלכם, וכל איש מקצוע כזה יכול להזניק את החברה קדימה.

בדרך כלל, מדובר באנשי מקצוע מבוקשים מאוד, אנשים אשר יש להם ניסיון רב מאוד, והם זוכים להצעות עבודה מידי יום. הם לא אלו שמחפשים עבודה, המעסיקים מחפשים אותם.

הדרך להגיע אל אותם אנשים, היא רק דרך חברת השמה. חברה כזו מחזיקה במאגר של עובדים מקצועיים ומבוקשים ממנו היא יכולה למצוא את אנשי המפתח המתאימים ביותר עבור החברה שלכם, היא יכולה לפנות אל אותם עובדים בצורה דיסקרטית ולבדוק האם הם מעוניינים בכך, ואז לתאם את ההיכרות והמפגש ביניכם, כאשר הכל מבוצע תחת סודיות עד להסכמה מלאה של שני הצדדים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש