טיפולי החלקת שיער מקצועיים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/8/2019 14:48 ● ערב ערב 2929
בעשורים האחרונים, נשים רבות מוצאות עצמן חושקות בשיער חלק וגולש ופונות אל מכוני השיער המובילים כדי לקבל טיפולי החלקת שיער שיספקו את הלוק הנחשק. למרבה הצער, קיימים בשוק גורמים רבים שלא קיבלו הכשרה ראויה ואינם מורשים על ידי משרד הבריאות אשר עושים שימוש בחומרים מסוכנים ובטכניקות מיושנות ובלתי מורשות. אלו עלולים לגרום לשערך לנזק בלתי הפיך. לכן, כאשר זה מגיע לשערך, אחד הנכסים היקרים ביותר העומדים לרשותך בכל הקשור למראה נשי מלא קסם, לא מתפשרים על פחות מאנשי המקצוע הטובים ביותר שיידעו כיצד לבצע את העבודה בצורה אחראית, מקצועית ובטוחה.
טיפולי החלקת שיער מקצועיים

 

החלקות שיער אורגניות

 

כיום ישנה אפשרות לעבור החלקה לשיער מחומרים אורגניים ללא כל שימוש בכימיקלים מסוכנים או בטכניקות מזיקות. ישנם כמה סוגים של החלקות אורגניות.

 

החלקת קראטין

 

הקראטין הוא חלבון המצוי בשערך באופן טבעי. על ידי שימוש בקראטין, בתוספת תערובת עשירה של חומרי הזנה המספקים לשערך לחות, גמישות וברק בעת גיהוץ השיער, מקבל השיער מנה משמעותית של חיזוקים שיסייעו לו להתאושש מהטיפול במהירות וימנעו שבירה. כך ניתן ליהנות מהחלקה יפה, איכותית ויעילה ועדיין לשמור על שיער בריא. יש לזכור כי ישנן טכניקות החלקה לשיער רבות המתיימרות להיות "אורגניות", אך החלקה אורגנית אמיתית תגיע תמיד עם אישור של משרד הבריאות ולכן חשוב שנוודא כי אכן קיים אישור כזה לפני תחילת הטיפול. הטיפול אורך כ-90 דקות בלבד ומאפשר לחזור לשגרה       היום-יומית מיד אחריו.

 

החלקת קליאופטרה

 

מכונה גם החלקת "סברה". רבים סוברים כי מדובר בשני סוגי החלקה שונים, אך למעשה מדובר באותם חומרים ובאותה טכניקה, עם ההבדל הקטן שבהחלקת סברה עוברת התערובת בישול. תערובת החומרים האורגנים, המגיעה בצורת אבקה שחורה, מעורבבת למשחה סמיכה הנמשחת על שיערך ומאפשרת ליצור שיער חלק וגולש. בנוסף לאפקט ההחלקה, החלקת קליאופטרה צובעת את השיער ומשאירה אותו, כמו את שיערה של מלכת מצרים הקדומה, בצבע שחור כפחם.

 

יתרונות ההחלקות האורגניות

 

  • בניגוד לטיפולים אחרים של החלקה לשיער, החלקות אורגניות אינן דורשות שינוי באורח החיים. ניתן להיכנס לבריכה ולים ללא כל מגבלה ולהשתמש בכל סוגי השמפו, המרככים והמסכות לשיער מבלי חשש לנזקי מלחים ומינרלים.
  • בניגוד להחלקות כימיקלים מיושנות בהן נעשה שימוש במקורות חום כמו פן או מגהצים מסוכנים, בהחלקות האורגניות לא נעשה כלל שימוש בחום קיצוני.
  • בנוסף להחלקה, מקבל השיער שלל מקורות הזנה שיגנו עליו ויחזקו אותו, כך שלא רק שלא ייגרם נזק לשיער, אלא שיהיה באפשרותך לצאת מהמכון עם שיער בריא מאי פעם.

חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש