שיפודי ציפורה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 4/9/2019 09:15 ● ערב ערב 2931
חוויה של טעם לא שוכחים לעולם ורוצים לחזור עליה שוב ושוב. על כן, בכל פעם שתרצו ליהנות משפע אוכל טעים ואיכותי, משירות מקצועי ואדיב במסעדה אלגנטית המעוצבת בטוב טעם - מסעדת 'שיפודי ציפורה' היא בדיוק המסעדה עבורכם
שיפודי ציפורה

אילתים רבים וגם אורחים מהצפון ומחו"ל, המגיעים לאילת, כבר יודעים שכשמתחשק להם ליהנות מחוויה של אוכל איכותי, שירות מקצועי ואדיב, במסעדה אלגנטית ומעוצבת לתפארת ובמחירים שווים לכל כיס - עליהם להגיע ל'שיפודי ציפורה' סניף אילת, והם אף פעם לא טועים.

לרשת 'שיפודי ציפורה' עשרות סניפים בפריסה ארצית. זוהי רשת של שיפודיות משודרגות, שהסניף הראשון שלה נפתח לפני 40 שנה בבת ים, ומאז היא רשת מובילה בתחום השיפודיות בארץ. 

 

 

הסניף האילתי של רשת 'שיפודי ציפורה' – הוא מסעדה יפהפייה, נקייה ומצוחצחת שהאווירה והאוכל בה באמת מדהימים. כמו בכל סניפי רשת השיפודיות המשודרגות בארץ, גם בסניף אילת תוכלו ליהנות ממבחר גדול של בשרים, שיפודים ודגים טריים, וממגוון גדול של מנות ראשונות וסלטים, אותם מכינים יום יום במקום מחומרי גלם טריים ומשובחים - והכל תמיד טעים מאוד. בתפריט תמצאו מגוון עשיר ומובחר של אוכל ישראלי מוכר ואהוב כמו: סלט ירקות קצוץ דק, כרובית מטוגנת, פטריות מוקפצות, חציל בלאדי על טחינה ועוד. בין המנות העיקריות מבחר גדול של שיפודים איכותיים ומנות כמו סטייק אנטרקוט, מדליוני פילה בקר וצלעות כבש מובחרות. 

מנת הדגל של המסעדה היא פריים ריב במשקל 650 גר' - חגיגה קולינרית מושלמת לחובבי הבקר. סטייק בקר מובחר ועסיסי המוגש עם עצם המעשירה את הטעמים. "אנחנו מטפלים בבשרים ברמה מקצועית ובאהבה רבה", אומר אבי מזרחי בעל המקום שעוסק מעל 20 שנה בתחום ויש לו ניסיון רב במסעדות בשריות, "אנו קונים בשר באיכות הגבוהה ביותר ומיישנים אותו במקום על מנת שיגיע לצלחת שלכם מושלם והכי טעים שאפשר. הצוות מקצועי ומנוסה והשירות אדיב, אישי וחם". 

 

 

אבי מזרחי בעל המקום, בן 48 נשוי +3, תושב אילת מזה 35 שנה, עוסק בתחום המזון מזה 20 שנה. המוטו של אבי במסעדה הוא לספק מוצר איכותי במחיר סביר ולהשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ללא פשרות, תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים, כדי לספק לאורח חוויית אוכל ובילוי מושלמים. למרות המוניטין הטוב שצברה 'שיפודי ציפורה' גם באילת, אבי לא נח על זרי הדפנה, וכל הזמן מחפש דרכים להרחיב את מגוון המנות ולהפתיע את הסועדים במאכלים חדשים ואותנטיים.

  • המקום ערוך לאירועים של עד 150 אורחים כגון בריתות, בר/בת מצווה, ימי הולדת, ימי נישואין ועוד.
  • עסקיות צהריים - יש. החל מ - 69 ₪ בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00. 
  • תושבי אילת נהנים מהנחה של 10% על כל התפריט למעט עסקיות.

מיקום: חזית מלון אמריקנה, אזור מלונות חוף צפוני.
פתוח: ימים א'-ה' 12:00 עד חצות, מוצ"ש - שעה לאחר צאת השבת ועד חצות.
טלפון: 08-6378228, 
 אתר: www.tzipora-eilat.co.il  
כשר למהדרין בהשגחת בית יוסף (הבשרית היחידה באילת בהשגחת בית יוסף).


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש