אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 11/9/2019 16:28 ● ערב ערב 2932
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס עובר לבית הכספים שלכם, כך שנראה שזה בדיוק הזמן הנכון לבדוק את מכלול תוכניותיכם הכלכליות לחודש הקרוב.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

בתולה

 

בשבוע הקרוב, ממשיכים מרבית הכוכבים לשבת במזל שלכם ולעורר אתכם לעשייה חדשה ומעניינת. זה בדיוק הזמן עבורכם ליצור לעצמכם את הסביבה שבה אתם מבקשים להיות כמו גם לשאול את עצמכם, איך אתם רוצים לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם בבית הפרטי שלכם. מאחר ואתם מרגישים דינמיים ומלאי כוח, זה הזמן שלכם למשוך אחריכם את האנשים האחרים ולהוביל אותם.

 

מאזניים

 

במהלך כל החודש הקרוב, תהיו עסוקים בכל הנוגע לתת ההכרה שלכם, כיוון שאתם יכולים למצוא את עצמכם מהרהרים בשאלות שהן די קיומיות עבורכם כמו בדיקה של דפוסי ההתנהגות שרכשתם עד היום במהלך החיים ואתם לא בטוחים שאתם מעוניינים להמשיך איתם ושהם משרתים אתכם. לצערכם, עדיין אין בידיכם את הכוח לעשות את השינוי הנדרש, על מנת לשחרר אותם ולהיפטר מהשפעותיהם.

 

עקרב

 

בשבוע הקרוב, יהיו מרבית הכוכבים בבית החברים והחברה שלכם, כך שימים אלה יהיו טובים עבורכם ליציאה לבילויים ובנסיון להכיר אנשים חדשים ומעניינים. זו בדיוק הסיבה הטובה והנכונה ביותר לרצות להכיר אנשים שיעזרו לכם בהמשך לקדם את עצמכם. נראה  שנושאי שיחה משותפים שיגיעו דרך ההכרויות החדשות, יגרמו לכך שאתם תפתחו את עצמכם לאנרגיות חדשות ומקדמות.

 

קשת

 

בשבוע הקרוב, תצטרכו להוכיח את עצמכם בנושאי עבודה, כיוון שנראה שאתם עומדים בפני לחץ משמעותי שבו אתם נדרשים לעמוד בציפיות ובהתחייבויות. אנשים שונים ידרשו מכם שתעזרו להם ונראה שיקשה עליכם לסרב. זה הזמן עבורכם לתחום את הגבולות של עצמכם ולא לתת לאף אחד להיכנס למרחב שלכם, על מנת לשאוב מכם אנרגיות. את החיזוקים שאתם צריכים, תקבלו מהסביבה הטבעית שלכם.

 

גדי

 

גם בשבוע הקרוב כמו בשבוע שעבר, זהו הזמן הנכון עבורכם לצאת לטייל. אין כמו תקופה זו שמתאימה לכם ביותר לצאת מהסביבה הטבעית שלכם ולרכוש חוויות חדשות ועדיף במקומות רחוקים. במידה ותוכלו לשלב לימודים עם בילויים, הרי שאתם בדיוק במקום הנכון עבורכם. קחו את המשפחה הקרובה שלכם ובמיוחד כאלה שאתם נמצאים איתם באותו הראש וצאו איתם למרחבים.

 

דלי

 

הכוכב שלכם אוראנוס נמצא בבית המשפחה וגורם לכם להבין שעליכם לעשות שינויים משמעותיים בחיים, גם אם כרגע, הם לא נראים עבורכם כמצב אופטימלי. עובדה זו גורמת לכך שאתם עושים את המאזן האישי ובעיקר הכספי שלכם ושואלים את עצמכם כיצד אתם יכולים לעמוד בהתמודדויות החדשות שהחיים מזמנים לכם. מאחר והדבר לא יקרה בשבוע הקרוב, עדיין יש לכם זמן לבדיקת הנושא לעומק.

 

דגים

 

נראה שהתובנות שלכם לחיים בנושאי מערכות יחסים וזוגיות הולכות ומשתנות בגלל כל מה שעברתם לאחרונה ואשר שינה את תפיסת עולמכם האישית והרגשית. אתם נמצאים במחצית התקופה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן זה הזמן הנכון לבדוק עם עצמכם מה עשיתם השנה מבחינה אישית ומקצועית והאם זה מתאים לציפיות שהיו לכם מעצמכם. במידה ולא, פעלו בנדון כדי שתוכלו להמשיך בתוכניותיכם.

 

טלה

 

נושאי עבודה, זוגיות ושותפויות יעסיקו אתכם מאוד במהלך השבוע הקרוב בגלל העובדה שייתכן ויהיו לכם חילוקי דעות על רקע צרכים שונים. חשוב מאוד שתוודאו שאתם מובנים לאחרים ולא פועלים אך ורק על דעת עצמכם, עובדה שיכולה לקומם כנגדכם את האנשים הקרובים לכם ביותר. זה הזמן להשקיע מקצועית, על מנת שתוכלו לבוא עם קבלות מוכחות בכל פעם שאתם באים בדרישות.

 

שור

 

הכוכב שלכם וונוס נמצא במקום המקושר עם מערכות יחסים ורומנים, ולכן נראה שזה הזמן הנכון ביותר עבורכם לבדוק את הקשרים האישיים שלכם מול אנשים שאתם באמת אוהבים ולוודא שכולכם ביחד מצפים לאותם הדברים ויש ביניכם הבנה ותאום ציפיות. זה בדיוק הזמן לארגן לעצמכם בילוי משותף שישדרג את היחסים ביניכם ויעלה אותם לרמה הגבוהה ביותר עבורכם.

 

תאומים

 

כל נושאי המשפחה שלכם עולים עכשיו על הפרק, ועובדה זו מתאימה במיוחד לתקופה הנוכחית שמתחילה להבשיל לפני החגים. מומלץ לכם לבדוק שאתם פועלים בשיתוף עם האנשים הקרובים לכם, וזאת בגלל העובדה שאתם נוחים עכשיו יותר לחילוקי דעות, ואנשים שהייתם בטוחים שזורמים עם דעתכם, יתגלו לכם כאנשים בעלי דעה עצמאית לחלוטין שדעתם שונה משלכם.

 

סרטן

 

התרחשויות שונות בסביבה האישית שלכם מערערות לכם את הביטחון הכלכלי שהיה נדמה לכם שרכשתם בגלל העובדה שאתם מתמודדים עם אירועים חדשים שלא תמיד נוחים עבורכם הקשורים בעיקר למעגל הראשון הקרוב אליכם. במקביל, אתם שואפים להיות עצמאיים, ושילוב זה מעייף ומכביד. הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות נמצא בבית העבודה שלכם וייתכן שמשם תגיע לכם תחושה טובה מלווה בבשורה משמחת.

 

אריה

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים ומביאים איתם אנרגיה של עשייה ואף גורמים  לכם לפעול בצורה אינטנסיבית יותר מהרגיל, ולכן זהו הזמן הנכון ביותר לפעול על מנת לטפל בעניינים הנוגעים לכם. נראה שתרצו להשקיע הרבה שעות אנרגיה בסביבה בה אתם חיים, כדי לחזק את הקשר המשפחתי והאישי דרך עשייה של דברים משותפים. בשורות טובות מגיעות אליכם וזוהי תקופה טובה עבורכם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש