זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/9/2019 11:25 ● מה נשמע 618
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 19-25/9/2019
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


ריבוי האירועים והעיסוקים סביבכם גורם לכם לאי שקט ולרצון לחזור למסלול מסודר. הימנעו מהחלטות פתאומיות. בעבודה- קשרים שיצרתם בעבר יוכלו לעזור לכם להתקדם ואף לקבל תפקיד חדש שבו אתם מעוניינים. זוגיות - הזדמנות טובה לדבר על בעיות בגלוי ולהגיע לפתרון משותף. הדבר יאפשר לכם לחזור למוטב ולחיות חיים שקטים יותר.

 

שור


תחושה של חוסר ודאות וחשש מפני שינוי קרוב. דבר שיערער אתכם מעט שכן ידוע שיציבות זה הדבר הכי חשוב בשבילכם. בעבודה - עליכם להשתדל שלא להימצא במצב של אלה שלוקחים על עצמם את כל האחריות. אתם עלולים למצוא את עצמכם עובדים קשה מדי, אולי אפילו מנוצלים על ידי מישהו שעושה הרבה פחות. זוגיות - השבועות הקרובים יציבו אתכם בפני החלטה לא קלה לגבי המשכו של קשר.

 

תאומים


השבוע תרגישו שעליכם להתוות לעצמכם נתיב ברור. אולם הבלבול אינו מאפשר לכם לחשוב רחוק כל כך. לכן עד שלא תגבשו דרך חדשה אל תסתכנו. בעבודה- יש עליכם לחצים רבים לקבל החלטות שישפיעו על עתידכם במקום העבודה. לא כדאי לקבל החלטה בשלב זה. רצוי לדחות את מועד מתן ההתחייבויות מצדכם לפחות לחודש הבא. זוגיות - קשר חדש עלול להתחיל באופן לא מתוכנן ויעורר בכם התלבטויות רבות, הקשורות אולי למחויבותכם למערכת יחסים אחרת.

 

סרטן


חוסר שקט שמלווה אתכם השבוע קשור לתחושה שדברים יוצאים מכלל שליטתכם. דברים יתחילו להירגע בשבוע הבא ובינתיים כדאי לנסות לשמור על הכוחות. זוגיות - פתאום יתברר לכם מדוע משהו שקיוויתם שיתפתח לא קרה מעולם. ייתכן שמישהו שמציג את עצמו כחבר מעורב בכך וגורם לאי הבנה או לקצר כל שהוא בתקשורת ביניכם. בעבודה - קחו בחשבון שפעולה שהצליחה בעבר, עלולה שלא להביא לאותן תוצאות בהווה. הביטחון שלכם במישהו עלול להוביל לסיכונים שלא לקחתם בחשבון. 

 

אריה


השבוע תהיו חייבים לשים לב לכל הקשור לכספים. נדרש שינוי בגישה ובאופן התכנון וההוצאות שלכם. בעבודה- השבוע שלפניכם מלווה במתח רב ובאי שקט שישפיעו על מערכות היחסים שלכם עם אנשים קרובים או עם שותפים לעבודה. מחלוקות קטנות הופכות למכשלה. כדאי לנסות לקבל את נקודת המבט של הצד השני, גם אם אינכם מסכימים אתה . זוגיות - תעמדו בפני הצורך להחליט לגבי המשכו של קשר שלווה לאחרונה בקשיים. ברגע שמתלבטים זה אומר הכל.

 

בתולה


נושאים הקשורים לבית ולמשפחה יעסיקו אתכם בתקופה הקרובה. יהיו לכם הזדמנויות רבות לשלוט בבית ולשהות בו ואף להתפנות לעיסוקים עם בני המשפחה. בעבודה - חילוקי דעות בנושאים עקרוניים ישפיעו על מערך העבודה התקין. עדיף לא להיכנס למאבקי כוח. זוגיות - קשר חדש יתאפיין באינטנסיביות ובמשיכה חזקה, אך גם בתחושה שהקשר אינו מאפשר לכם את החופש ואת המרחב הדרושים לכם.

 

מאזניים


השבוע שלכם שונה ובלתי שגרתי. מצב הרוח שלכם משתפר והזדמנויות חדשות יעלו בכם התרגשות והתלהבות. קחו בחשבון שדברים יקרו אחרת מן המתוכנן, ואולי דווקא בדרך זו יובילו אתכם להזדמנות מוצלחת. זוגיות - הצורך להשתחרר מקשר תובעני וכובל בולט עכשיו. בעבודה– אתם חווים קושי וחוסר יציבות. תורידו פרופיל עד שתעבור הסערה.

 

עקרב


השבועות הקרובים יתאפיינו בעבודה מרובה ובפחות פנאי לעצמכם.  בעבודה - התקדמות הדרגתית תהיה נכונה יותר עבורכם מאשר קפיצה קדימה, שעלולה לא להגשים את הציפיות שתליתם בה. זוגיות - הקשר הנוכחי דורש מכם ויתורים רבים ומעמיד אתכם בפני הצורך להתאים את עצמכם לצד השני. דברים שיצטברו בכם ישפיעו על רגשותיכם ויביאו למשבר. אל תוותרו על עקרונותיכם.

 

קשת


השבוע הדברים מתחילים להתייצב ולהתבהר. גם אם עדיין לא נפתרו כל הבעיות, עכשיו לפחות תדעו איך להתמודד איתן. אתם מתחזקים ומתאוששים פיזית ונפשית ומסוגלים לרכז את הכוחות בכיוונים החשובים לכם. בעבודה - ייתכן שתרגישו שאינכם יכולים לבטוח במישהו שאיתו אתם עובדים, ושמנסה לצבור כוח ומעמד על חשבונכם. כדאי להיות ערניים לכך אך גם להימנע מלהפוך מעורבים במשחק. זוגיות- הלוואי והייתה כזאת. אתם לא מרגישים שאתם נמצאים בזוגיות. הגיע הזמן לשינוי כן אהבה אבל לא בכל מחיר!

 

גדי


אתם שוב מאפשרים לעצמכם להיפתח לדברים חדשים וליהנות מחוויות ומאנשים סביבכם. אחרי תקופה של הסתגרות סוף סוף מרגישים שאתם יותר חיוניים וחיים. בעבודה - נאמנותכם מונעת מכם לשקול אפשרויות אחרות, אבל אלה יצוצו מכל מיני כיוונים וייאלצו אתכם להגיע להחלטה כלשהי. זוגיות - התלהבותכם מקשר חדש תימשך ותהפוך את מערכת היחסים לאינטנסיבית יותר ואת הקשר לקרוב והדוק יותר. 

 

דלי


אתם מצויים בתקופה לא קלה ואינכם במיטבכם. אתם רוצים לעשות שינויים ומחפשים את הכיוון הנכון. תתייחסו אל עצמכם בכבוד תעריכו את עצמכם וכך הביטחון העצמי  שלכם יעלה. בעבודה - תרגישו שהגיע הזמן לשינוי. תחושה שאינכם ממצים את עצמכם. שינוי שעליו תחליטו בתקופה זו יהיה בעל תוצאות משמעותיות יותר מכפי שחזיתם ולא יאפשר לכם לחזור לאחור. זוגיות - היחסים טובים יחסית ושני הצדדים רציניים ומעוניינים בהמשכו של הקשר. ייתכן ויוחלט על מיסוד הקשר. בסימן טוב ובמזל טוב.

 

דגים


כרגיל תחושת האחריות כלפי אנשים סביבכם מונעת מכם לדאוג לעצמכם. דאגו לעצמכם. בעבודה - דברים שלא הייתם מודעים אליהם יתגלו לכם במפתיע. משהו שיתגלה לכם במקרה יוביל אתכם לאבחנות חדשות. היזהרו. זוגיות - בן זוגכם גורם לכם לתחושה של כעס. נסיעה או חופשה משותפת כרגע לפני ליבון העניינים לא ישפרו את ההרגשה, וזו לא תהיה חופשה זה סתם יהיה בזבוז של חופש וכסף. סדרו את הדברים ואז סעו!


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש