אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/9/2019 18:45 ● ערב ערב 2933
טיפ לילידי השבוע - מאחר והכוכב שלכם מרקורי – האחראי על התקשורת, נמצא בבית הכספים שלכם , מומלץ לכם לנצל אנרגיה זו כדי לנסות ולהשפיע על אחרים לגבי תוכניותיכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

בתולה

 

זהו חודש יום ההולדת שלכם ועל כן זוהי תקופה אינטנסיבית למדי בה על כל אחד מכם למצוא את הנישה המתאימה לו לחיים. ואולם, מנגד עדיין נמצא הכוכב נפטון שביכולת הפנימית שלו מערפל את יכולת החשיבה וההחלטה ולא נותן לכם להיות אובייקטיביים בחשיבה. נסו לחכות ולא להגיע להחלטות משמעותיות, עד אשר תיוועצו עם אנשי מקצוע מתאימים.

 

מאזניים


אתם נמצאים חודש לפני יום ההולדת שלכם ותקופה זו מצטלבת עם תקופת החגים ועל כן היא מאוד משמעותית . יש בה החלטות חשובות לצד חשבונות נפש קשים, כיוון שכל תת המודע שלכם פועל עכשיו. זהו הזמן להגיע למסקנות ולא לחלק אותן עם כל אחד, כיוון שאנשים לא תמיד מפרגנים לכם ורואים רק את הצדדים שאתם מחצינים ופחות את הצדדים הרגישים שלכם.

 

עקרב

 

הכוכב וונוס שמשפיע על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית תת ההכרה למשך כל השבוע והחודש הקרוב ויסתיר את תחושותיכם האמיתיות לגבי מערכות יחסים ורגשות. נראה שישנם נושאים שאינם סגורים בתחום זה ולכן אינכם יכולים לשתף את האחרים במלוא רגשותיכם ואתם נאלצים להסתיר אותם. גם את דעותיכם נראה שתסתירו ותחושת הסודיות תלווה אתכם. 

 

קשת


היחסים הבין אישיים מתנהלים בדרך מאוד אינטנסיבית בגלל העובדה שבית המעמד החברתי שלכם עומד להיות מופעל מאוד ונראה שפעילויות מסוימות יחזקו את המעמד האישי שלכם בעיני האחרים. היזהרו מחנופה שאינה במקומה ובמידה ותמצאו עצמכם בסיטואציות שאתם חייבים להשתתף בהם, זכרו ששתיקה וחיוך יכולים להיות טובים מאוד כאשר אינכם רוצים או יכולים להביע דעה. 

 

גדי
 

איכשהו למרות הקשיים שלכם אתם תמיד מסתדרים ושורדים ובסופו של דבר גם יוצאים מחוזקים. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לקחת אחריות חדשה בנושאי קריירה ונראה שאנשים קרובים ממשיכים להעריך אתכם בעקבות העשייה וההשקעה שלכם. ברור שתצליחו במטרות שלכם ולא תאפשרו לאחרים להשפיע עליכם, במקום שלא תהיו שלמים איתו. 

 

דלי 


הכוכב אוראנוס שהוא הכוכב שלכם נמצא במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם וגורם לכך שאתם מתעמתים עם נושאים שונים שמטרידים אתכם וגורמים לכם לרצות לעשות שינוי משמעותי. תהליכי השינוי יהיו מהירים ופתאומיים, כך שאין לכם מה לתכנן מראש – הדברים יגיעו. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לקחת יוזמה ולטייל במקומות חדשים ולא מוכרים. 

 

דגים

 

אתם אנשים שנחשבים די חלקלקים בכל מערכת גלגל המזלות, ולכן בתקופה זו של החגים תבוא יכולת זו לידי ביטוי, כיוון שעכשיו תצטרכו לגייס את כל תשומת הלב שלכם להיות בקשר טוב עם הקרובים לכם ביותר אם אינכם רוצים להגיע איתם לידי עימות כיוון שידכם תצא על התחתונה. זה הזמן לעשיית חשבונות נפש שיעזרו לכם בהתמודדויות עתידיות. 

 

טלה



נושאי עבודה וקריירה יהיו משמעותיים בשבוע זה ולמשך כל החודש הקרוב לקראת החגים בשל החופש המצטבר העתידי. אל תתרגשו בכל פעם שההצלחה לא מגיעה כפי שאתם מצפים ומייחלים, כיוון שיש שני כוכבים מאוד משמעותיים בבית הקריירה שלכם שמצד אחד דוחפים אתכם למהפך , אך מצד שני גורמים לכם לקשיים והדברים אינם מגיעים אליכם בקלות כפי שהייתם מצפים.

 

שור

 

הכוכב שלכם המוכר בשמו וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים, הגיע לבית העבודה והיצירה המקצועית שלכם ויביא בכנפיו רגעים של שמחה ופרגון בתחום. גם כוכב יופיטר שמביא שפע ועדיין נמצא במזל קשת, משפיע גם הוא על בית הלימודים והנסיעות שלכם, כך שנראה שזוהי תקופה מעולה ללימודים ולהתחלות חדשות. זה הזמן לנסות להדק קשרים עם גורמי חוץ.

 

תאומים

 

נצלו את התקופה עד לסוף חודש דצמבר כדי לגבש לעצמכם תוכנית לקידום מערכות היחסים. זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים ליהנות מהתחושה של יחד בשל השקעתכם בנושאי. נושאי משפחה ימשיכו להטריד אתכם ונראה שלעיתים אתם על סף התפרצויות שאין לכם שליטה עליהם, ואולם אלה שמכירים אתכם, יודעים כיצד לנווט ולהפעיל אתכם ומומלץ לכם לשתף פעולה.

 

סרטן


אתם עסוקים במלוא מובן המילה עם המשפחה ואנשים הקרובים אליכם בסביבת המגורים שלכם ושאיתם נאלצתם להתפשר בתוקף הנסיבות. אין לכם מספיק זמן כרגע לעצמכם ולשאיפות האישיות שלכם. אך למרות ההתפשרות שאינה נוחה לכם , נראה שאתם יכולים להתמודד עם כל נושא בהצלחה ולהגיע אל התוצאות המקוות. צפויים לכם שמחות בתוך המסגרת הביתית שלכם. 


אריה

 

בית הכספים שלכם עמוס השבוע בכוכבים משמעותיים שלא מרפים מכם כדי שתאפשרו לבצע שינויים במצבכם הכלכלי, כך שיאפשרו לכם לחיות את חייכם כפי שבאמת הייתם רוצים. המשפחה מנסה לעזור לכם, אך לעיתים קצרה ידם מלהושיע ואין לכם ברירה אלא לסמוך על עצמכם. הכוכב מארס שנמצא בבית הכספים שלכם עלול לגרום לכם להיות קצרי רוח ולהיגרר למריבות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש