עולם הבשר - מיטב הבשרים, הסלטים והתבלינים באטליז של אמיל דהרי

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 26/9/2019 14:07 ● ערב ערב 2935
בימים אלה, ממש ערב חגי תשרי, פתח אמיל אגמי בשחמון אטליז כשר חדש, ותושבי אילת כולם מוזמנים להגיע למקום וליהנות ממגוון גדול של בשרים, סלטים ותבלינים של החברות המובלות בתחומן בישראל ולהצטייד לקראת החגים במוצרים המעולים ביותר בשוק
עולם הבשר - מיטב הבשרים, הסלטים והתבלינים באטליז של אמיל דהרי

אמיל אגמי הוא בן למשפחה שכל הנמנים עליה הם ספקי מזון ובשר, וכולם נרתמו למשימה להפוך את האיטליז של אמיל למקום בו תוכלו להשיג את מוצרי המזון המעולים ביותר בתחום הבשר, הסלטים והתבלינים.
בחנות המרווחת והנעימה, המאובזרת בציוד החדיש ביותר בתחום המזון, תוכלו למצוא מוצרים של כל מותגי הבשר המובילים כמו: 'עמוס אסלי', 'אלי סרוסי', 'אודי גינדי', 'פור-גס' ועוד מותגי בשר המובילים בתחומם בארץ. תוכלו למצוא כאן גם בשר טרי וגם בשר קפוא.

 


לצד מוצרי הבשר, מביא אמיל לאילת בבלעדיות את 'סלטי משני' - סלטים פרווה ברמה הגבוהה ביותר כמו מטבוחה, בורגול, סלט סלק, חומוס, טחינה ועוד - סך הכל על המדפים 40 סוגי סלטים טעימים ביותר שמתמכרים לטעמים שלהם בקלות.
גם תבלינים של 'זהרי' תמצאו כאן, וכדי להשלים את התמונה ולעזור לכם לרכז ככל האפשר את הקניות שלכם, ניתן לרכוש באטליז של אמיל גם עופות ודגים.
לשירות הלקוחות בכל עת שני קצבים מומחים ומקצועיים שיוכלו לייעץ לכם ולענות על כל שאלה, ואמיל בעל החנות אף הוא נמצא בחנות כל הזמן ודואג שתקבלו שירות מצוין.
אמיל והצוות מברכים את תושבי אילת וכל ישראל בברכת שנה טובה.

 

 

האטליז של אמיל דהרי, כתובת: ששת הימים 290 (צמוד ל'זר פור יו' ול'סופרפארם'), טלפון: 08-6177222, 
פתוח: א-ה 09:00-21:00  שישי וערבי חג 08:00-16:00.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש