תוכנת הנהלת חשבונות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/9/2019 18:48 ● ערב ערב 2933
כל עסק חייב ניהול חשבונות על בסיס קבוע. בראש וראשונה יש לו צורך כמובן, לנהל את כל החשבונאות הפנימית שלו. בנוסף, הוא חייב לספק דיווחים לרשויות המס, יש צורך בקבלת דו"חות המספקים מידע על ביצועי העסק ובין היתר הכנסות הוצאות, רווחים וכדומה
תוכנת הנהלת חשבונות

 תוכנת ניהול חשבונות  מבצעת את כל הפעילות הזאת. היא מתאימה לכל ישות עסקית בין אם היא עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ. יש בה את כל הפונקציות הנדרשות כולל הכנת משכורות עבור עובדים (במידה והעסק מעסיק כאלו). ניתן למצוא שני סוגי הנהלת חשבונות, חד צידית וכפולה, והתוכנה מותאמת לשתיהן ותומכת בכל אחת מהן.

 

פעולות מגוונות ונדרשות

 

תוכנת הנהלת חשבונות מבצעת הפקת חשבוניות וקבלות עם חתימה דיגיטלית. מה שמאפשר משלוח באינטרנט ללקוח וקבלת תשלום ישירות לחשבון הבנק בקלות וביעילות. כמו כן, מאפשרת מעקב אחר ניהול הזמנות ותשלומים, מספקת דיווח שוטף על מצב העסק ועוד. היא מותאמת לעסקים מתחומים שונים כולל גדולים ומורכבים  בתחומי, ייצור, מסחר, מתן שירותים, מכירות ועוד. באמצעותה תהפוך העבודה לקלה מאוד. היא מאפשרת הקלדה  מהירה של חשבוניות עסקה, חשבוניות וקבלות, תעודות משלוח, ומשלוח מקוון ללקוח. לדוגמא, היא מקשרת בצורה אוטומאטית בין חשבונית עסקה לקבלה, כך שכל חשבונית עסקה כזאת יכולה להפוך לקבלה בהקלדה פשוטה.

 

דו"חות לביקורת ומידע

 

תוכנת הנהלת חשבונות מספקת דו"חות שונים לביקורת על הפעילות השוטפת. התאמות בנק הן כאלו. הן עוקבות אחר הוצאת הכספים וקבלת ההכנסות החייבות להתאים בצורה מדויקת. יש צורך שכל המסמכים הקשורים בהן יופיעו ויתאימו. הדבר חשוב למידע הפנימי אבל נחוץ גם לצורך דיווחי אמת לרשויות. באמצעותה ניתן לקבל דו"חות על בסיס חודשי, רבעוני ושנתי לצורך הכנת מאזני בוחן ומאזנים שנתיים לחברות ועוד. קבלת מידע אמין און ליין  חשובה מאוד לכל מנהל לצורך קבלת החלטות שונות שחלקן יכול להיות מיידיות ואחרות אסטרטגיות לטווח ארוך. למשל, מידע על לקוח שיש לו חוב גדול ידליק אור אדום, ואחת האפשרויות העומדות למנהל היא הפסקת פעילות עימו. לחילופין, החלטה אסטרטגית שיכולה להתקבל אצל עסק יצרני היא הפסקת ייצור מוצר שאינו נדרש או ניסיון לשפר אותו, וכן הלאה.

 

גמישות בתפעולה

 

תוכנת הנהלת חשבונות מאפשרת עבודה בתוך העסק אבל במקביל מאפשרת העברת החומר לרואי חשבון חיצוניים. כך ניתן להעביר את כל החשבוניות והקבלות  ובנוסף, את כל המסמכים הרלוונטיים הקשורים. כמו כן, יכולה להתקשר עם חברה  המתמחה בהכנת משכורות ולקבל ממנה שירות ודיווח מתאים נדרש. כך, יכול כל בעל עסק לקבל שירותים במיקור חוץ. היא מאפשרת גמישות מרבית וכל בעל עסק או גוף ארגוני אחר לבחור את דרך תפעולה. מומלץ לרכוש תוכנה מעולה וגמישה מחברה בעלת מוניטין אשר, בנוסף, תספק שירותי תמיכה כל העת. אלו נחוצים מעת לעת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש