חובבי קפה – הכירו את מכונת הקפה של Philips

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/9/2019 18:50 ● ערב ערב 2933
הציבור הישראלי נחשב לחובב ומבקר קפה מושבע – אנחנו כבר מזמן איננו מסתפקים בכוס קפה פשוטה ודלוחה, ומקפידים על שתייה יומיומית של קפה איכותי ביותר, לרוב אספרסו בתצורות שונות. בשנים האחרונות ניתן למצוא גם באינספור דירות ובתים בישראל מכונות קפה אוטומאטיות מסוגים שונים, כאשר יותר ויותר ישראלים וישראליות בוחרים להכניס את היתרונות הברורים של בית הקפה אליהם למטבח. בין אינספור חובבי הקפה המקומיים, ההיכרות עם הסוגים השונים והמגוונים של מכונות קפה ספציפיות הולכת ומתרחבת בארץ. עבור כל מי שמתעניין בקפה איכותי באמת, נציג כאן את מכונות הקפה של אחת היצרניות המרכזיות והמבטיחות בתחום – חברת Philips:
חובבי קפה – הכירו את מכונת הקפה של Philips

 

הרמות הגבוהות ביותר של קפה ביתי ומקצועי

 

מכונות הקפה מבית Philips, אשר מספר דגמים שונים שלהן נמכרים כיום בארץ וכבר מאכלסים לא מעט מטבחים בבתים ובמשרדים, הן מהמכונות האיכותיות והנחשבות ביותר בעולם מכונות הקפה, וספציפית בקטגוריית המכונות הביתיות. (להתרשמות ממגוון הדגמים הכנסו ללינק).

לדוגמה, מספר דגמים של החברה הנמכרים כאן בארץ מציעים את האפשרות לבחור מבין מספר דרגות שונות של ארומה (עד כמה אנו מעוניינים שהארומה של הקפה שלנו תהיה חזקה ומורגשת) – פונקציה אשר בעבר הלא רחוק אפילו לא הייתה בתודעה של רובנו, גם אם אנחנו חובבי קפה מושבעים מאז ומתמיד. מי חשב שנוכל לבחור בדיוק את רמת הארומה ואת סוגה, ועוד שמכונה אוטומאטית מתוחכמת תוכל לעשות זאת עבורנו?...

דוגמה רלבנטית נוספת הלקוחה ישירות מכמה מדגמי המכונות הנפוצים של פיליפס בישראל היא רמת הטחינה של פולי הקפה. חלק מהדגמים של פיליפס מגיעים עם מטחנת פולי קפה מובנית בתוך המכונה, כך שכל שנדרש מאיתנו זה למלא מדי פעם את מיכל פולי הקפה, ומשם המכונה עושה הכל בעצמה, כולל טחינת הפולים והכנת הקפה באמצעותם. במכונות של Philips ניתן למצוא מטחנות מתקדמות עם סכינים קרמיים איכותיים במיוחד, כך שהמכונה מסוגלת לטחון את פולי הקפה בשניים עשר (!!!) דרגות טחינה שונות. דרגות הטחינה קובעות בעצם מתי הופך הקפה מסוג אחד לאחר (למשל – אספרסו ברמת טחינה גסה או דקה כאשר ברמות ה"דקות" והמעודנות ביותר הקפה כבר הופך לקפה שחור איכותי), ומגוון דרגות טחינה שונות מציע לנו תמיד את האופציה לסוגים רבים ושונים של קפה, כל אחד עם הטקסטורה והארומה הייחודית לו.

 

אך אולי היתרון הגדול ביותר של רכישת מכונה של יצרנית מוכרת, איכותית ומובילה בתחום זה (דוגמת Philips) הוא כי כאשר מדובר במכונה מורכבת ומתקדמת כל כך, רמת האמינות המכאנית חשובה במיוחד, כמו גם האחריות הניתנת בעת הרכישה. מכונות הקפה של Philips מתאפיינות באמינות מכאנית גבוהה ביותר (כלומר, מתקלקלות לעיתים רחוקות בלבד ונחשבות לאמינות ושימושיות לטווח הארוך), ונמכרות עם אחריות מלאה למשך שנתיים, אותה מפעילים ומיישמים במידת בצורך במעבדות מורשות. במילים אחרות, רכישת מכונת אספרסו של פיליפס מהווה קנייה מושכלת ובטוחה יחסית, המבטיחה לכם ליהנות מקפה סופר איכותי לאורך שנים קדימה.

 

המאמר באדיבות קפה ורו המציע למכירה מכונות קפה של היצרניות המובילות, פולי קפה, קפסולות ומוצרי קפה איכותיים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש