היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/10/2019 19:55 ● ערב ערב 2936
סוכות באילת
היכל התרבות

ערבי קונספט

מבלים בקאריבו

ימי רביעי, במרפסת ה'קאריבו', ערב יווני עם מוסיקה יוונית ב- 20:30.

ערב קונספט - חמישי זה 80': ואתם מוזמנים לבלות ולהנות בילוי ערב על הבר במרפסת עם ערב שכולו 80׳s בכל חמישי במסעדת 'קאריבו', החל מהשעה 20:30, מומלץ לשריין מקום מראש!

חייגו: 08-6306780 מלון מלכת שבא.

 

פסטיבל הבירה בים האדום

רחוב הבירה הגדול בישראל אילת

 

צילום: יוד צילומים - יהודה בן יתח

עשרות טעמי בירה מהארץ והעולם, עם נציגות מג'מייקה, צרפת, יפן ועוד. מגוון גדול של בירות ישראליות מרחבי הארץ. בירה בטעם הדרים, בירות דובדבנים, בירה ללא אלכוהול. הופעות חיות של מוניקה סקס, התקווה 6, מוש בן ארי וטונה

פסטיבל הבירה בים האדום יציין השנה את שנתו השביעית, עם 40 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות.

השנה פסטיבל הבירה בסימן בירות בוטיק ישראליות - שדרת מותגי מבשלות בוטיק ישראליות ברחוב הבירה הגדול בישראל, בו המבקרים יוכלו להנות מהטעמים של מבשלות בזלת מרמת הגולן, מבשלות מלכה מהגליל, מבשלות ירושלמיות, מבשלת עלמה שתימזג בכוס לאספנים מתנה וכמובן הגולדסטאר לסוגיו המוצלחים.

במיוחד לפסטיבל תבשל ותשיק מבשלת בזלת בירה ייחודית בטעם הדרים במהדורה ממותגת לפסטיבל הבירה בים האדום, מבשלת לה שוף תגיש בירה בטעם דובדבן, מבשלת בירת ויינשטפן תציג 4 סוגי בירה השנה במהדורת אוקטובר פסט, והיינקן תציג חדשנות פורצת דרך –0.0, בירה ללא אלכוהול השומרת על הטעם וחוויית הבירה.

לצד אלה, יוקם מתחם ענק של BEER GARDEN המקורי של מותג מבשלת הבירה הגרמנית פאולנר, אשר תשיק מהדורת בירת פסטיבל.

בנוסף למותגים ממוקדי הבירות המוכרים בעולם כמו גרמניה, בלגיה ואנגליה, יככבו השנה בפסטיבל גם כמה מדינות שלא תמיד חושבים עליהן בהקשר של בירה. מג'מייקה יהיה ניתן לטעום את הבירה הלאומית רד סטרייפ, מיפן יגיעו בירות של מבשלת קירין, ומצרפת, הידועה דווקא ביינות שלה, תגיע קארין 1664 בלאן - בירת חיטה הדרית.

מלבד הבירות יתקיימו גם הופעות של אמנים מובילים, כאשר על הבמה יתקיימו במשך 4 ימים רצוף, 3 הופעות חיות בועטות בכל יום וסה"כ 12 הופעות שירעידו את הטיילת של אילת - עם מוניקה סקס, התקווה 6, מוש בן ארי, טונה והופעות של להקות מקומיות.

לבאי הפסטיבל מובטח לצד חוויית השתייה גם המון GIVE AWAY - מזכרות לאספנים של מבשלות ויינשטפן, שיציגו את מהדורות דונקל, אוריגינל הלס ווויטוס.

יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת: "פסטיבל הבירה שהפך למותג מסמל את סיום עונת הקיץ בכל שנה ופותח את עונת החורף בעיר ואת תחילתן של 48 טיסות שבועיות ישירות מאירופה לאילת. הפסטיבל מהווה יריית פתיחה לפסטיבל החורף Eilat winter sun festival שיכלול כ- 35 אירועים ופסטיבלים בינלאומיים שיתקיימו במשך חמשת חודשי החורף באילת".

פסטיבל הבירה בים האדום 2019, 14-17 באוקטובר החל מ-19:00 ועד 01:00 לפנות בוקר, טיילת אילת, רחבת קניון מול הים, הכניסה חופשית. לפרטים נוספים https://eilat.city/.

 

סוכות בתמנע

פסטיבל תמנע LIVE לכל המשפחה בפעם השישית

סופ"ש של מופעים באמפי תמנע החדש סדנאות לילדים, פעילות אתגרית ומסלולי טיולים באתרי הפארק המרהיבים. שישי-ראשון | 18-20/10/2019

 

בתוכנית: 18/10 יום שישי

10:00-15:00 סיורים עצמאיים באתרי הפארק.

15:00-19:00 סדנאת קרקס, אוהל ילדים עם מתקני קליעה למטרה מתנפחים והפעלות נוספות, מתחם פעילויות אתגרי: אומגה על אגם תמנע, קיר טיפוס, ירי בחץ וקשת, מתחם נינגה לילדים ונוער.

19:00 - מסיבת אוזניות בהנחיית 'תאטרון אלעד'.

20:30 - המופע 'ביטלס' לכל המשפחה בליווי התזמורת הקמארית הקיבוצית - מסע קסום ומסתורי אל עולמם של ה'ביטלס' ושירהם המופלאים, במופע מדהים ומרגש מלא בנוסטלגיה וקסם. הופעה מיוחדת לכל המשפחה עם עיבודים מיוחדים המותאמים לילדים ולמבוגרים.

19/10 יום שבת

08:00-16:00 סיורים עצמאיים באתרי הפארק.

14:00-18:00 סדנאת קרקס, אוהל ילדים עם מתקני קליעה למטרה מתנפחים והפעלות נוספות, מתחם פעילויות אתגרי: אומגה על אגם תמנע, קיר טיפוס, ירי בחץ וקשת, מתחם נינגה לילדים ונוער.

18:00 - אליאנה תדהר ולי בירן שרים הכבש השישה עשר - אליאנה תדהר ולי בירן עושים כבוד וחוגגים 40 ליצירת המופת האהובה ביותר בכל הזמנים - "הכבש הששה עשר" מאת יהונתן גפן ויוני רכטר ומחזירים לבמה את השירים הבלתי נשכחים שכולנו גדלנו עליהם, במופע מוזיקלי קסום לכל המשפחה, בליווי להקה ועיבודים מחודשים.

20:30 - 'כנסיית השכל' מארחים את מיכה שטרית – 'כנסיית השכל' ממשיכה בסיבוב הופעות ברוח 25 שנות פעילות ומגיעה למופע מיוחד בו תארח את מיכה שטרית עם מגוון שירים מאלבומם הראשון "דברים בלחש"- "אני מאמין", "פרפרים" ואת מיטב להיטיה מכל השנים: "זה לא אני", "למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה", "תגידי שטוב", "אני יודעת" ועוד רבים וטובים.

20/10 יום ראשון

09:00-13:00 "תמנע אקשן" באגם - מתחם פעילויות אתגרי: אומגה על אגם תמנע, קיר טיפוס, ירי בחץ וקשת, מתחם נינגה לילדים ונוער, אוהל ילדים עם מתקני קליעה למטרה מתנפחים והפעלות נוספות.

לפרטים נוספים: http://www.parktimna.co.il/.

 

 

 

חדשות אילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש