''החלום'' - מכון יופי וסלון כלות נוסח פריז - ''LA REVE''

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 18/10/2019 06:44 ● מה נשמע 623
מכון היופי וסלון הכלות של ג'סי טייב מביא לכם את פריז לאילת - באווירה, בעיצוב ובטיפולים המפנקים שמקבלות בו הלקוחות
''החלום'' - מכון יופי וסלון כלות נוסח פריז - ''LA REVE''

ג'סי טייב לומדת ועובדת בתחום טיפולי היופי כבר מגיל 15. על הקיר במכון המעוצב להפליא שלה תוכלו לראות את תעודות ההסמכה שקיבלה בתום חמש שנים של לימודים בפריז. במכון היופי שלה תוכלו ליהנות משלל הטיפולים אותם למדה ובהם התנסתה משך שנים של עבודה בתחום.
במכון היופי: טיפולי פנים, איפור ואיפור קבוע, איפור לכלות ואיפור לאירועים, סידור גבות והרמת ריסים, מניקור, פדיקור, בניית ציפורניים, וטיפולי שעווה והכל במקצועיות ותוך תשומת לב לכל פרט.
במספרה: תספורת, צבע וגוונים, תסרוקות לערבים מיוחדים, תסרוקות לכלה, כל סוגי ההחלקות: ברזילאית, יפנית ואורגנית, כל סוגי הפן וגם תסרוקות ותספורות לפאות.

 


"החלום" הוא גם סלון כלות. בקומה השנייה שלו תוכל כל כלה ובנות המשפחה שלה למצוא שמלת כלה או שמלת ערב מפוארת לקראת החתונה או לכל אירוע חשוב אחר– הכל בייבוא ישיר מפריז. ואם לא מצאתם במקום שמלה שתאהבו במידה שלכן, תוכלו לקבוע פגישה עם התופרת העובדת במקום והיא תתאים את השמלה למידות שלכן, או תתפור לכן שמלה חדשה מפוארת לא פחות מאלו המגיעות מפריז. 
אפשר לסגור את המקום ביום החתונה או בכל יום אחר ולהעמיד אותו אך ורק לרשות הכלה ובני משפחתה וחברותיה, או לבעלי כל אירוע שרוצים לעשות טיפולים במכון בפרטיות ביום האירוע שלהם.
אפשר להזמין טיפולים בבתי מלון ובבתים פרטיים והצוות יגיע ויטפל ויכין אתכם כדי שתראו הכי טוב ביום המיוחד שלכם.
למה דווקא אילת? הרי מכון כמו זה יכול לעמוד בתחרות עם מכוני קוסמטיקה וסלונים לכלות בכל מקום בארץ?
ג'סי: "הגעתי לארץ כעולה חדשה בגיל עשרים ואחת, כשאני משאירה את ההורים וכל המשפחה בפריז שם הם עדיין חיים. חייתי בתל אביב, בירושלים ובמקומות אחרים, אבל כשהגעתי לאילת ידעתי שזה המקום שבו אני רוצה לחיות".
"החלום" ממוקם במקום בו שכנה "שיבולים" המיתולוגית – מקום מרכזי ונוח לגישה. אתן מוזמנות להגיע, להתרשם וליהנות ממגוון הטיפולים הרחב.
 

כתובת: אילות 39 מול ככר ירושלים.
טלפון להזמנות, לקבלת פרטים וליצירת קשר: 054-8178472


חדשות אילת - ערב ערב באילת