חצובה למצלמה ולסמארטפון – יעיל ונוח!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/10/2019 11:28 ● ערב ערב 2936
הסמארטפון הפך כבר מזמן לחלק אינטגראלי ובלתי נפרד משגרת היום שלנו (ושל מיליארדי משתמשים נוספים בכל רחבי העולם), ולמעשה שינה לא מעט את אורח החיים המודרני. בעוד לסמארטפון עצמו מגוון עצום של יישומים שונים ומתקדמים ביותר, לא מעט מהשימוש בו נעשה גם באמצעות אביזרים משלימים מסוימים, כאלו המעוצבים ומיוצרים במיוחד עבור הסלולאריים החכמים. אחד מאותם אביזרים "משלימים" הצובר פופולאריות עצומה בשנים האחרונות הוא חצובה לצילום, המתאימה לסמארטפון ולמצלמה "רגילה" גם יחד.
חצובה למצלמה ולסמארטפון – יעיל ונוח!

 

מצלמה איכותית בכיס של כולנו – הסמארטפון כמצלמה

 

אחד היישומים המרכזיים והפופולאריים ביותר של הסמארטפון הוא כמובן – המצלמה. הסמארטפונים של היום מכילים מצלמות איכותיות ביותר, כאלו המשוכללות פי כמה וכמה מהמצלמות המתקדמות ביותר שהיו קיימות בעולם רק לפני עשור או שניים. עבור רבים מאיתנו, הסמארטפון החזיר את הצילום לחיי היומיום –אנחנו אולי לא ממש מבחינים בכך, אך רבים מאיתנו משתמשים במצלמה מדי יום ועל בסיס קבוע – אנחנו מצלמים דברים מסוימים אותם אנחנו צריכים לזכור (זה מהיר, נוח ויעיל יותר מאשר לכתוב או לנסות לשנן), אנחנו מצלמים את החברים והקרובים אלינו, עושים סלפי כזה או אחר וכו'. בעוד רובנו המכריע לא ממש נגענו במצלמה מדי יום בעידן שלפני הסמארטפונים, כיום רובנו משתמשים במצלמה כמעט על בסיס יומיומי.

מכיוון שעידן הסמארטפונים שם מצלמה משוכללת בכיס של כל אחת ואחד מאיתנו והרגיל רבים מאיתנו לשוב ולהשתמש במצלמה על בסיס כמעט יומיומי, נוצרו גם מספר אביזרים מרכזיים הבאים לתמוך באפשרות הצילום הזו שנכנסה לחייהם ולכיסם של מיליארדים, ולהפוך את חוויית הצילום לנוחה, קלה, יעילה ומהנה יותר. אחד האביזרים האפקטיביים והאיכותיים ביותר בהקשר זה היא החצובה.

 

צילום נוח ואיכותי עם הסמארטפון או עם כל מצלמה – חצובה ייעודית

 

בעוד בימים עברו חצובות היו פרטי ציוד בהן השתמשו כמעט אך ורק צלמים מקצועיים, כיום ניתן למצוא אינספור אנשים (וביניהם גם לא מעט ילדים ובני נוער) העושים שימוש בחצובה בעת שהם מצלמים. יתרונות החצובה הם רבים וברורים. לא סתם מדובר באביזר צילום מקצועי, נפוץ ומוכר. כעת, הוא זמין ונגיש לכולנו, ולא רק למחזיקי ציוד צילום מקצועי.

השימוש בחצובה, הן עבור הסמארטפון והן עבור מצלמות, מאפשר צילום יציב, איכותי ונוח. גם אם איננו מודעים לכך, הידיים שלנו מעט רועדות בכל רגע נתון, בטח ובטח כאשר אנחנו מתאמצים במיוחד לייצב אותן על מנת לצלם. לכן, תמונה המצולמת כאשר אנחנו מחזיקים את הסמארטפון או המצלמה בידיים שלנו בדרך כלל לא תצא חדה, בהירה ואיכותית כמו במקרה בו צולמה ממכשיר המוצב על חצובה יציבה, למשל בדגם זה.

במיוחד כאשר מדובר בצילום בסמארטפון, לחצובה יתרונות משמעותיים – המצלמות של הסמארטפונים כיום אמנם איכותיות ביותר, אך אינן מהוות מצלמות מקצועיות לכל דבר ועניין. לא לכל סמארטפון יש מייצבי תמונה אוטומאטיים איכותיים, וחצובה מאפשרת לצלם גם באמצעות הסלולארי תמונות איכותיות ויציבות ביותר.

 

להתרשמות ממגוון חצובות ואביזרי צילום נוספים ולהזמנה אונליין הכנסו לאתר 2קליק והזמינו בקליק. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש