תעודת הוראה בפיזיקה ומדעים – כל היתרונות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/9/2022 20:35 ● ערב ערב 3085
אנשים רבים מחפשים אחר מסלול לימודים אשר יקנה להם אפשרויות התפתחות ותעסוקה חדשות, וכבר מזמן לא מדובר רק בצעירים אחרי צבא. לימודי חינוך, ובפרט לימודים המציעים תעודת הוראה בפיזיקה ומתמטיקה, יכולים להוות את אחד המסלולים המעניינים והאטרקטיביים ביותר עבור מי שמחזיק בזיקה מסוימת לתחומים אלו.
תעודת הוראה בפיזיקה ומדעים – כל היתרונות
תגיות:

מדוע דווקא לימודי תעודת הוראה בפיזיקה ומתמטיקה יכולים לפתוח עבורכם דלת לעולם של תעסוקה אטרקטיבית לטווח הארוך, הנושאת ערך מוסף משמעותי ביותר בצידה? מה מאפיין מסלול לימודים זה ועבור מי הוא בכלל רלבנטי?

 

מדוע דווקא לימודי תעודת הוראה בפיזיקה ומתמטיקה?

 

השאלה הראשונה אליה כדאי להתייחס כאן היא – מדוע בכלל לימודי חינוך? ובכן, תחום החינוך הוא כיום אחד התחומים עם היצע התעסוקה הרחב והמגוון ביותר, בכל רחבי הארץ . כמו כן, מדובר בתחום יציב ובטוח, בו ניתן לתכנן על קריירה ותעסוקה ארוכת טווח. זה נכון גם בנוגע לטווח של עשרות שנים קדימה,  בהן  לא ניתן לדעת בוודאות מה יקרה גם עם תחומים הנחשבים כיום למבטיחים ביותר, דוגמת ההיי טק.

לכן, לימודי חינוך ובפרט כאלו הכוללים גם תעודת הוראה הם מהמסלולים האטרקטיביים ביותר אליהם ניתן להירשם, אם מה שמעניין אתכם זה תעסוקה יציבה ומובטחת ואפשרויות התפתחות ובניית קריירה מקצועית בתחום. כמו כן, הוראה כוללת ערך מוסף משמעותי ביותר, ותחושת סיפוק ושליחות יומיומית עליה מדווחים העוסקים בתחום. לא טריוויאלי ובטח שלא מאפיין את מרבית תחומי העיסוק האחרים.

ולמה דווקא לימודי תעודת הוראה בפיזיקה ומתמטיקה? במידה ויש לכם זיקה מסוימת לתחומים אלו, תוכלו ליהנות מהביקוש הגבוה ביותר למורים ואנשי חינוך גם בתוך עולם החינוך עצמו. תעודה זו מאפשרת ללמד בחטיבות ביניים ותיכונים, להכין כיתות לבגרות ואף להעניק שיעורים פרטיים. בישראל אחוז הניגשים לבגרויות במקצועות כמו מתמטיקה ופיזיקה הוא גבוה יחסית, ומורים טובים לתחומים אלו נדרשים כל הזמן ובכל רחבי הארץ. ללא ספק מדובר ב"הימור בטוח" מבחינת בחירת מסלול לימודים...

 

למי מתאימים לימודי תעודת הוראה בפיזיקה?

 

לימודים אלו מתאימים כמובן לכל מי שרואה עצמו/ה בעולם החינוך, ובפרט עבור מי שמתעניין/ת במדעים מדויקים, ומחזיק בזיקה מסוימת למתמטיקה ומדעי הטבע. על מנת להתקבל למסלול לימודים זה נדרש לעמוד במספר תנאי קבלה ייחודיים לכל מוסד לימודים (פרטים אודות התכנית ניתן למצוא כאן). תוכנית לימודים זו, לפחות כפי שמועברת במכללות  לחינוך, כוללת לימודים של תחומים מרכזיים בפיזיקה,  ושיעורי מעבדה מרתקים. כלומר, מדובר בהעשרה עצמית מסקרנת במיוחד, אותה זוכים להעביר לאחר מכן לתלמידים המתעניינים בתחומים אלו. ללא ספק תחום מיוחד במינו להתמחות בו, ואפשרות להעשיר את עצמנו ואת האחרים גם יחד...

למידע הכנסו לאתר מכללת אורנים המובילה בתחום החינוך בכתובת

https://www.oranim.ac.il/sites/heb/pages/default.aspx


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש