תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 16/6/2023 05:24 ● ערב ערב 3124
טיפ לילידי השבוע - השבוע יבקר במזל שלכם הכוכב האחראי על תקשורת שהוא גם הכוכב המקושר איתכם ושמו מרקורי וייתן לכם את היכולת להביע את דעתכם ולשכנע אחרים בנושאי כספים.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

אתם נאלצים לעסוק ביחסים בין אישיים עם אנשים קרובים אליכם בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים המטפלים בכך ובמקום הקשור לצעירים מכם במשפחה. נראה שעובדה זו גורמת לכם לקחת אחריות על מעשיכם, בשל העובדה שאתם נדרשים לעמוד בציפיות של הקרובים לכם. מאחר והקרובים במקרה זה יכולים להיות גם בני משפחה רחוקים, נראה שיש לכם מה לאבד במקרה ותוותרו על חלון ההזדמנויות.  


 

שור

 

אתם עוברים תקופה משמעותית מבחינה כלכלית בשל הימצאותו של כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר במזל שלכם למשך כל השנה הקרובה ולכן למרות קשיים שונים אתם מרגישים שהנה יש לכם קרן אור של תקווה ואף רווחה. זהו זמן שבו תצטרכו לחשב כמה פעמים את ההתנהלות שלכם ולהיות ערים לעובדה שאתם צריכים לשתף את שאר בני המשפחה בתוכניותיכם ובהחלט להתחשב גם בדעותיהם.   


 

תאומים

 

נושאי מימוש אישי ומקצועי משמעותיים כרגע בחייכם ואתם עוברים תהליך לא נוח בשל אי הוודאות הכרוכה בכך. אתם מתנדנדים ברגשותיכם וכל פעם משנים את דעתכם באשר למה שאתם רוצים לעשות. מטרתו של כוכב של סטורן בבית הקריירה שלכם הוא לעצור אתכם מעט מלרוץ ולקחת פסק זמן כדי להחליט מה אתם באמת רוצים וכיצד ובאיזה אופן תוכלו לממש את המטרות שלכם.


 

סרטן

 

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא כרגע בבית הכספים שלכם למשך כל החודש הקרוב ומביא אינטנסיביות שאינכם אוהבים אותה ולכן נראה שאתם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים שונים שאינם תלויים בכם, אך אתם מרגישים עצמכם מחויבים. אין לכם ברירה, ואתם נאלצים להתפשר. גם נושאי כספים מאוד יטרידו אתכם, כיוון שהשינוי אותו אתם מבקשים לעשות, יגרור אחריו שינויים בהיבט הכלכלי.


 

אריה

 

הכוכב יופיטר נמצא בשנה זו במקום המקושר עם היכולת המקצועית שלכם על מנת שתוכלו להתקדם. נראה שאתם פועלים במלוא הכוח וחשוב לכם להצליח ולהראות את יכולותיכם לעצמכם וגם לאלה שאתם חושבים שפחות פרגנו שלכם. זוהי תקופה מאוד משמעותית וחשוב שתנצלו את ההזדמנויות שיקרו על דרככם בשלב זה. אל תהססו לעשות שינויים במידה ותצטרכו תוך כדי שיתוף פעולה עם הזולת.    


 

בתולה

 

השמש בשמיים שנמצאת החודש במזל תאומים וגם הכוכב מרקורי שמקושר איתכם נמצאים אצלכם בבית הקריירה ועובדה זו מבשרת טובות עבורכם כיוון שנראה שאתם פועלים נמרצות על מנת לטפח את הקריירה שלכם ומפעילים הרבה יחסי אנוש וציבור על מנת להציב את עצמכם במרכז הבמה. אתם פועלים נכון ואת הרגשות האישיים שלכם במידה והינם מנוגדים לאינטרסים, השאירו כרגע לעצמכם.


 

מאזניים

 

יש לכם הזדמנות לנסוע, לבלות ולטייל במקומות חדשים שעד עכשיו רק חלמתם עליהם וזאת בגלל העובדה שהשמש בשמיים מאירה לכם את המקום המקושר עם חו"ל וגם הכוכב מרקורי שמביא נסיעות קצרות, גם הוא נמצא במקום המקושר עם חו"ל. זהו זמן מצוין עבורכם לשווק את עצמכם בכל מקום המקושר עם מעמד חברתי , ואכן אתם מרגישים שבכל מקום שאתם הולכים, אנשים מחפשים את קרבתכם.  


 

עקרב

 

נושאי עבודה מטרידים אתכם מאוד ובמיוחד עולה השאלה האם הכיוון הוא עבודה שגרתית שנותנת בטחון כלכלי או לפנות לתחום פחות בטוח, אך יותר מתאים לאישיות שלכם. אינכם יכולים לסמוך על אף אחד שיעזור לכם ונראה שהעובדה שאתם לא מנסים לעשות פעולות משמעותיות על מנת לטפל בסבך ההתרחשויות בחייכם,  אינה מועילה לכם. זוהי תקופה מתסכלת, בה אתם חייבים להגיע להחלטות.   


 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד טעונה עבורכם בנושאי השותפויות בחייכם וגם כיוון שאתם מרגישים שמשהו עובר עליכם מבחינה רגשית, אך אינכם יכולים להצביע מהו הדבר בדיוק. זוהי תקופה שבה עליכם ללמוד לשחרר את העבר ולהטעין את עצמכם באנרגיות חיוביות לקראת התחלות חדשות. כמו כן, נסו לצאת להתאוורר במקום חדש ואטרקטיבי שייתן לכם תחושה טובה של התחדשות אישית .   


 

גדי

 

זוהי תקופה מצוינת לחזק את עצמכם בעבודה המשמעותית עבורכם ולשפר את מערכות היחסים בתחום זה. כמו כן, כוכב וונוס האחראי על  מערכות יחסים מבקר במקום המקושר עם אינטימיות במערכות יחסים, ולכן, זה הזמן לנסות לבנות את היחסים האישיים שלכם על בסיס יותר עמוק ואינטימי שיכול להביא לפתיחות מבחינה רגשית , עובדה שתועיל מאוד לקשרים האישיים שלכם.


 

דלי

 

הכוכב סטורן שמביא חששות לצד החלטות, נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם לקחת אחריות חדשה על חייכם . העובדה שאתם עושים שינויים בחייכם גורמת לכם להעריך את עצמכם יותר ויותר כי אתם נמצאים במקום שפעם לא חשבתם שתהיו מסוגלים לשאת אותו מבחינה אישית. תדמית חדשה זו שלכם תעזור לפרוץ את המעגל החברתי בו הייתם שרויים עד היום ולהביא לעצמכם את פריצת הדרך שקיוויתם שתגיע.  


 

דגים

 

מאחר וכוכב התקשורת בשמיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי שנראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק וגורמים לכם לעצבנות וזאת בעיקר בשל חוסר גבולות שלא העמדתם בזמן מול האנשים הקרובים לכם. הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם, עולה לכם בהרבה עוגמת נפש מבחינה רגשית. זה הזמן לאזן.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש