הדפסת חולצות – כיצד עושים זאת נכון?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/6/2023 12:15 ● ערב ערב 3125
חולצות תמיד יהיו מצרך שימושי ואם הן איכותיות – כולם שמחים לקבל אותן. הבחירה בחולצה מודפסת עבור אירוע מיוחד יכולה להיות קלה אם פועלים על פי כמה כללים בסיסיים ובהם בחירה במקום מוכר וותיק לו חולצות באיכות גבוהה ומגוון רחב של מידות וסוגי בדים. אז איך בוחרים את ההדפסה המדויקת לאירוע או לצורך ומה חובה לדעת לפני שיוצאים לדרך? כל המידע בכתבה שלפניכם.
הדפסת חולצות – כיצד עושים זאת נכון?
תגיות:

 

לאילו אירועים מתאימות החולצות המודפסות? 

 

חולצות הן מצרך בסיסי שכולם ישמחו לקבל ומסיבה זו החולצות המודפסות מככבות בהרבה מאוד אירועים כמתנה אותה נותנים למזכרת. זו מתנה פשוטה, צנועה, יפה ושימושית, אפשר לתת אותה כחולצה יחידה, ככמה חולצות או כהזמנה גדולה של כמות עבור קבוצה. 

החולצות מתאימות לאירועי סוף שנה בגן, עבור קייטנות, עבור סיום מחזור של כיתה או שכבה, עבור גיבוש של חברים או לסיום סוף מסלול בצבא. הן מתאימות כמתנה עבור מישהו אהוב שמתחתן ויחד כולם לובשים את החולצה עבורו ביום החתונה, הוא מתאים לאירועים של בר ובת מצווה לחברים ולמשפחה וכמובן לברית מילה. החולצה המודפסת יכולה להינתן גם מתנה לאדם אהוב סתם כך עבור יום האהבה, יום הנישואים או לציון אירוע משמעותי בחיים כמו קידום בעבודה, חגיגת יום הולדת ועוד. 

 

כיצד בוחרים את ההדפס המתאים? 

 

חולצה עם הדפסה היא חולצה עם מסר, העברת המסר באמצעות מלל או תמונה יכול להיעשות במגוון רחב של דרכים. ניתן לבחור בתמונה משותפת או תמונה מצחיקה מבדיחה משותפת, תמונה של דמות אהובה במיוחד או תמונה של המשפחה או אפילו הכלב האהוב. יש שבוחרים רק תמונה בלי כיתוב, יש שבוחרים גם כיתוב וגם תמונה ויש שבוחרים להוסיף רק כיתוב. כדאי לחשוב על אופי מקבל החולצה ואופי המעמד ולהחליט על חולצה שתתאים אליהם באופן הטוב ביותר. 

רצוי לבחור צבע הדפס שונה מצבע החולצה כדי שיבלוט עליו, לדוגמה, לא מומלץ להדפיס על בורדו עם הדפסות שחורות או על חולצה אפורה בהירה עם הדפסות לבנות כי יהיה קשה להבחין בהן. יש לחשוב על גודל ההדפסה, אם היא נעשית בגב או בחלק הקדמי או גם וגם. 

כיום ניתן לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים רבים במסגרת הבחירה בהדפסה אונליין, כך למשל ניתן לראות מודל של החולצה עם ההדפסה עליה, לבחון את שילובי הצבעים ואת ההתאמה של ההדפסה לגודל החולצה וכדומה.  

 

למה כדאי לרכוש חולצות מודפסות בכמויות? 

 

קייטנות, כיתות שמסיימות מחזור, מתגייסים שסיימו מסלול – כולם זקוקים לכמויות גדולות של חולצות בעונת הקיץ. ההמלצה היא תמיד לרכוש בכמויות גדולות ולא לחלק את הרכישה, שכן ככל שההזמנה גדולה יותר, כך המחיר לחולצה בודדת יורד.

 

נוחות ומידה נכונה – שני דברים שאין להתפשר עליהם

 

אף אחד לא ילבש חולצה לא נוחה, לכן הדגש העיקרי בבחירתה צריך להיות על נוחות. הבחירה בחולצת כותנה תהיה אידיאלית, כיוון שהיא נוחה עבור אנשים הרגישים לחולצות סינטטיות, היא נושמת ונוחה ונוטה פחות להיהרס עם השנים והכביסות. עם זאת, כדי לשמור על החולצה יש לפעול בניקוי ובייבוש שלה על פי הוראות היצרן.

הבחירה במידה צריכה להיות מותאמת, אם מדובר בילדים, כדאי לחשוב שנה קדימה ואולי לבחור להם מידה אחת גדולה יותר, אם מדובר על קבוצה גדולה מאוד של חניכים, למשל בצופים, מומלץ לשאול מראש מידות ולבצע את ההזמנות על פי הצורך המדויק. כמו כן, איכות ההדפסה על החולצות היא אלמנט מרכזי שיקבע האם ההדפסה תחזיק לאורך זמן מעמד על החולצה. 

 

הבחירה בדריי פיט

 

אחד מסוגי הבדים שנחשב לנפוץ ביותר ומבוקש בתחום הדפסת החולצות הוא הדריי פיט. לבד זה נטייה להתלכלך פחות, הוא מנדף זיעה ומתאים במיוחד לפעילויות ספורט או פעילויות אינטנסיביות, לדוגמה קייטנה. מסיבה זו, הזמנות רבות לטיולים, תנועות נוער, אירועי ספורט, קייטנות וחולצות סיום מסלול הן מבד דריי פיט. הוא נוח ומחמיא כיוון שאין לו נטייה להיצמד לגוף, הוא מנדף זיעה בפעילות ספורטיבית ובטיולים בקיץ, אז מזיעים הרבה, והוא מתאים לילדים כמו שהוא מתאים לבני נוער ומבוגרים. 

רוצים גם כן חולצות מודפסות באיכות מעולה? להזמנות כל סוגי החולצות בהתאמה אישית בקרו באתר שלנו, השתמשו בטכנולוגיות המתקדמות ותהנו משירות מהיר!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש