המתכון של ארומה מלכת שבא לחופש: תפריט אהוב מול נוף כובש

מאת: ניר אמיתי ● 6/7/2023 17:45 ● ערב ערב 2064
הסניף החדש של ארומה שנפתח לאחרונה בטיילת מלכת שבא באילת הוא סניף כשר של רשת האספרסו בר הישראלית המציעה פינות ישיבה חיצוניות הצופות אל המרינה, לצד פינות ישיבה בחלל מעוצב וממוזג ­● כל הסיבות מדוע אתם פשוט חייבים לבקר בארומה מלכת שבא, ומה הופך את הרשת לכל כך אהובה על הישראלים
המתכון של ארומה מלכת שבא לחופש: תפריט אהוב מול נוף כובש
תגיות:

מי מאתנו לא אוהב לפתוח את הבוקר עם שילוב מושלם של קפה טוב, אוכל טעים, נוף יפהפה ואווירה של חופש. בסניף החדש והכשר של רשת בתי הקפה ארומה, שנפתח בחודש שעבר בטיילת מלון מלכת שבא, דאגו לייצר עבורכם את חוויית בית הקפה המושלמת. אז בין אם אתם אילתים, או רק מבקרים בעיר הנופש הדרומית של ישראל, מומלץ לכם לקחת רגע הפסקה, להגיע לארומה מלכת שבא, להתפנק בקפה ומאפה משובחים, ובעיקר, לספוג את האווירה הטובה והמהנה שתמשיך ללוות אתכם לאורך היום.
״אנו שמים דגש מיוחד על חוויית הלקוח בסניף, ושואפים לחוויה המערבת את כלל החושים – החל מנראות הסניף, עיצובו ונגישותו, ועד לפלייליסט ייחודי המותאם לשעות היום, ולפרחים שמקשטים את החלל וניחוחם הרענן מתערבב עם ניחוח האפייה הטרייה״, מספר לנו זכיין הסניף החדש, אבנר שמואלי (40) ומי שביותר ממובן אחד גדל עם הרשת, שכן, הסיפור שלו משולב בזה של ארומה שנים רבות אחורה,  18 שנים אם לדייק, אז החל את דרכו כעובד באחד מסניפי הרשת. עם השנים התקדם וניהל לא מעט סניפים בארץ ואף היה מעורב בפתיחת הסניף בקפריסין, עד שלאחרונה הגשים את חלומו הגדול - להיות זכיין של סניף ארומה באילת באחד המיקומים הכי אטרקטיביים בעיר. כמי שמתגורר עם משפחתו באילת מזה 19 שנים, ניכר כי שמואלי מתרגש במיוחד מה״בייבי״ החדש, ועוד יותר מהאילתים הרבים ששמחים לגלות סניף כשר, חדש ומושקע במיוחד של ארומה באזור המרינה. 

 

 היכנסו לאווירת החופש - ארומה מלכת שבא

 

 הרבה מעבר לעוד בית קפה


הסניף החדש באילת, השישי במספר, שומר על אותו קו עיצוב מודרני ותוסס שמאפיין את סניפי הרשת בשנים האחרונות, ועם זאת הוא מצליח להעביר חוויה שונה, ואם לתאר אותה במילה אחת  – חופש. התכנון והעיצוב שכולל ציורי קיר צבעוניים, מותאמים לתפאורה המשגעת של אזור המרינה באילת על רקע תרניי הסירות והים הכחול, באופן כזה שישרה עליכם מיד אווירה קלילה וכיפית. בין אם תבחרו לשבת על הדק וליהנות מהנוף והבריזה של הים, תוך כדי שאתם מתפנקים באייס ארומה מרענן, ובין אם תעדיפו לשבת בפנים בחלל הממוזג על קפוצ׳ינו מפנק, כך או כך, צפויה לכם חווית בית קפה נעימה במיוחד.
נקודה נוספת שראוי להתעכב עליה, היא התפריט. סניף מלכת שבא הינו הסניף השני הכשר של ארומה באילת, אחרי סניף ביג, ולכן מדובר בבשורה של ממש עבור ציבור שומרי הכשרות המחפשים אופציות נוספות באזור הטיילת והמלונות של אילת, לאוכל איכותי וכשר. כמו כן, בסניף שומרים על הסטנדרט של הרשת, המקפידה על מזון טרי המורכב במקום עם ההזמנה.

 

 סניף חדש ומעוצב עם תפריט כשר ונוף למרינה


אף שלפעמים נדמה כי רובנו מכירים כבר בעל פה את התפריט של רשת בתי הקפה הוותיקה, כאשר אנו מגיעים לסניףֿ, קורה משהו מעניין, שמצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש וזהו המבחר העצום, שנראה שרק הולך וגדל. אין ספק שארומה ממשיכים לחדש ולרענן את התפריט עם מגוון סגנונות (גם עבור הטבעוניים שבינינו), כך שהיריעה קצרה מלפרט ועם זאת, נציין כי בארומה יש פשוט הכל - החל מארוחות הבוקר המפורסמות ומשקאות חמים ומפנקים, לצד מגוון מאפים מתוקים ועד לארומה Bowl (קערה שהיא ארוחה מזינה בפני עצמה) ושלל סוגי סלטים, כריכים, מרקים, טוסטים, אייסים,שייקים, גלידות ומיצים סחוטים במקום. כל שנותר לכם הוא רק להחליט מה בא לכם ומהי מידת הרעב שלכם.

 


שורה תחתונה, בארומה מלכת שבא מבטיחים שגם אתם תרגישו מיד שמדובר בהרבה מעבר לעוד בית קפה, וזאת לא רק בגלל המיקום המושלם והעיצוב החדשני, אלא גם בגלל ההקפדה על יחס אדיב ושירות מהיר.
א-ה: 06:00-22:00, שישי: 06:00-16:00. 
מוצ”ש:  23:00 - 21:00 (במתכונת של קפה ומאפה).

 

08-6888422

 

ארומה מלכת שבא אילת  אנטיב 8  

 

aroma.co.il

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת