כשר בקליק - אתר המסעדות הכשרות בישראל

מאת: תוכן שיווקי ● צילום: despacitophoto ● 14/7/2023 10:57 ● ערב ערב 2064
כשר בקליק - האתר שמרכז עבורכם את כל המסעדות ובתי הקפה הכשרים בישראל, בלחיצת כפתור ● הבשורה הכשרה החדשה שיוצאת מאילת
כשר בקליק - אתר המסעדות הכשרות בישראל
הכשרקות הטעימות באילת בלחיצת כפתור - אתר כשר בקליק

כשר בקליק , הבשורה הקולינרית לקהל שומר הכשרות בישראל, מתחילה דווקא מהעיר הדרומית אילת.  בחודשים האחרונים הוקם מיזם אינטרנטי מבורך שעושה סדר בכל הנושא של מסעדות כשרות באילת. המיזם הוקם על ידי היזם ואיש הפרסום האילתי איתן קובי אשר מוכר לנו האילתים כבר שנים כבעלים של משרד הפרסום "הראשון בדיוור".

איתן התחיל את דרכו באילת בתחום הפרסום הרבה לפני כניסת הרשתות החברתיות לעולמנו היי שם בשנת 2001. במשך שנים היה המו"ל של חוברת "טעמים" שיצאה באילת משנת 2001. בשנים האחרונות היה קשוב להתפתחות השוק וקהלי היעד בצריכת מידע דרך האינטרנט והרשתות החברתיות והחל לפתח מספר אתרי אינטרנט.

 

 

"כשר בקליק היה חלום של שנים שהיה חייב להתממש" מצהיר איתן. פיתחתי אתר חזק ברמה הטכנולוגית שלו לצד פשטות תפעול ושפע של ידע. אתר שייקח את הנכסים הדיגיטליים של כל מסעדה (אתר אינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, מערכת הזמנות) וימקסם אותן, תוך כדי שהן תופענה כולן ב-Mini Site יעודי נוח ופשוט לניווט.

כך הפך "כשר בקליק" להיות לאינדקס של רוב המסעדות הכשרות באילת, מצויד במנועי חיפוש מתקדמים לפי סוג הכשרות וסגנון המסעדה.

באתר תמצאו מסעדות לפי סיווג סוג הכשרות הרצוי לכם ובנוסף סגנון האוכל המועדף. ממסעדות שף יוקרתיות ועד לפיצריות שכונתיות. הכל ברור, נגיש, ופשוט.

האתר עוקב באופן רציף אחרי שינויים בתחום הכשרות של כל מסעדה ומבטיח כי הנתונים שיופיעו באתר הם מדויקים ומעודכנים. האתר מציג רק מסעדות תחת השגחה ובעלות תעודות כשרות בתוקף שאינן עובדות בשבת וחג.

אז אם בא לכם לצאת לסעוד או סתם להזמין משלוח, כשר בקליק הוא האתר עבורכם. 

 

לאתר כשר בקליק

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש