יכאט בוט-יק אילת  - השכרת יאכטות מפוארות באילת לחוויה בלתי נשכחת

מאת: תוכן שיווקי ● 15/7/2023 12:06 ● ערב ערב 2064
בין אם אתם חוגגים יום הולדת או מסיבת רווקת, ובין אם אתם מעוניינים בהפלגת לילה רומנטית מול הנוף הקסום של מפרץ אילת, לצד ארוחת שף מפנקת, עם היאכטות היוקרתיות של יאכט בוט-יק תוכלו לשדרג את החופשה שלכם באילת וליהנות מחוויית שייט ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר 
אירועים וימי כיף מליגה אחרת ביאכט בוט-יק אילת

אם גם אתם חולמים על חוויית השייט המושלמת ורק מחכים כבר להרגיש את הבריזה הנעימה מנשבת עליכם בזמן שאתם נרגעים על יאכטה קסומה אל מול הנוף המדהים של מפרץ אילת ונהנים משירות ברמת חמישה כוכבים, כדאי שתכירו את יאכט בוט-יק,  החברה המובילה להשכרת יאכטות באילת, שתהפוך את החלום שלכם למציאות.

מיאכטה ספורטיבית ליאכטה מפוארת ועד לספינת אהבה, יאכט בוט-יק מציעים הפלגות במגוון יאכטות מרשימות במיוחד, בגדלים ובדגמים שונים, בהתאם לתקציב שלכם. כל יאכטה כוללת מערכת סאונד מתקדמת, סיפון, בורד לשיזוף ובר פרימיום. כמו כן, במהלך השייט תוכלו לשלב גם ארוחות שף טעימות לצד טיפולי ספא ועיסויים מפנקים. 

 

לפרטים והזמנות 054-9905050

 

 

 

 

לבחור את הטוב ביותר

 

יכאט בוט-יק מצליחה להתבלט מעל מגוון הסירות והספינות שמוצעות להשכרה באילת, בזכות ההקפדה על רמת השירות שהיא מספקת ללקוחותיה, ודי במעבר מהיר על הביקורות המהללות בגוגל כדי לאשר זאת - ״איזה שירות מעולה, יחס אישי מהסרטים והכי חשוב אלה הפינוקים המפתיעים״, מהללת ביקורת אחת.

״חוויה מדהימה, הצוות עצר לנו לשחות עם דולפינים. לאורך כל ההפלגה לא חסר לנו כלום לא הפסיקו לפנק אותנו הביאו לנו סירת פירות מושקעת עם כל פירות העונה. השירות היה פשוט מדהים אין עליהם, מומלץ בחום״, סיפרה לקוחה מרוצה אחרת.

 

ביאכט בוט-יק חרטו על דגלם לשמור על סטנדרט שירות גבוה, וזה מתחיל בצוות המקצועי והמסור, במדים מדוגמים, שיעשה הכול על מנת להנעים את זמנכם על היאכטה עם חיוך ויחס חם ואדיב, וזה ממשיך בשלל פינוקים כמו מגבות וקרמים, משקאות ומגשי פירות מושקעים, ומזרני ים ושנורקלים, אך מעל לכל, זוהי הדאגה לפרטים הקטנים שהופכים את החוויה לבתי נשכחת. 

 

 

עם ניסיון של 25 שנה בתחום ההפלגות והפקות אירועים ואפילו מועדון לקוחות ייחודי, ביכאט בוט-יק ערוכים  לכל אירוע או רעיון  שעולה על דעתכם, כמו למשל, הפלגות רומנטיות עם אפשרות לינה בסוויטה מפנקת, הצעות נישואים אל תוך השקיעה, ימי גיבוש ועוד.

אלו שנהנים מספורט ימי מלא אדרנלין בוודאי ישמחו לדעת שניתן לשלב בשייט גם אטרקציות ימיות מטורפות כמו אבובים, טורנדו, קרייזי שארק ואופנוע ים, לצד פעילויות ימיות מקסימות ומהנות לכל המשפחה, ביניהן, סירות מנוע, פדלים, מצנחי רחיפה, בננות ועוד. ביאכט בוט-יק ידאגו לכם להכל!

 

 

היאכטה המושלמת

 

ביאכט בוט-יק תוכלו לבחור מתוך היצע רחב של יאכטות בהן תוכלו לצאת להפלגות מרהיבות במגוון מסלולי שייט - מהמרינה לעבר הגבול עם עקבה, לריף הדולפינים ועד לחוף אלמוג הקסום קרוב לטאבה, כולל עגינה במקום אטרקטיבי עם אפשרות לירידה למים. כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את היאכטה המושלמת עבורכם

 

יאכטה דה לקס סופר מפוארת 1

 

יאכטה סופר מפוארת דגם לוקסוס באורך 22 מטר, נחשבת לאחת מהיאכטות המפוארות באילת! ליאכטה 3 קומות כולל סקאי בורד מטורף. כמות אורחים מקסימלית - עד 12 אורחים. 

 

 

יאכטה סופר דה לקס סופר מפוארת 3 

 

יאכטה מדגם יוקרתי ביותר וחדיש, היאכטה מספקת הפלגות פרטיות במפרץ אילת לעד 12 אורחים.

 

 

יאכטה ספורטיבית מפוארת 1

 

יאכטה מפוארת, מדגם פרלין תרגה ובאורך 23 מ'. היאכטה ממוזגת וכוללת 3 חדרי שינה, שני תאי שירותים מקלחת, סלון ומטבחון. ביאכטה סיפון איכותי עם ספות, ומזרני שיזוף בחלק הקדמי וגם באחורי וכן מערכת מוזיקה מתקדמת. מומלצת מאוד לזוגות רומנטיים במיוחד לאירועים פרטיים, ימי הולדת, מסיבות רווקים ועוד המון סיבות ליהנות מהחיים.

 

 

יאכטה ספורטיבית מפוארת 2

 יאכטה מפוארת מאוד מסוג V52'. ממוזגת עם מערכת מוזיקה מתקדמת בחלל הפנימי, בסיפון ובמתקני השיזוף. היאכטה כוללת תאי שירותים, מקלחת, סלון ומטבחון.

סיפון איכותי הכולל ספות פינת אוכל, ומזרני שיזוף. היאכטה מספקת שירותי הפלגות לרבות כיבוד ושתייה קלה, שמפניה ופלטת פירות העונה. ישנה אפשרות להפלגות עם ארוחת ופינוקים כמו כן היאכטה מספקת סיור סביב מפרץ אילת הקסום כולל עגינה לשחייה ועצירה מול ריף הדולפינים, היאכטה מומלצת מאוד לזוגות ואירועים פרטיים, ימי הולדת, מסיבות רווקות ועוד המון סיבות ליהנות מהחיים.

 

 

יאכטה ספורטיבית מפוארת 3

 

יאכטה מאוד מפוארת מדגם Camargue Sunseeker בגודל 17 מטר, היאכטה מספקת הפלגות פרטיות במפרץ אילת, ומכילה עד 10 אורחים על הסיפון. ליאכטה מערכת סאונד מצוינת למוזיקה כיפית.

 

 

המיני יאכטה 1 

 

יאכטה מפנקת מדגם אמריקאי מפואר באורך 13 מ' וברוחב 4 מטר, הכוללת משטחי שיזוף. מתאימה לאירועים של עד 12 אורחים. 

 

 

ספינה פיראטית קלאסית 2

 

ספינה מפרש עם מנוע, מחודשת ומעוצבת ברוח הקריביים. מדובר בספינה גדולה ומרווחת המסוגלת להכיל עד 75 אורחים. מושלמת לארוחות וכוללת בר אלכוהול ויין איכותי. זמן הפלגה:  4-6 שעות, לפי הזמנה. 

 

 

יאכטה פיראטית יוונית 3

 

ספינה איכותית מעץ, דגם 'יוונית' באורך 24 מ' שידועה בהיותה מפנקת ביותר. סיפון שיזוף מרווח וענק וכמו כן מתחם ישיבה לארוחה וצ׳יל עם חברים, תאי שירותים, קבינה ממוזגת וכמובן, מערכת סאונד מעולה. כמות אורחים מקסימלית: 50.

 

 

ספינה פיראטית משפחתית 4

 

יאכטה מעץ, אותנטית ומדהימה, באורך 17 מטר, עם סיפוני שיזוף ובורד ייחודי על הספינה. מערכת מוזיקה משוכללת. מתאימה לאירועי גיבוש במיוחד ומאוד בטיחותית. הספינה מכילה עד 30 אורחים.

 

 

יאכטה מפרשית רומנטית

 

יאכטה מפרשית מדגם בנטו אוקיניס באורך 13 מטר, ממוזגת עם מערכת מוזיקה בכל החלל הפנימי והחיצוני של היאכטה, כולל הסיפון העליון וכן במתקני השיזוף. היאכטה כוללת 3 חדרי שינה, שני תאי שירותים ומקלחת, סלון ומטבחון מאובזר קומפלט. ביאכטה סיפון איכותי הכולל ספות, מזרני שיזוף בחלק הקדמי והאחורי. זוהי היאכטה האולטימטיבית להצעות נישואין ושייט רומנטי או משפחתי .

 

 

 

ספיד בוט 1

 

הסטנדרט החדש בסירות עוצמה א' מדגם sea ray באורך 6.55 מטר , מנוע 150 כ"ס חיצוני,
מקלחת חיצונית עם מיכל מים חיצוני , מערכת סאונד מקורית fusion , רמת גימור select ספות ישיבה מהודרות. הספיד בוט מתאימה לעד 10 אורחים. בספיד בוט מתקני שיזוף נוחים ומפנקים. 

 

 

יאכטה אותנטית קלאסית 1

 

ספינה הדגל של יכאט בוט-יק היא ספינה אותנטית מדגם עץ איכותי בסגנון קריביים, באורך 25 מטר ומפרש מנוע. המדובר בספינה גדולה ומרווחת שיכולה להכיל עד 90 אורחים. על סיפון הספינה תמצאו מתקני שיזוף, בר ומערכת מוזיקה. זמן הפלגה מומלץ: 3 שעות ומעלה. 

 

 

יאכטה אותנטית אילת

 

יאכטה מדגם עץ באורך 18 מטר, המיועדת לכמות מקסימלית של 50 אורחים על הסיפון, מספקת סיור מדהים במפרץ, כולל נקודות עגינה וירידה למים. ביאכטה מתקני שיזוף נוחים ומפנקים ומערכת סאונד מצוינת.

 

 

054-9905050

 

אינסטגרם

 

פייסבוק

 

אתר


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש