עמותת ידידי בית החולים יוספטל סייעה ברכישת שני מכשירי לייזר חדשים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 20/7/2023 18:24 ● ערב ערב 2064
עמותת ידידי בית החולים יוספטל סייעה לאחרונה בגיוס תרומות שהולידו רכישת שני מכשירי לייזר חדשניים וחשובים לבית החולים ● האחד- לייזר לניתוחים אורולוגים והשני מכשיר לייזר לטיפולי עיניים ● בעמותה קוראים לתושבי אילת להרתם לגיוס תרומות שיסייעו ברכישת עוד מיכשור חדש וחשוב לבית החולים
עמותת ידידי בית החולים יוספטל  סייעה ברכישת שני מכשירי לייזר חדשים
ד''ר קרנאווי מנהל היחידה האורולוגית ומנהלת בית החולים ד''ר רויטל חברוני בר אושר
תגיות:

עמותת ידידי בית החולים יוספטל שחתומה כבר על רכישת מכשירים רפואיים רבים וחשובים לבית החולים, לא עוצרת. לאחרונה התבשרו תושבי אילת כי לא יצטרכו עוד לטוס למרכז הארץ לטובת ניתוחי לייזר מסויימים תודות לרכישת שני מכשירי לייזר בסיועם של חברי העמותה. לאחרונה, רכש בית החולים יוספטל מכשיר לייזר המיועד לניתוחים אורולוגים, מאז כבר בוצעו בבית החולים באילת ניתוחים במספר מטופלים בהצלחה רבה ולשביעות רצונם המלאה. עלותו של המכשיר 480,000 שקל ועמותת ידידי בית החולים תרמה לרכישתו סכום של 240 אלף שקל. בד בבד עם הפעלתו של מכשיר הלייזר החדשני שנרכש, מונה לאחרונה ד"ר מוחמד קרינאווי, מומחה באורולוגיה שסיים התמחות באנדו- אורולוגיה למנהל היחידה לאורולוגיה בבית החולים יוספטל מקבוצת הכללית. תודות למכשיר הלייזר החדש ניתן לבצע כיום בבית החולים באילת ניתוח כריתת ערמונית, ניתוח שמתאפשר כיום באופן רישמי רק בבית החולים יוספטל ובבית החולים השרון. מדובר בפעולה תחליפית לניתוח הפתוח בו יש צורך בביצוע חתך גדול באזור הבטן, דבר שעלול לגרור איתו סיכונים. ההליך החדשני מאפשר לכרות את הערמונית המוגדלת בשיטה אנדוסקופית- המנתח מחדיר צינורית עם סיב אופטי דרך צינור השופכה ובעזרת הלייזר הוא מבצע את הכריתה בכל גודל הערמונית. לניתוח החדשני המתבצע באמצעות הלייזר יש יתרונות רבים שהפכו אותה למוצלחת בסטנדרטים אירופאיים ואמריקאים. ההחלמה לאחר הניתוח מהירה ומטופלים יכולים להשתחרר לביתם לרוב כבר למחרת הניתוח בלי קטטר. בשל האופי הלא פולשני שלה גם הדימום בניתוח קטן.
ניתוח נוסף שניתן לבצע באמצעות מכשיר הלייזר החדש הוא השתלת תותב באיבר המין הגברי.
מכשיר לייזר נוסף שרכשה עמותת ידידי בית החולים יוספטל הוא מכשיר לייזר לטיפולי עיניים בעלות של 130 אלף שקל וכבר בקרוב, לאחר התקנתו במקומו הקבוע בבית החולים, יוכלו גם תושבי אילת לקבל טיפולי לייזר עיניים. בעמותת ידידי בית החולים גאים על הצלחתם הלא קלה באיסוף התרומות שמסייעות לבית החולים ברכישת ציוד שמקדם את שירותי הרפואה בעיר. חברי עמותת ידידי בית החולים יוספטל שבים ופונים לתושבי אילת להרתם לגיוס תרומות כל אחד לפני יכולתו. "העמותה רשומה ברשם העמותות ומנפיקה קבלות לצורך מס", מבהירה דוברת העמותה רני שלם. 
לתרומות ניתן לפנות לרני בטלפון מספר 0544933928


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת