ברביס אילת -  ההמבורגר הכי טוב בעיר!

מאת: ניר אמיתי ● 25/7/2023 14:41 ● ערב ערב 2064
מחפשים את ההמבורגר הטעים והאיכותי באילת? מומלץ שתבקרו במוסד הקולינרי האהוב ברביס, המתמחה בהכנת המבורגרים משובחים, שישאירו אתכם עם טעם של עוד ● איך הצליחה ברביס לשמר את מעמדה כדיינר ההמבורגרים הטוב באילת כבר 20 שנה ● מהם ההמבורגרים המיוחדים שאתם פשוט חייבים לנסות ● וגם, למה לאילתים זה משתלם יותר?
 קרדיט צילום: אורייאן מיסן

מכירים איך זה כשתחושת הרעב גוברת וכל מה שאתם מפנטזים עליו זה המבורגר טעים ועסיסי?  בין אם אתם אילתיים ובין אם הגעתם לחופשה, כנראה שלא תרצו להמר כשזה מגיע להמבורגר שלכם וכמו רבים, תעדיפו ללכת על ההמבורגר הטוב בעיר. 

אז אם גם אתם נמנים על חובבי ההמבורגר המושבעים, שלא מוכנים להתפשר על איכות, בוודאי תשמחו לדעת עוד על הפנינה הקולינרית, שכבר במשך שני עשורים מספקת באופן עקבי את ההמבורגר הטעים באילת - עם נתחי בשר מובחרים ותוספות מיוחדות ומפנקות, בדיינר ברביס תמצאו את ההמבורגר המושלם, ויש לכך לא מעט סיבות.

 

המיקום מושלם, האווירה מזמינה

 

בלב פארק אופירה הקסום, לצד הצמחייה הפורחת והפסלים המיוחדים, שוכן לו דיינר ההמבורגרים הראשון של אילת - ברביס. המיקום הייחודי והפסטורלי רק מעצים את חווית השהייה במסעדה ומיד יישרה עליכם אווירה נעימה במיוחד, עד שלא תאמינו כמה מהר חלף הזמן בעודכם מתענגים על אוכל טעים, שותים בירה קרה ונהנים ממוזיקה טובה ברקע יחד עם האנשים היקרים לכם.

 עם עיצוב של  דיינר מודרני, אווירה תוססת ושמחה, תאורה רכה ומקומות ישיבה נוחים, ברביס תספק לכם את החוויה המושלמת.  במקום תמצאו עמדות שירות עצמי שיהפכו את תהליך ההזמנה לכל כך פשוט ומהיר, כך שלא תאלצו לבזבז זמן יקר בתור.

 קרדיט צילום: אורייאן מיסן

 

ממלכת ההמבורגרים של אילת

 

האם אתם אנשים של המבורגר קלאסי או שאולי אתם הרפתקנים ומחפשים משהו יותר מיוחד, כמו ״בריסקט אסאדו המבורגר״ העשוי משלושה נתחי בשר מובחרים - אסאדו, בריסקט ואונטריב עם תוספת גוואקמולי ובצל מטוגן? בברביס, לא משנה באיזה המבורגר תבחרו, תוכלו להיות בטוחים שתיהנו מכל ביס וביס, זאת  אודות לאיכות הבלתי מתפשרת, מידת העשייה המדויקת והטעם הנפלא.ֿ

במובן מסוים, ברביס היא מעין ממלכת המבורגרים עם אין סוף אפשרויות - החל משלל המבורגרים מיוחדים כדוגמת ה״בלוצ׳יז בורגר״ שממולא בגבינה כחולה ואגוזי מלך ועד להמבורגרים עם תוספות מפתיעות שלא תיתקלו בהן בהרבה מקומות בארץ, כמו: גבינת עיזים, חמאת שום, ריבת בצל, אננס, שינקין ופלפל חריף. לאחרונה אף יצאו כאן  בליין בורגרים צעיר וזול תחת השם "סמאשבורגר". למעשה, בברביס תוכלו להרכיב לעצמכם את המבורגר החלומות, כאשר  המרכיבים הטריים והאיכותיים הם שעושים את כל ההבדל. 

חשוב לזכור שהמבורגר טוב אינו נמדד רק על פי איכות קציצת הבשר שלו, אלא גם על פי איכות הלחמנייה שמשחקת פה תפקיד משמעותי ולכן, לא תופתעו לגלות שלחמניית המבורגר של ברביס בייצור עצמי  פשוט מושלמת - מעט מתוקה, רכה במידה הנכונה ויש לה איזון מצוין בין הקשיחות הנדרשת כדי להכיל באופן אידיאלי את הקציצה והתוספות, לבין הפריכות הנהדרת, שמחברת את כל המרכיבים לעונג אחד צרוף.

 קרדיט צילום: אורייאן מיסן

 

הרבה מעבר להמבורגר

 

כשמדברים על ההמבורגר והצ'יפס האגדי של ברביס, אי אפשר שלא להזכיר באותה נשימה את מבחר הרטבים המיוחדים - מאיולי שום קונפי לאיולי פלפלים, שום דבש, ועד לברביקיו וצ'ילי, פשוט גשו אל עמדת הרטבים והצטיידו בכל מה שאתם אוהבים לצד הארוחה שלכם, ללא הגבלה!

בגזרת מנות הצד, הצ'יפס  של ברביס טעים וקלאסי וכך גם הצ׳יפס בטטה, ואם אתם מתקשים להחליט, אז פשוט תזמינו מיקס של השניים. בנוסף, תוכלו למצוא סמאש פוטטוס ברוטב צ'ימיצ'ורי, פרחי כרובית, בצל מטוגן וכן גם מנות צ׳יפס מיוחדות עם צ'דר ובייקון וכן את הצ׳ירימפס - 3 שרימפסים על שיפוד בחמאה ושום על הצ'יפס של ברביס. כמובן, שניתן לרכוש ארוחות הכוללת צ׳יפס ושתייה וכן גם ארוחות ילדים. 

מלבד המבורגרים, התפריט הרחב כולל גם שניצלים, נקניקיות טעימות בייצור ביתי ואת הכנפיים המפורסמות של ברביס המגיעות עם רוטב מיוחד וכן גם סלטים, מנות צמחוניות וטבעוניות. בגזרת הקינוחים, אל תחמיצו את הקוקילידה, הקרם ברולה או את השוקולד פאדג׳ של הלן.

בנוסף, אם אתם מתכננים לעשות על האש עם חברים או שאתם פשוט מעוניינים לקנות בשר איכותי להכנה בבית, כדאי שתדעו שברביס מספקת גם שירותי מעדנייה, כך שתוכלו לרכוש מגוון בשרים טחונים, כנפיים נקיים, קבב וסוגים שונים של נקניקיות וכן גם,  את הרטבים המפורסמים של ברביס. והכל  כמובן, טרי ואיכותי.

 קרדיט צילום: אורייאן מיסן

 

איך הפכה ברביס למוסד קולינרי ותיק באילת?

 

הכל התחיל מהמבורגריה קטנה, שנפתחה לפני 20 שנה באזור התיירות של אילת, ומיד גרמה לאילתים וכן גם לתיירים להתאהב. כבר באותם ימים, היה ברור לכל, שברביס זה המקום ללכת אליו אם רוצים ליהנות מהמבורגר איכותי באמת. ב-2009, בעקבות ההצלחה המסחררת, החליטו הבעלים להתרחב ועברו למיקום מרכזי, גדול ומושקע יותר - בפארק אופירה, מול מלון דן פנורמה. בתוך כך, ברביס הרחיבו את התפריט וביססו מספר מנות דגל טעימות, שהפכו לפופולריות וביניהן, המבורגר "רובן" שעשוי 100% בשר בקר משובח הנטחן במקום יחד עם פתיתי גבינת צ’דר.  

אולם, מעבר למנות האייקוניות, לטעמים הייחודיים ולהיצע הרטבים המרשים, הפכה ברביס למוסד קולינרי ותיק בזכות ההקפדה על סטנדרטים גבוהים, שימוש בחומרי גלם איכותיים ושירות מעולה. על רקע הביקורות המהללות, בשנת 2019 זכתה המסעדה בתעודת הצטיינות מאתר-TripAdvisor. אם לתמצת את סוד ההצלחה של ברביס, אין ספק כי מה שהפך אותה למסעדה האהובה באילת הוא איכות הבשר שלה, אך יותר מכך, זוהי העקביות באיכות, שכולנו יודעים להעריך.

 קרדיט צילום: אורייאן מיסן

 

החברים של ברביס

 

למסעדת ברביס יש את מועדון החברים המשתלם בעיר עם כל ההטבות הכי שוות שיש! כך למשל, תוכלו ליהנות ממבצע 1+1 על כל הארוחות בימי הולדת וימי נישואים. בנוסף, תושבי אילת נהנים מהטבה מיוחדת – 10% הנחה בכל רכישה וכן 5% צבירת נקודות.

חוגגים יום הולדת, בר מצווה או כל אירוע אחר? ברביס מזמינים אתכם  לחגוג בגדול עם שולחן השוק המושחת של ברביס, הכולל את כל ההמבורגרים הטעימים, התוספות המשוגעות, הרטבים המיוחדים  והקינוחים המעולים. 

 

פארק אופירה, תרשיש 19, אילת

08-6342404
א'-ה': 12:00-23:00
ו' – שבת: 12:00-00:00

להזמנות אונליין  אתר

אינסטגרם

פייסבוק


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש