כיכר הרמזורים מותחת פנים

מאת: רותם נועם ● 17/8/2023 12:21 ● ערב ערב 3133
כיכר הרמזורים של אילת הממוקמת בצומת הרחובות ששת ימים/שדרות ארגמן מותחת בימים אלה פנים ● הכיכר שהוקמה בשנת 2007 וחתמה את הסרת כל הרמזורים בעיר, נצבעת בצבעים חיים ומאירה ביום ובלילה ● את העבודות מבצע מינהל שירות לתושב בעירייה לצד עבודות גינון ופיתוח בשדרות, בכיכרות ובפארקים
כיכר הרמזורים מותחת פנים
כיכר הרמזורים נצבעת בצבעים חיים
תגיות:

בשנה האחרונה נצבעת העיר אילת בצבעים חיים על קירות, על מקלטים, על גדרות, על עצים, בפארקים, במגרשי ספורט ובגני המשחקים. סיבוב בעיר מגלה יצירות אומנות רבות שיצרו אמנים אילתים בעידוד וביוזמה של העירייה. חלק מהפרויקטים נוצרו במסגרת פרויקט "ארט ברחוב" שהוביל האגף לפיתוח כלכלי בעירייה, במסגרתו נוספו לעיר 42 יצירות אומנות ביניהם ציורי קיר, פסלים חיים, סריגה על עצים ועוד. 

 

ככר הרמזורים בלונדון ● צילום: Adrian Chandler

 

לצד אלה מוביל מינהל שירות לתושב בעירייה פרויקטים נוספים כחלק מטיפוח פני העיר. בין הפרויקטים פיתוח פארק אופירה כולל פסלים שהוצבו במקום, דמויות המשולבות בעצים, יצירות אומנות בכיכרות, דמויות חיות בצירי תנועה מרכזיים, ערוגות נגישות, מגרשי ספורט שנצבעים בצבעים חיים ועוד. במסגרת זו מתבצעות כאמור עבודות גם לחידוש כיכר הרמזורים הממוקמת סמוך לבית ספר "עציון גבר" בצומת הרחובות ששת הימים/שדרות ארגמן. בנוסף לאורך השדרה הוצבו גם כדי ענק צבעוניים שיישתלו בהם עצים ופרחים צבעוניים. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש