בניין חדש למרפאות החוץ ומכון הגסטרו ביוספטל

מאת: רותם נועם ● 17/8/2023 12:54 ● ערב ערב 2064
קופת חולים כללית התחדשה במבנה חדש בסמוך לבית החולים יוספטל בעיר ● בנין ארגמן יאכלס את מרפאות החוץ ומכון הגסטרו למבוטחי כלל הקופות, ואת המרפאות היועצות למבוטחי כללית ● וכן התחדשה כללית בשני מינויים חדשים
בניין חדש למרפאות החוץ ומכון הגסטרו ביוספטל
ממונה על פניות הציבור שימרית לוי ● האחראי של בנין ארגמן אפרים יעקב

קופת חולים כללית באילת התחדשה במבנה חדש, בנין ארגמן, הממוקם בסמוך לבית החולים יוספטל ומאכלס את מכון הגסטרו, מרפאות החוץ של בית החולים, המיועד עבור מבוטחי כלל הקופות ואת שירותי רפואה יועצת למבוטחי כללית. 


שירותי הייעוץ הרפואיים שעברו לבניין ארגמן החדש ממוקמים בקומת הקרקע. שירותי הייעוץ הניתנים למבוטחי כללית על ידי מומחים הם: עור, ריאות, עיניים, נוירולוגיה, כירורגית שד, פרוקטולוגיה, אלרגיה, קלינאות תקשורת, דיאטה (רינת שלם), אורתופדיה (ד"ר שגב), המטולוגיה, אנדוקרינולוגיה, כלי דם, מרפאת גסטרו. 


מרפאות החוץ של בית החולים שעברו לבניין ארגמן, מממוקמות בקומה ראשונה ומעניקות שירותים רפואיים לכלל תושבי אילת והסביבה מבוטחי כלל הקופות. 


מכון הגסטרו שעבר גם הוא לבניין ארגמן החדש ממוקם גם הוא בקומה הראשונה, מעניק שירות לכלל תושבי אילת והסביבה מבוטחי כלל הקופות. 


מי שמונה לתפקיד האח האחראי של "בנין ארגמן" הוא אפרים יעקב, תושב אילת העובד כ- 40 שנים בארגון כללית מתוכם כ-20 שנים באילת ובבית החולים יוספטל. ליעקב ניסיון רב מעבודתו במחלקה פנימית ובמחלקת דיאליזה בבית החולים. "אני נרגש לקבל את התפקיד החדש ומאמין כי עלינו להמשיך לשפר, להרחיב  ולהוביל את השירותים הניתנים לתושבי אילת והמרחב", מסר יעקב.

 

לתפקיד ממונה על פניות הציבור מונתה שימרית לוי. לוי מחליפה את ליבי חפר שמילאה תפקיד זה שנים רבות ופורשת לגמלאות. לוי, תושבת אילת, עובדת כ- 12 שנים בארגון כללית באילת כמנהלת אדמיניסטרטיבית של מרפאה אופיר והמכון להתפתחות הילד. פניות הציבור הוא כלי חיוני וחיובי לתקשורת אפקטיבית בין הארגון לבין מקבלי השירות, פניה לפניות הציבור יכולה להיות כתלונה ויכולה להיות כתודה. זו יכולה להיות פניה לעזרה, הכוונה ובירור ויכולה להיות פניה להוקרת תודה על טיפול ויחס טובים. "אני רואה בתפקיד הממונה על פניות הציבור שליחות למיצוי זכויות ככל שניתן למען תושבי אילת והמרחב. להיות אשת קשר, משאב מסייע שתפקידו להקשיב תוך הבנה וגילוי אמפתיה, הן למקבלי השירות והן לצוותים המטפלים, ובעיקר לגשר בין צרכי מקבלי השירות לדרישות ואילוצי המערכת", מסרה לוי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש