המדריך לבחירת מלון באילת לחופשה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/8/2023 10:38 ● ערב ערב 3134
בעיר אילת יש מספר רב של מלונות שווים וטובים אשר בהם ניתן להתארח. אם גם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים שעות לפני בחירת המלון המתאים, תוכלו להיעזר בטיפים הכתובים כאן במדריך שהכנו וכך להזמין את המלון הטוב ביותר בשבילכם.
המדריך לבחירת מלון באילת לחופשה
קרדיט תמונה: freepik
תגיות:

 

ריכזנו לכם את כל הדברים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים מלון באילת לחופשה משפחתית, זוגית או עם החברים:

 

מהו בסיס האירוח שתרצו?

 

כאשר מתחילים לאתר מלון, כדאי להחליט תחילה מהו בסיס האירוח המתאים לנו. בין האפשרויות הקיימות: לינה בלבד, לינה וארוחת בוקר, אירוח חצי פנסיון הכולל גם ארוחת בוקר וגם ערב ואירוח על בסיס פנסיון מלא. פרט לכל אלו – קיימים באילת מלונות הכל כלול אשר פרט לשלוש הארוחות, יספקו לכם גם שלל פינוקים כגון שתייה קלה ואלכוהולית, חטיפים ונשנושים לאורח כל היום.

 

האם חשוב לכם שהמלון יהיה כשר?

 

במקום להתחיל להסתכל על כל המלונות באילת נסו לצמצם את הבחירה על ידי סינון של מלונות בצורה כזו או אחרת. אם חשוב לכם שהמלון יהיה בעל תעודת כשרות, כדאי לשאול זאת את צוות המלון כבר בעת ההזמנה וכדאי גם לנסות להבין מהם המאכלים הקיימים בתפריט של מסעדות המלון.

 

מה יש למלון להציע מבחינת מתקנים?

 

האם יש במלון ג'קוזי? ומה לגבי סאונה יבשה או רטובה? האם יש מתחם ספא יוקרתי או שאולי קיים במקום חדר כושר מאובזר? נסו להבין מה המלון מציע לאורחיו והאם הכניסה והשימוש בכל אחד מהמתקנים כרוך בעלות נוספת או שאולי מדובר בכניסה חופשית לאורחי המלון.

 

האם יש על המלון ביקורות חיוביות?

 

בעידן בו אנו חיים, קל מאוד להבין האם מלון כזה או אחר הוא מלון מומלץ. לפני שמזמינים מלונות באילת, כדאי תחילה לקרוא המלצות, חוות דעת וביקורות שנכתבו על ידי אנשים אמיתיים. את הביקורות תוכלו למצוא באתרים שונים כגון אתר בוקינג, אתר הוטליה ואתרים נוספים וגם ברשתות החברתיות, בעיקר בעמוד הרשמי של המלון ובקבוצות פייסבוק ייעודיות.

 

כמה עולה המלון וכמה תעלה כל החופשה?

 

על מחיר המלון לא צריך כנראה להרחיב אך רק נאמר כי כדאי בהחלט לבדוק על הנחות ומבצעים שונים אשר קיימים כל הזמן על סוגי חדרים, מועדים מסוימים בשנה וכדומה. על מה כן נרצה להרחיב? על החישוב הכולל של עלות החופשה: קחו בחשבון את המחיר של הטיסות לאילת, את מחיר האטרקציות השונות, את עלות הארוחות הנלוות וגם את עלות הקניות והבזבוזים.

 

סוגי החדרים והאיבזור שלהם

 

לסיכום, כאשר מזמינים מלון באילת, חשוב לבדוק היטב את המחיר של המלון, את הביקורות עליו וגם את מתקני המלון השונים המוצעים לאורחים. בנוסף, הקפידו לבחור את בסיס האירוח המתאים לכם ובדקו גם האם המלון מחזיק בתעודת כשרות, בהנחה והדבר חשוב לכם.

תודה מיוחדת לצוות של אתר השוואת המלונות הוטליה אשר סייע בהכנת הכתבה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש