עיריית אילת משתתפת גם השנה ביום ?R U OK לעידוד התעניינות אמיתית ושיח בנושא בריאות הנפש

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/9/2023 15:04 ● ערב ערב 3137
העיר אילת המקדמת את תחום בריאות הנפש עם תכנית עירונית "אילת לא עוצרת במוגבלות" שמפעילה העירייה באמצעות האגף לשירותים חברתיים, פעילות עירונית של עמותת אנוש, ופעולות שמוביל ראש העירייה – אלי לנקרי בשיתוף גורמי הבריאות להקמת בית מאזן כחלופת אשפוז למתמודדי נפש ויחידה לטיפול יום שתאפשר תהליך שיקום מותאם בקהילה ומרכז נוסף לבריאות הנפש שייפתח בקרוב על ידי קופת חולים מכבי, משתתפת גם השנה ביום ?R U OK השנתי - יום להגברת המודעות לבריאות הנפש אותו מובילה אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש. במסגרת שיתוף הפעולה לוקחת העירייה חלק בקמפיין דיגיטל ומאירה את בניין העירייה בצהוב. מטרת הקמפיין - קריאה לציבור להתעניינות אמיתית בסובבים אותנו ועידוד שיח בנושא בריאות הנפש.
עיריית אילת משתתפת גם השנה ביום ?R U OK לעידוד התעניינות אמיתית ושיח בנושא בריאות הנפש
תגיות:

R U OK? הוא מיזם אוסטרלי ללא כוונת רווח שהוקם בשנת 2009 להגברת שיח בנושא בריאות הנפש. המיזם הוקם על ידי גווין לארקין בעקבות התאבדותו של אביו, ובמטרה לעודד אנשים לדבר יותר בפתיחות על מה שמטריד אותם ובמקרים מסוימים, אף למנוע אובדנות. זהו אחד הפרויקטים המשמעותיים שנעשו באוסטרליה, וב- 14 שנות פעילותו הפך למותג שכמעט כל אדם באוסטרליה מכיר עם 77% אחוזי מודעות.

ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שמיישמת את המיזם מחוץ לגבולות אוסטרליה RUOK? ישראל>>

ביום חמישי 7.9.23 מצוין בישראל יוםR U OK?  השנתי השני, ואנחנו גאים לקחת חלק ביום חשוב זה שמטרתו העלאת מודעות והגברת השיח סביב נושא בריאות הנפש. 

 

 

גאווין לארקין שהקים את המיזם נהג לומר "בזמן שלוקח לשתות כוס קפה, אתה יכול לנהל שיחה שמשנה חיים", ואנו מעוניינים להעניק לתושבינו סט כלים ייחודי ופשוט שכל אחד ואחת יכולים ליישם, המאפשר חיבור בין אנשים וסיוע בהתמודדות נפשית באמצעות 4 שלבים פשוטים:

  1. לשאול אם הכל בסדר
  2. להקשיב
  3. להציע דרכים לפעולה
  4. לשמור על קשר

אנו ממליצים לכל תושבינו להיכנס לאתר https://ruok.org.il/ - שם תקבלו לכלים שיאפשרו לכם לנהל שיחת R U OK? עם קרוביכם ואולי לשנות את חייהם. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש