פארק הטרמינל של אילת מתקדם בצעדי ענק

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 21/9/2023 23:36 ● ערב ערב 3138
בקרוב יתרחש רגע היסטורי בחייה של העיר אילת. לראשונה, מאז שנות ה-50, יוסרו הגדרות שתיחמו את שדה התעופה הישן ואילת תתחדש בסנטרל פארק ענק, שיחבר את העיר. בשלב ראשון יציע פארק הטרמינל טיילת מוצללת, פינות ישיבה מגוננות, אמפי למופעים ומפל ייחודי בקיר המתקפל שנבנה בלב הפארק. בשלב שני יציע הפארק כ - 16 אטרקציות חדשות, רובן של יזמים אילתיים, שוק אוכל ייחודי, פארק ספורט מתקדם וחינמי ובשלב השלישי יוקם בפארק המשכן לאומנויות הבמה.
פארק הטרמינל של אילת מתקדם בצעדי ענק
הדמיות : דרמן ורבקל אדריכלות
תגיות:

כזכור בשנת 2019 נפתח שדה התעופה הבינלאומי ע"ש רמון בצפונה של העיר, לשם הועתקה הפעילות של שדה התעופה שהיה ממוקם בטבורה של העיר. השדה הישן המשתרע על שטח של 800 דונם, נפרץ עם שני כבישי רוחב שחיברו את אזור התיירות עם לב העיר ובקרוב יוסרו כאמור הגדרות מחלקו הדרומי של השדה הישן, שם ממוקם פארק הטרמינל. הפארק המשתרע על שטח של 150 דונם יכלול כאמור פארק ציבורי, רשת שבילים והצללות, 16 אטרקציות, מתחם הופעות ופסטיבלים, שוק אוכל, משכן אומנויות הבמה ועוד . בין האטרקציות שיפעלו לראשונה באילת: גלגל ענק, רכבת הרים, כדור פורח קשור, מתחמי מציאות מדומה וגיימרים, מתחם נינג׳ה, מתחמים מוטוריים, בריכת גלים לגולשים ועוד. לצד אלה יהיה גם פארק ציבורי פתוח. שוק האוכל בפארק הטרמינל, ישתרע על שטח של 2,000 מ"ר והוא ימוקם מזרחית למסלול ההמראה לשעבר. כחלק מעיצוב המתחם ישולבו מכולות חדשות ומשומשות ובהן מגוון מסעדות. לצד היצע קולינרי רב, יציע המתחם גם פעילויות תרבות ופנאי, מופעים, מוזיקה, אומנות, ועוד. עוד במקום יפעל אוהל המופעים המשתרע על שטח של 11 דונם.

 

כאמור ייפתח הפארק בשלבים. בשלב א' יוסרו הגדרות והשדה הישן יהפוך לסנטרל פארק, הכולל אמפי פארק, גינת המטוסים, טיילת מסלול המראה, מפל ייחודי בקיר המתקפל שנבנה בלב הפארק, ואשר יישפך לבריכות אקולוגיות ויציע בחזית רחבת ערפילים לילדים, פוד טראקס, וכמובן הופעות ופעילויות לכל המשפחה. בשלב ב' ייפתחו לאורך המסלול אטרקציות, רובן של יזמים אילתים. ביניהן: אטרקציות אקסטרים, מציאות מדומה VR, מתחמי נהיגה ושייט ואטרקציות לכל המשפחה. בנוסף ייבנה בפארק "שוק הטרמינל" שוק אוכל ייחודי וראשון מסוגו באילת. עוד ייפתח מתחם אירועים, כנסים וירידים, פארק ספורט ענק וחינמי, חורשת פיקניקים ופארק לכלבים. בשלב ג' יוקם, לראשונה באילת, "המשכן לאומנויות הבמה" של אילת, שיאגד בתוכו את מקצועות המחול, התיאטרון והמוסיקה.  במבנה ייחודי עם שלושה מפלסי פעילות.

 

פארק הטרמינל באילת – תרגישו חופשי להתחבר | אתר אינטרנט: https://terminalpark.co.il/ | פייסבוק : פארק הטרמינל |  אינסטגרם:terminal.park  | סרטון: https://youtube.com/watch?v=kWgWMFumIQ4&si=dMsZoLCBgUDUFDVT


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש