תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 28/9/2023 11:58 ● ערב ערב 3139
טיפ לילידי מזל השבוע - מאחר וכוכב העשייה המוכר בשמו מאדים הגיע לבקר במזל שלכם, מומלץ לכם לנצל אנרגיה זו על מנת לנסות ולהשפיע על אחרים לגבי תוכניותיכם
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה


נושאי עבודה ושותפויות יהיו מאוד משמעותיים בשבוע זה למרות שזוהי תקופה של חגים ודווקא בשל כך, תוכלו לסגור ולעגל פינות. אל תתרגשו בכל פעם שההצלחה לא מגיעה כפי שאתם מצפים ומייחלים, כיוון שיש כוכב משמעותי בבית הקריירה שלכם הדוחף אתכם למהפך, אף מצד שני גורם לכם לקשיים והדברים אינם מגיעים אליכם בקלות כפי שהייתם מצפים.


 

שור


הכוכב שלכם המוכר בשמו וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים, הגיע לבית המשפחה הגרעינית שלכם ומביא בכנפיו רגעים של שמחה ופרגון אם במערכת הזוגית ואם במערכת המקצועית. גם כוכב יופיטר שמביא שפע ועדיין נמצא במזל שלכם משפיע מאוד על האישיות והחיים שלכם ומביא לכם תחושה שזוהי תקופה מעולה להתחלות חדשות. זה הזמן לנסות להדק קשרים.


 

תאומים

 

כל נושאי המשפחה שלכם עולים עכשיו על הפרק ועובדה זו מתאימה במיוחד לתקופה הנוכחית שמבשילה במהלך תקופת החגים. מומלץ לכם לבדוק שאתם פועלים בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים לכם וזאת בגלל העובדה שאתם נוחים עכשיו יותר לחילוקי דעות ואנשים שהייתם בטוחים שזורמים עם דעתכם, יתגלו לכם כאנשים בעלי דעה עצמאית לחלוטין שדעתם שונה משלכם.


 

סרטן


אתם עסוקים במלוא מובן המילה עם האנשים הקרובים לכם בסביבת המגורים שלכם ושאיתם נאלצתם להתפשר בתוקף הנסיבות. ולמרות ההתפשרות שאינה נוחה לכם , נראה שאתם יכולים להתמודד עם כל נושא בהצלחה ולהגיע אל התוצאות המקוות. צפויים לכם שמחות בתוך המסגרת הביתית שלכם , כך שתוכלו להקדיש בחגים את הזמן הנבחר לקרובים לכם לשעות איכות.


 

אריה

 

בבית הכספים שלכם מבקר הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת והבנה כיצד דברים צריכים להתנהל ברמה האישית עבורכם בתחומי הכספים והכלכלה שלכם. חשוב לבצע חשיבה כלכלית שתאפשר לכם לחיות את חייכם כפי שבאמת הייתם רוצים. המשפחה והסביבה מנסים לעזור לכם, אך לעיתים קצרה ידם מלהושיע ואין לכם ברירה אלא לסמוך בעיקר על עצמכם.


 

בתולה

 

זהו עדיין חודש קרוב ליום ההולדת שלכם ורק עכשיו אתם מתחילים לצאת מהתחושה הפחות נוחה שהייתה סביב יום ההולדת. זוהי תקופה אינטנסיבית למדי בה על כל אחד מכם למצוא את הנישה המתאימה לו לחיים. ואולם, מנגד נמצאים גם הכוכב נפטון שביכולת הפנימית שלו הוא מערפל את יכולת החשיבה וגם הכוכב סטורן הקורא ללקיחת אחריות ואתם נקרעים בין שני הרגשות.


 

מאזניים


אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת שלכם ותקופה זו מצטלבת עם תקופת החגים ועל כן היא תקופה מאוד משמעותית שיש בה החלטות חשובות לצד חשבונות נפש, כיוון שכל תת המודע שלכם פועל עכשיו. זה הזמן להגיע למסקנות ולא לחלק אותן עם כל אחד, כיוון שאנשים לא תמיד מפרגנים לכם ורואים רק את הצדדים שאתם מחצינים ופחות את הצדדים הרגישים שלכם.


 

עקרב

 

הכוכב וונוס שמשפיע על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הקריירה למשך כל החודש הקרוב. כוכב זה מרגיש מצוין במזל שלכם כיוון שאתם נותנים לו הרבה נופך של עומק והתחדשות. ועל כן, נראה שבחודש הקרוב תוכלו ליהנות משפע של מחמאות בעבודה על ההישגים שלכם וגם פינוקים שיגיעו אליכם במסגרת העבודה . מעבר כוכב זה בשילוב עם כוכב השפע בבית הזוגיות, מלמדים על התחלות חדשות.  


 

קשת


היחסים הבין אישיים במשפחה אינם מתנהלים בתקופה זו על מי מנוחות בגלל העובדה שהכוכב סטורן שנכנס לבית המשפחה הגרעינית שלכם מבשר על כך שהוא מבקש מכם להאט את הקצב , לראות את האחרים ולקחת אחריות על כל הנעשה סביבכם. אינכם יכולים לספר בפומבי מה אתם חושבים ולכן נראה שהמעשים שלכם אינם יכולים לבוא כרגע לידי ביטוי ממשי.


 

גדי


איכשהו למרות הקשיים שלכם אתם תמיד מסתדרים ושורדים ובסופו של דבר גם יוצאים מחוזקים. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לקחת אחריות חדשה בכל תחום שתבחרו, כיוון שלמרות שהדברים אינם זורמים על מי מנוחות אתם מצליחים במטרות שלכם ולא תאפשרו לאחרים להשפיע עליכם במקום שלא תהיו שלמים איתו. מבחינה כספית תקופת החגים תהייה תקופה שקטה, והשתדלו לשמר אותה ככזו.


 

דלי

 

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ותנועה נמצא במקום המקושר עם נסיעות וטיולים בחודש הקרוב . זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לשנס מותניים ולטייל במקומות חדשים ולא מוכרים. כוכב זה ייתן לכם את הכוח והעוצמה לעשות שינויים משמעותיים ולקחת יוזמה כפי שמתאים לכם. כמו כן, במידה ותרצו ללמוד – זה הזמן לצאת בהחלטה שאתם מעוניינים להשתלם בפרויקטים חדשים.


 

דגים


אתם אנשים שנחשבים לחלקלקים ביותר מבין כל מערכת גלגל המזלות ולכן בתקופה זו של החגים תבוא יכולת זו לידי ביטוי, כיוון שעכשיו תצטרכו לגייס את כל תשומת הלב שלכם להיות בקשר טוב עם אנשים שחשובים לכם, אם אינכם רוצים להגיע איתם לידי עימות כיוון שידכם תצא על התחתונה. זה הזמן לעשיית חשבונות נפש שיעזרו לכם בהתמודדויות עתידיות.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש