תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 13/10/2023 06:33 ● ערב ערב 3141
טיפ לילידי מזל השבוע - טיפ לילידי מזל השבוע - נושאי כספים ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שהזמן בשל לבדוק אפיקי השקעה חדשים. זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה כלכלית.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיכולים למקד עבורכם את הצרכים של האני הפנימי שלכם, מול השותפים לכם לחיים . מאחר וגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור נמצא אצלכם בבית הכספים הרי שזה הזמן הנכון לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות, כך שתוכלו להיות בשליטה.


 

שור

 

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהקרובים לכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים.


 

תאומים

 

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני עבודה ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק את הגבולות שלכם בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, כדאי במשך פרק הזמן של שבוע זה שתשקיעו בכל מה שקשור ליחסי אנוש על רקע עבודה ונראה שבדרך זו תצליחו לשווק את עצמכם ולהגיע להישגים משמעותיים.


 

סרטן

 

השמש בשמיים שמביאה איתה התייחסות משמעותית לתחומי החיים החשובים , נמצאת השבוע בבית המשפחה הגרעינית שלכם ובמקום המקושר עם נושאים הקשורים לדרך שבה אתם בוחרים להמשיך לחיות את חייכם בהמשך. מבחינה זו, אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש, כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות החדשות . אל תתנו לאנשים קרובים להסיט אתכם מדרך חשיבתכם .


 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה לחוצה במקצת בשל החלטות שאתם חייבים להחליט ולעיתים אתם נכנסים לעימותים שאינם נכונים לכם, רק בגלל משחקי אגו. כוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים ואף על כספים נמצא אצלכם בבית המקושר עם ההתנהלות הכספית שלכם ולכן חשוב מאוד לסיים נושאים חשובים אלה במידה ועדיין לא הגעתם לשביל הנכון מבחינתכם להצלחה כלכלית.


 

בתולה

 

השמש בשמיים וגם הכוכב שמזוהה איתכם הכי הרבה, האחראי על תקשורת והמוכר בשמו מרקורי נמצאים יחדיו במקום המקושר עם כספים והערכים החשובים לכם בחיים . שילוב שני אלו מלמד כי אתם מנסים לשלב עוד גורמים בתוכניותיכם, כך שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי, כדי שכולם יצאו מרוצים. בשלב הזה כשהכול עוד מעורפל שווה לנסות ולקבל עצות של אנשים קרובים.


 

מאזניים

 

למרות שנושאים שונים וחשובים עבורכם עדיין נמצאים במצב מעורפל, חשוב מאוד שלא תאבדו את התקווה ותהיו שלמים עם כל העשייה שלכם. אתם דוחפים חזק אל ההצלחה אולם אתם חייבים להבין ולהפנים שגם אם לא תזכו בכל המטרות שלכם, חשוב שתהיו בולטים בשטח ובעשייה שלכם, כך שגם בעתיד תיזכרו כאנשים של עשייה ושאפשר לסמוך עליכם בכל מה שאתם עושים.


 

עקרב

 

כוכב מארס שהוא למעשה הכוכב המשני המזוהה איתכם והמביא איתו תחושה של כוח ועשייה, נמצא במזל שלכם ונותן לכם את מקסימום האנרגיה לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם במקום שאינכם יודעים כיצד להחליט וקיימות כמה אפשרויות עבורכם. רק לאחר תקופת יום ההולדת תגיע אליכם תקופה חדשה של צמיחה.


 

קשת

 

כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת מרקורי וגם השמש בשמיים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם הצורך והרצון שלכם לבלוט בכל מקום בו נעשית עשייה חברתית מועילה לטובת הכלל. את המניעים הפנימיים שלכם אינכם חייבים לשתף עם אנשים שאינם קרובים לכם ולכן מצאו את הכוח הפנימי לנווט את עצמכם בתוך ים של אפשרויות להתפתחות אישית ומקצועית.


 

גדי

 

בימים אלה אתם מרגישים שהולך לכם יותר טוב מבחינה מקצועית כיוון שהשמש בשמים נמצאת בבית הקריירה ומאירה לכם תחומים אלה. גם כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא אצלכם בבית החברה והחברים וגורמת לכם להוציא את החלק הפנימי שלכם ששואף ליחסים בין אישיים טובים ומועילים. עושה רושם שבהתנהלות זו תצליחו להתפתח בצורה יעילה וטובה יותר בתחומים החשובים לכם.


 

דלי

 

תקופה קצת מלחיצה עבורכם מבחינת הקריירה וגורמת לכך שאתם מתנדנדים בין עשייה של ממש , לבין לרצות להמשיך לנוח על ההישגים שהיו לכם עד היום. אתם לא יכוליםלהגיע להחלטות בשלב זה וגם לא רצוי, כיוון שמבחינה כלכלית אתם נמצאים במקום שהוא לא טוב עבורכם בגלל ביקור הכוכב סטורן המעכב בבית הכספים שלכם. חכו לפחות עוד שנה עד אשר תגיעו להחלטות מגובשות.


 

דגים

 

השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים וגם עם כאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות. השמש בשמים מאירה לכם את היכולות הטבעיות שלכם להתחבר אל אנשים ולעמוד על דעתכם ולכן, אל תוותרו לאף אחד . לא יזיק לכם לאחר תקופה ארוכה עם תחושה לא נוחה, לצאת להתאוורר במקומות הרחוקים ממקום המגורים שלכם לצבירה והתחדשות אנרגטית.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש