נחנך הפארק הנגיש השני באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● 22/12/2023 06:14 ● ערב ערב 3151
בצל המלחמה וכחלק מפעולות לשמירה על שגרת חיים, נחנך הפארק הנגיש השני בעיר אילת, בסיוע משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי ובשיתוף עיריית אילת ● הפארק הממוקם ברחוב חטיבת הנגב במרחק הליכה מבית ספר ''אורים'' לחינוך מיוחד כולל גישה נגישה, מתקנים מותאמים, מתקן חושים נגיש, הצללה, משטח גומי ועוד. מטרת הפארק להעניק הזדמנות שווה לכל הילדים ליהנות בגן המשחקים.
 נחנך הפארק הנגיש השני באילת
הפארק החדש באילת מצטרף כאמור לפארק נגיש נוסף שהקימה העירייה ליד הפארק המדעי בשחמון

   הפארק נחנך השבוע  (ג') במעמד שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף וראש עיריית אילת, אלי לנקרי יחד עם גורמי חינוך ורווחה בעירייה המטפלים באוכלוסיות המיוחדות וצוותי מינהל הנדסה ומינהל שירות לתושב שליוו את הקמת הגן. הטקס נפתח בשירה מרגשת של מקהלת ״מיוחד״ המרכז הרב-נכותי באילת שמפעיל האגף לשירותים חברתיים בעירייה באמצעות עמותת ״יחדיו״. 
   במעמד הטקס שיבח השר וסרלאוף את הפעולות העירוניות באילת לחיזוק החוסן הלאומי ואמר: "משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי פועל ללא לאות לקידום איכות החיים בנגב, בגליל וביישובי החוסן. המהלך המרגש להקמת גן שעשועים באילת לאנשים עם מוגבלות, שהובלנו ותקצבנו בעוד 32 יישובים, הוא צעד נוסף בדרך לעמידה במשימה הלאומית שלנו לשיפור חייהם של כלל התושבים ובפרט של אנשים עם מוגבלות החיים בגליל ובנגב. והכי חשוב - לכל הילדים המקסימים שיעשו שימוש בפארקים שהקמנו, תעשו חיים". 


   ראש העירייה - אלי לנקרי הודה לשר על התמיכה הבלתי מסויגת בשגרה וגם בימים אלה של מלחמה ואמר: "גן המשחקים הנגיש, החדיש והססגוני כחלק מהשדרה המיוחדת שלנו הכוללת את בית הספר "אורים" ובקרוב גם את מרכז היום הטיפולי - סיעודי שיכלול בריכה טיפולית, ירחיב את סל המענים הניתנים לאנשים עם מוגבלות ויהווה בית חם ומקצועי עבור ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים הזקוקים לרמות תמיכה מרובות". 

 

גוזרים סרט


   הפארק המונגש הוקם במסגרת מיזם של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בשיתוף הרשויות המקומיות, במסגרתו הוקמו 33 פארקים לילדים ולאנשים עם מוגבלות, במטרה לשפר את איכות חיי התושבים בכלל והאנשים עם מוגבלות בפרט. הפארק שתוכנן בשיתוף מומחי נגישות, הורים לילדים עם מוגבלות ובוגרים הנדרשים בעצמם לנגישות כולל מתקנים משולבים ונגישים, נדנדות, קרוסלה ומתקנים נוספים הפרוסים על פני שטח של כ-500 מ"ר. 
   הפארק החדש באילת מצטרף כאמור לפארק נגיש נוסף שהקימה העירייה ליד הפארק המדעי בשכונת השחמון ולעשרות מתקנים נגישים שמשולבים בגני משחקים ופארקי ספורט. הפארק יהיה חלק משדרה שמוקדשת כולה לאוכלוסייה עם מוגבלות ותכלול בקצה אחד את בית ספר אורים לחינוך מיוחד, בקצה השני את הגן הנגיש וביניהם בריכה טיפולית ומרכז יום שיקומי שבנייתם תחל בקרוב.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש