כך תיצרו פינות למידה מעוצבות

מאת: רותם נועם ● 4/1/2024 09:44 ● ערב ערב 2064
פינת לימודים מאורגנת שמעוצבת נעים, תעזור לילדים שלכם להתרכז ותהפוך את חווית הלימודים מהבית להרבה יותר נעימה ויעילה
כך תיצרו פינות למידה מעוצבות

רגע לפני ששנת הלימודים מתחילה, המעצבת ענת אגסי מנהלת תחום אדריכלים ושיווק בחברת אלוני מנדבת טיפים ועצות לעיצוב פינת למידה בחדר הילדים: 

  • התאמה לצרכים: כשמעצבים פינת למידה ביתית, חשוב לזכור שלכל ילד וילדה יש את ההעדפות שלהם ולכל גיל יש את הצרכים והדרישות שלו. בבואכם לעצב את פינת הלמידה התאימו את גודל השולחן והציוד שעליו, פינות האחסון, תאורה מתאימה ועוד לצרכי הילד והדרישות שלו.
  • הרמוניה: חשוב שהעיצוב של פינת הלימוד יתכתב עם העיצוב של החדר כולו, עדיף לשמור על צבעוניות דומה או אם הדבר אינו מסתייע בחרו בצבעים נייטרלים שמשתלבים טוב עם כל גוון למשל שמנת, לבן, אפור וכו. כמו כן הימנעו מלהעמיס באקססוריז בעיצוב. 
  • עומס וריכוז: פינת למידה עמוסה יכולה להסיח את דעתו של הילד מהמטרה שלשמה נועדה . שולחן הלימודים נועד להכנת שיעורים, למידה , שימו לב שאתם לא הופכים אותו למדף למשחקים, צעצועים, ספרים ושאר הפתעות. שולחן נקי ופינה מסודרת ולא עמוסה יתרמו לריכוז ולמיקוד. 

 

  • מעורבות: יש עקרון שתופס בכל גיל: מומלץ לערב את הילד או הילדה בעיצוב, לשמוע מהם מה חשוב להם ולתת להם להשתתף בקבלת ההחלטות. בסופו של דבר, הם אלה שיבלו שם רוב הזמן.”
  • השראה: לבסוף, ואולי בהתחלה, חשוב להתרשם מכמה שיותר מקורות השראה: תמונות ממגזינים, אתרים, חברות שמציעות מוצרים וכו'. צרו לוח השראה העשוי מתמונות של פינות למידה ביתיות שעושות לכם חשק לחזור לספסל הלימודים וביחד עם הילדים השקיעו זמן ובחרו נכון- פינת הלימודים תלווה את הילד לא מעט שנים וחשוב שתהיה מסוגננת לטעמכם , פונקציונלית ומשתלבת בהרמוניה בחדר.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש