בית ספר צאלים מתח פנים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/1/2024 10:46 ● ערב ערב 3153
בית ספר היסודי "צאלים" שנפגע לפני כחודשיים (9.11.23) מכטב"מ ובנס לא נפגע אף אחד, עבר מתיחת פנים כולל שיפוץ החזית שנפגעה, שדרוג חדר השאלת ספרים, תקרת הלובי וחלק ממרחב הקומה העליונה כולל חדרי השירותים. בנוסף שודרג בקיץ האחרון חדר המורים והוא נחנך רק השבוע (ד') בגלל רצף האירועים.
בית ספר צאלים מתח פנים
תגיות:

לפני כשבועיים (17.12), חודש וחצי אחרי האירוע, חזרו כל תלמידי בית הספר ללמידה סדירה והתלמידים התקבלו בחגיגיות כשהם צועדים על שטיח אדום בזמן שההורים והצוות החינוכי יצרו גשר אנושי של דגלי ישראל. "כולנו התרגשנו מאוד ובהחלט נחה עלינו תחושת ניצחון" אמרה מנהלת בית הספר - גילה גולן פרץ.

עוד ציינה מנהלת בית הספר, שבמהלך העבודות היתה הפרדה בין אזור העבודות לבין אזור הלמידה על מנת לאפשר שגרה לכל תלמידי בית הספר. בפועל פוצלו כיתות וצוות בית הספר השתמש במרחבי אולם הספורט ומגרש בית הספר לטובת פעילויות חברתיות-רגשיות. "הלמידה התקיימה באופן סדיר ובשני סבבים, בדגש על הוראה מדויקת ומהודקת של מקצועות הליבה לצד פעילות חברתית ומתן מענה פרטני לצרכי התלמידים והוריהם, בעקבות האירוע בפרט ובצל המלחמה בכלל" אמרה מנהלת בית הספר והודתה לכל הצוותים, התלמידים וההורים שליוו והכילו בסבלנות את כל התהליך.

 

 

את העבודות לשדרוג בית הספר ליווה אגף החינוך במינהל שח"ק בעירייה יחד עם מינהל הנדסה בעירייה. שדרוג חדר המורים בוצע כחלק מהתפיסה שמוביל אגף החינוך לעיצוב מרחבי למידה והכלה בבתי ספר בליווי אדריכלי. חדר המורים עוצב על ידי המעצבת מגי דהן. העבודות בוצעו על ידי הקבלן יוסי פוזנר.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש