תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 2/2/2024 10:31 ● ערב ערב 3157
טיפ לילידי השבוע - השבוע יישאר כוכב מרקורי שאחראי על תקשורת במקום המקושר עם תת המודע שלכם , ולכן זה עדיין אינו הזמן שלכם לעשייה - אלא לתכנון .
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכבים רבים ומשמעותיים נמצאים אצלכם בבית הקריירה ולכן יש לכם רצון לבדוק תחום זה עד אשר תהיו בטוחים שאתם נמצאים בזמן ובמקום הנכון בהיבטים הללו, הבעיה שעדיין אינכם שלמים עם עצמכם. למרות הצורך שלכם בהתקדמות, אתם נמצאים בתקופת טרום יום ההולדת והאנרגיות שלכם הינן כאלה, שקיים בכם  צורך להתבודד מעט.


 

שור

 

אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל כבר חווים תקופה ארוכה של שינויים ומהפכים בחייכם, ועכשיו הגיע זמנם של ילידי השליש השני. ואכן ימים של תהפוכות ימשיכו עד אשר תהיו שלמים עם עצמכם ועם עשייתכם, מבחינת יחסים בין אישיים ובעיקר על רקע מקצועי. מומלץ לכם לבדוק אם אתם נמצאים במקום שאתם מרוצים ממנו באמת.


 

תאומים

 

נושאי העבודה והקריירה ממשיכים לתפוס אצלכם תאוצה ואתם בטוחים שאתם יודעים מהו הכיוון הנכון ומהי דרך החיים המתאימה לכם. נראה שהשינויים שאתם עושים מדי פעם מוסיפים לכם עניין , אך לא תמיד מצביעים על חשיבה ועשייה נכונה. זה הזמן לעצור מעט , וזאת הפעם אתם עושים גם בחסות כוכב סטורן שמעכב מטבעו כדי לתכנן את הדרך הנכונה.  


 

סרטן

 

כל מערכות היחסים שלכם עומדות למבחן ונראה שלאחרונה אין לכם חיים משל עצמכם, אלא אתם חייבים להיות מגויסים במלוא היכולת שלכם לעזור לאחרים ובעיקר לבני המשפחה הקרובים והזקוקים לכם. אתם עוברים שינויים משמעותיים בחייכם ונראה שהפעם תוכלו להיעזר באנשים קרובים , להתייעץ איתם ולקבל את חוות דעתם.


 

אריה

 

נושאי עבודה הוא הדבר הדומיננטי ביותר עבורכם כיוון שאתם מרגישים שעכשיו אתם מספיק חזקים על מנת להראות את היכולות וההישגים שלכם על מנת להצליח בעיסוקכם. רובכם ניחנתם בכישורי עבודה , מסחר ועשייה ואכן נראה שהפעם כוכב השפע שנמצא בבית הקריירה, מצליח להעניק לכם את מקסימום היכולת על מנת להראות את יכולותיכם.


 

בתולה

 

הכוכב סטורן המוכר ככוכב מגביל ומעכב בגלל היותו מנתב לאחריות שלא תמיד אתם רוצים לקחת אותה, נמצא הפעם בבית השותפויות והזוגיות שלכם ונראה שעובדה זו מתעוררת לחיים באופן משמעותי. אתם נבחנים ביכולת שלכם לשתף פעולה בזוגיות ויחסים שלא טובים לכם. זה הזמן לנתק קשרים וללכת קדימה ליחסים טובים יותר.


 

מאזניים

 

הכוכב וונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בבית המשפחה ולכן אתם מרגישים יותר מתמיד שאתם רצויים ונוכחותכם מאוד מקובלת ואהובה. תקופה זו טובה לקדם גם את העבודה שלכם בדרך יצירתית יותר ולא לשתף את כולם במטרותיכם הגלויות או הסמויות. זה הזמן לתכנון ופחות לשתף אחרים. נסו ליהנות ולבלות יותר עם המשפחה.   


 

עקרב

 

כל תפיסת העולם שלכם משתנה בתקופה האחרונה , כיוון שלפתע דרך אירועים שונים אתם מבינים שהחיים שלכם בעיקר בסביבה הקרובה יכולים להיראות אחרת לגמרי, אם רק תוכלו להתמודד עם השינויים שאתם צריכים וחייבים לעשות ואשר נועדו למעשה לקדם אתכם לעתיד טוב יותר. המשפחה תעזור לכם מאוד במידה ותבקשו.  


 

קשת

 

אתם המזל שממשיכים לעבור את אחת התקופות הקשות אם כי גם המפרות ביותר, בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המשפחה הגרעינית שמקשה עליכם מאוד. אתם חייבים למצוא גם את המקום שלכם ופחות לרצות אחרים. זה גם הזמן שלכם לנקות את שאריות העבר המעכבים מחייכם בנושא המשפחה.   


 

גדי

 

כוכבים חזקים ומשמעותיים נמצאים במזל שלכם ולכן אתם עוברים תקופה קשה אך גם בונה ואינטנסיבית. יש לכם יכולת להתמודד עם כל מה שעובר עליכם וגם לקחת אחריות בנושאים שאינם פשוטים כלל וכלל. נושא נוסף שהוא משמעותי בעיניכם, הוא העובדה שגם בנושאי כספים אתם נדרשים לעשות שינויים. חשוב שתקבלו עזרה מקצועית מתאימה.


 

דלי

 

נראה שחייכם האישיים בתקופה האחרונה הינם כאלה שאתם צריכים להסתיר את תחושותיכם ותוכניותיכם. זה הזמן לפעול מאחורי הקלעים בכל פעם שאתם רוצים או חושבים שיש מקום לכך. דרככם מאוד ברורה לכם ובמידה ומישהו אחר מנסה לשים לכם רגל, חשוב מאוד שתקשיבו לתת המודע שלכם שייתן לכם את האינטואיציה כיצד לפעול.  


 

דגים

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה הרבה יותר טובה ויש לכם יכולת לבטא את עצמכם. כוכב הקורא למחויבות ושמו סטורן נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת להתמודד עם קשיים למרות העובדה שמאוד קשה לכם פיזית , עם עובדה זו. תיהנו עם חברים לשיפור המצב החברתי שלכם, על מנת שתוכלו לחגוג את החיים ולהרגיש טוב עם עצמכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש