איך למצוא לחופשה בכל אילת דילים משתלמים במיוחד?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/2/2024 12:31 ● ערב ערב 3158
אילת היא היעד האולטימטיבי לחופשה בישראל. הריחוק ממרכז הארץ מאפשר ניתוק מהשגרה, האקלים הייחודי הופך את העיר לנעימה גם ברוב ימות החורף, התיירים שמגיעים גם הם לאילת תורמים לאווירת הנופש וגם שלל האטרקציות באזור מושך אותנו דרומה
איך למצוא לחופשה בכל אילת דילים משתלמים במיוחד?
תגיות:

אילת היא היעד האולטימטיבי לחופשה בישראל. הריחוק ממרכז הארץ מאפשר ניתוק מהשגרה, האקלים הייחודי הופך את העיר לנעימה גם ברוב ימות החורף, התיירים שמגיעים גם הם לאילת תורמים לאווירת הנופש וגם שלל האטרקציות באזור מושך אותנו דרומה. החיסרון היחיד הוא העלות היחסית גבוהה של חופשה, ולכן מציעה לנו אילת דילים שיכולים להיות משתלמים במיוחד. כאן בעמוד תמצאו טיפים שיעזרו לכם למצוא עסקה אטרקטיבית בדרך לחופשה חלומית גם בהיבט הכלכלי.

 

להיות ספונטניים

 

המלצה אחת למי שרוצים ליהנות מכל היתרונות של אילת בלי לשלם מחיר גבוה מדי היא להיות ספונטניים. למי שמוכנים להגיע לעיר מהיום למחר מציעה אילת דילים כדאיים מאוד, כולל הנחות של עשרות אחוזים. ההיגיון פשוט: לכל מלון עדיף להציע חדרים במחיר רצפה מאשר להשאיר אותם ריקים, ולכן אפשר למצוא מבצעי רגע אחרון אטרקטיביים מאוד. האופציה הזו לא תמיד ישימה בשיא עונת התיירות, וכשיש משפחה קשה להיות ספונטניים לגמרי, אבל עם קצת מאמץ החיסכון הכספי יהיה משמעותי.

 

להיות גמישים

 

עוד דרך לבלות באילת חופשה מפנקת במחיר מפנק גם כן היא להתגמש. גם אם יש מלון מסוים שאתם חושקים בו, בין אם כי כבר ביליתם בו בעבר ואתם זוכרים אותו לטובה ובין אם קיבלתם לגביו המלצות חמות, כדאי לבחון עוד מלונות. שימו לב: כן חשוב לבחון מה מציע כל מלון שיש בו דילים אטרקטיביים משום שהמטרה היא גם ליהנות וממילא בכל החלטה כלכלית השיקול הוא לא רק המחיר אלא היחס שבין העלות לתועלת. מצד שני ההיצע רחב מאוד (נכון לתחילת 2024 יש באילת כ-12,000 חדרי מלון ובשנים הקרובות צפויים להתווסף עוד כ-6,000, בין השאר בזכות הסרת מגבלת הבנייה לגובה בחוף הצפוני לאחר פינוי שדה התעופה), וכשיש היצע רחב יש הרבה אופציות טובות.

 

לחפש עבור אילת דילים עם טיסה ובלעדיה

 

אחד הגורמים למחיר היחסית גבוה של חופשה באילת הוא עלות ההגעה לעיר שנמצאת במרחק של כ-340 ק"מ מתל אביב וכ-320 ק"מ מירושלים. בהתאם במקרים רבים ההגעה לחופשה היא בטיסה. כשהמטרה היא להתרחק משגרה השוחקת ולבלות באחד המלונות של אילת דילים יכולים להיות גם עם טיסה וגם בלעדיה. בהתאם כדאי לחפש דילים משני הסוגים: לפעמים מוצעת עסקה משולבת מוצלחת במיוחד, ולפעמים המחיר הנמוך ביותר האפשרי מתקבל כשמזמינים בנפרד טיסה ומלון.

 

להגיע ביום שבת

 

במקרים רבים יש במלונות של אילת דילים ספציפיים למגיעים ביום שבת, וזאת בגלל הביקוש היחסית מועט לחופשות שמתחילות ביום הזה. האופציה הזו מן הסתם לא רלוונטית לשומרי מצוות, וכדאי לקחת בחשבון שהכניסה לחדרים תהיה רק אחר הצהריים, אבל החיסכון הכספי עשוי להיות משמעותי ולשדרג את החופשה כולה, כך שכדאי לשקול את האופציה הזו.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש