תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 16/2/2024 04:08 ● ערב ערב 3159
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תעבור השמש למזל דגים וכוכב היחסים ושמו וונוס יימצא בבית החברים וקרובים ולכן זה הזמן לשדרג את הקשרים האישיים שלכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכב יופיטר שמביא שפע ונותן תחושה של התחלות חדשות עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים ולכן נראה שאתם במקום טוב מבחינה כספית, גם אם הדברים לא יצאו כפי שאתם רוצים מלכתחילה והיה נדמה לכם שיש עיכוב כלשהו בקבלת הכספים שמגיעים לכם. נצלו תקופה זו לפתיחה של כל התוכניות שלכם ובחינתם מחדש.


 

שור

 

השותפויות בחייכם, בעיקר בנושאי קריירה גורמות לכם להיות חסרי מנוחה כלפי הממונים עליכם , כיוון שנראה שאלה הן שותפויות שנכפו עליכם ולא באו אליכם מהמקום הנכון שבו אתם רוצים לעשות שינוי שיהיה מועיל עבורכם. שיחות נוקבות ומשמעותיות עם הממונים עליכם בעבודה, יכולים לעזור לכם לקדם את עצמכם בתחומי הקריירה.  


 

תאומים

 

אתם נמצאים בנקודת זמן שבה החיים בנושאי קריירה מסבים לכם דאגה כיוון שאינם זורמים בקצב הרגיל שאתם רגילים ויש לכם תחושה שהדברים נתקעים.  המציאות אומנם מראה לכם מהו תחום הקריירה המתאים לכם, כדי לפנות לתחום הנכון, אך עדיין אתם חייבים להשקיע הרבה שעות ומאמץ כדי להוכיח את עצמכם ועובדה זו מתסכלת.  


 

סרטן

 

נראה שמערכות היחסים החברתיות עולות שלב וזה הזמן שבו אתם חייבים לשנס מותניים כדי לעזור לקרובים לכם בדרכם החדשה. ייתכנו אירועים ושינויים שייכנסו לחייכם שלמרות שיגרמו לכם נחת, הרי שבמקביל יגרמו לכך שתאלצו לעשות גם שינויים כלכליים בגלל הערכות חדשה שתיכנס לחייכם ותגרום למהפכים.


 

אריה

 

אתם עוברים את אחת התקופות הבונות יותר בחייכם מבחינה אישית. נראה שהחיים גורמים לכם לקחת אחריות על נושאים שעד היום התחמקתם מלקחת בהם חלק. עכשיו שאתם בחצי השנה לאחר יום ההולדת, זה בדיוק הזמן לעשות חשבונות נפש ולהעז לפרוץ לעצמכם דרך חדשה וטובה יותר. אל תהססו לעזוב את המוכר והידוע.  


 

בתולה

 

אתם עוברים תקופה שבה אתם מרגישים שיש לכם מחויבות כלפי העבודה ונראה שיש עליכם עומס לא קטן בתחום זה. בסביבה בה אתם חיים ונמצאים ביום יום, יש אנשים שמפרגנים לכם מאוד על דרך פועלכם, גם אם במשפחה הגרעינית שלכם לא תמיד מפרגנים לכם. מומלץ לכם לזרום עם הקיים ולא לנסות ליצור שינויים.  


 

מאזניים

 

זוהי תקופה שבה אתם נאלצים לחשוב בדרכים יצירתיות כיצד לשפר ולשנות את חייכם על מנת להתאימם למציאות ולתקופה שבה אתם נמצאים כרגע. כוכב סטורן המעכב שנמצא בבית העבודה שלכם גורם לכם לכך שאתם לוקחים את הכול ברצינות רבה, לעיתים רבה מדי ואתם בודקים כיצד אתם יכולים לרתום גם את האחרים לצרכים שלכם.


 

עקרב

 

אתם המזל היחיד שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור כוכב השפע בבית השותפויות שלכם. אתם מבינים בתקופה הזו את החיים בדרך שונה לחלוטין ממה שהבנתם עד היום ולכן אתם גם פתוחים לקבל את ההזדמנויות והאפשרויות הטובות שעד היום אולי הייתם פוסלים אותן . זה הזמן שלכם לשנות ולצמוח מתוך השינוי.


 

קשת

 

אתם המזל שעוברים את אחת התקופות הקשות של חייכם אם כי גם המפרות ביותר בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא אתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המשפחה הגרעינית שלכם. עובדה זו גורמת לכם להבין שאתם חייבים לפתור את הבעיות במעגל הראשון שלעיתים נבעו דווקא מחוסר ידע שלכם כיצד להתנהל. זה הזמן לשינוי.


 

גדי

 

מבחינה כספית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם כיוון שיש לכם הזדמנות אמתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הגיע הזמן להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות לא הצלחתם לעשות זאת. שתפו חברים בכל הקורה אתכם ונסו להיעזר בהם לתמיכה רגשית.


 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם האישיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים , ואולי אפילו לשנות את הכיוון המקצועי שלכם. כוכבים רבים שנמצאים בחודש זה במזל שלכם, יכולים לעזור לכם במימוש תכניותיכם החדשות להצלחה .  


 

דגים

 

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית תת המודע. תובנות חדשות יכולות לגרום לכם לתת יותר מעצמכם, גם אם זה עלול להגיע על חשבונכם האישי . החיים מזמנים לכם אירועים שונים מבחינה אישית וזאת על מנת שתוכלו לבחון כדאיות ומה נכון  לכם לעשות שינוי בתחום.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש