קמפיין ''מחזירים אהבה לאילת'' הצליח לייצר את הבאז

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 23/2/2024 08:44 ● ערב ערב 3160
4,000 שוברי חינם בשווי 100 שקלים, כבר מומשו מאז פתיחת המבצע במבחר אטרקציות מסעדות וחנויות באילת ● נתוני ההזמנות לחודש פברואר מראים על 15 אלף לינות ואפשר כבר לומר, לקראת תום המבצע אותו יזמו תאגיד התיירות ועיריית אילת, כי את הבאז הרצוי אילת הצליחה לקבל ● אז נכון שבמועצה לצרכנות הוציאו כרטיס צהוב לעיריית אילת, לאחר שלטענתם, שני בתי מלון חרגו מהנחיות המבצע ● אך בעירייה מיהרו להבהיר כי מדובר במלון אחד שבטעות לא עודכן באתר, כמי שנגמרה בו מכסת החדרים במבצע ● גם בקרב בעלי העסקים המשתתפים במבצע מצאנו קולות לכאן ולכאן: ''מי שציפה לקבל מאות קופונים טעה מלכתחילה בכוונת המבצע'', אמר גורם עסקי בעיר. ''זו לא הייתה המטרה, אלא לעודד את התנועה בעיר ואת הקניות ולטעמי זה פגע במטרה'' ● מה שבטוח, מדובר ברעיון חכם, שנהגה ובוצע במהירות מרשימה ובהצלחה נאה ● כעת רק נותר לראות שהממשלה תעמוד בהבטחתה ותממן את עלותו מסך התקציב הייעודי שהבטיח שר האוצר לראש העירייה בפגישתם האחרונה
קמפיין ''מחזירים אהבה לאילת''  הצליח לייצר את הבאז
הכי טוב לבצע את הבדיקה באתר הייעודי של המבצע









תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש