תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 15/3/2024 12:26 ● ערב ערב 3163
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא בבית הכספים שלכם ולכן זה הזמן לקבוע פגישה בבנק לייעוץ בנושא, כיצד להתנהל טוב יותר מבחינה כספית.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכב משמעותי כמו כוכב התקשורת שמעיד על הצרכים שלכם מבקר אצלכם וגורם לכך שתרגישו שאתם פעילים יותר מהרגיל מבחינה חברתית. כוכב זה גם אחראי על היכולת שלכם ליצור יחד במימוש מטרותיכם החברתיות מבלי להתייחס לפחדים ולחששות אותם אתם חווים ולעיתים קרובות מדי מונעים מכם להתנהל באומץ.


 

שור

 

בשלב זה של חייכם ולקראת השבוע המתקרב, נראה שתאלצו להתפשר עם דעתם של הקרובים לכם בנושאי הקריירה האישית שלכם ותמצאו את עצמכם לא אחת על מסלול התנגשות בו אתם ממש רוצים ללכת כבר קדימה, אך נבלמים על ידי אחרים ללא יכולת לעשות כלום  מצדכם . עובדה זו יכולה לגרום לכם להתפרצויות שאחר כך תצטערו עליהם.


 

תאומים

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית הקריירה ועובדה זו מספרת לנו כי עכשיו אתם נמצאים בנקודה טובה מאוד בקריירה שלכם, גם אם הדבר גורם לכם לעיתים לדפיקות לב מואצות מהתרגשות. זה הזמן שלכם לבנות את עצמכם גם מבחינה חברתית ונראה שאתם מאוד בשלים לכך והיכולת שלכם לדבר ולהשפיע נמצאת במיטבה.  


 

סרטן

 

אתם נמצאים בנקודה משמעותית בחייכם ובין הצורך והיכולת לשלב בין התוכניות שלכם בעבודה ובין הצורך לשלב גם את חו"ל בנושא ובעיקר למטרות לימודים ומגע עם קרובים. קיים אצלכם הרבה חוסר ודאות לגבי איך וכיצד אתם צריכים לנהוג ומהי הדרך הנכונה עבורכם. זה הזמן לבקש עזרה ועצה מחברים ואף להפעיל יחסי צבור .  


 

אריה

 

יופיטר כוכב השפע ממשיך לבצע את ביקורו בבית הקריירה שלכם כך שנראה שאתם עוברים שינוי משמעותי בתחום זה. בשורות טובות מחכות לכם והגיע הזמן שלכם להרגיש שאתם מתרחבים ועושים את הדבר הנכון בתחום. ערבו חברים ומכרים בתכניותיכם, כיוון שנראה שיש להם את היכולת לעזור לכם בנושאים החשובים לכם.


 

בתולה

 

אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו הופכת להיות מאוד משמעותית עבורכם הפעם ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. אתם נמצאים בשלב שבו חשבונות הנפש שלכם נותנים לכם את הפתרונות כיצד להגיע למקומות הנכונים לכם. ייתכן שלא כולם יפרגנו לכם על האומץ שאתם מתנהלים בו – אך חשוב מאוד שתהיו קשובים לזולת.


 

מאזניים

 

כוכבים רבים יושבים בבית העבודה והבריאות שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפויות נכונים. חשוב מאוד שלא תעמיסו על עצמכם יותר מדי, כיוון שגם מבחינה בריאותית אתם נמצאים בתקופה יותר רגישה ועומס יתר עלול להפיל אתכם לחולי. ייתכן שיהיו פעמים שתפלו בקלות למריבות – נסו להימנע מכך.


 

עקרב

 

הכוכב מארס נמצא בבית המשפחה שלכם ולכן אתם עוברים עכשיו שינויים משמעותיים בתחום המעגל הראשון של חייכם ונראה שאתם בפני התחלה חדשה ומרעננת . נצלו את היתרונות שמביא לכם כוכב השפע בבית הזוגיות והשותפויות וממשו את היתרונות שמביא לכם תחום חיים חדש זה להתחלות שתכננתם מזמן ועכשיו הגיע הזמן.


 

קשת

 

הכוכב מארס שמביא אתו הרבה רצון לעשייה נמצא בבית הסביבה הקרובה שלכם ולכן נראה שאתם רוצים לפעול במקסימום האנרגיה שלכם. בנוסף , הכוכב סטורן שנמצא בבית המשפחתי הראשון שלכם מביא לכם תנאים חדשים בתחום ואתם צריכים לחשוב איך אתם מנסים לנווט את חייכם מחדש בנושא זה וכמובן גם איך לשחרר את הקרובים לכם ביותר לדרכם.


 

גדי

 

נראה שכל מה שקשור לבית ולמשפחה מעורר אצלכם עכשיו אי וודאות ולא בטוח שאתם מקבלים משוב חיובי לגבי דעותיכם בבית. אל תיגררו לויכוחים גם אם תרגישו שאתם לא נמצאים במקום הראשון אצל האנשים הקרובים לכם. זה הזמן שלכם להמשיך ולבנות את העתיד שלכם לפי התוכניות הראשוניות  ולהצליח בהם.


 

דלי

 

בית הכספים שלכם מופעל על ידי ארבעה כוכבים מאוד משמעותיים  שכל אחד סותר את השני באנרגיה שלו ועל כן זה לא הזמן הנכון בחודש זה לממש כל תכנית כלכלית, כיוון שהסבירות מאוד גבוהה שתעשו טעויות שיקשה עליכם לתקן אותם אחר כך כשדעתכם אולי תשתנה כשהכוכב יעבור מהמקום בו הוא נמצא עכשיו – חכו עוד חודש.


 

דגים

 

השמש הנמצאת במזל שלכם גורמת לכם לחוש שאתם יכולים להתחיל לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו ואולם הפעם אתם חייבים לשתף גם את הקרובים לכם בתוכניותיכם ובעיקר בתחום הכספי הוא התחום הרגיש בשלב זה . חוסר היציבות בנושא זה עדיין משמעותי ולכן כדאי לכם לא לפעול בצורה שתסכן את כל תוכניותיכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש