המסאז'ים המומלצים באילת ל-2024

מאת: מערכת יום יום באילת ● צילום: despacitophoto ● 11/4/2024 16:05 ● ערב ערב 2064
בין הים, החוף והבריכה, לבין שלל הקניות, המסעדות והאטרקציות, אילת היא גם ממלכה של טיפולי ספא ומסאג'ים במגוון שיטות ● קלאסי, שבדי, ספורט, אירובדה, אבנים חמות ואפילו בארבע ידיים ● ריכזנו עבורכם את מכוני הספא והמסאג' הטובים באילת לשנת 2024, בהם תוכלו למצוא, לצד מאסג'יסטים ומסאג'יסטיות מקצועיים, גם טיפוולי רפלקסולוגיה, ובחלקם, גם סאונה וג'קוזי מפנקים, אז למה אתם מחכים?
המסאז'ים המומלצים באילת ל-2024
חוויות הספא והמסאג' הטובות באילת

 

קומפורט ספא

 

תארו לכם חופשה שבה אתם מגיעים למלון בוטיק באילת, נהנים מהמיקום המרכזי, נכנסים לטיפול ספא זוגי, יושבים לדרינק בלובי המלון או במרפסת, ממשיכים את הלילה בעיר ומתעוררים לארוחת בוקר מעולה. נשמע לכם טוב? מלון קומפורט באילת מזמין אתכם לפנק את הגוף והנפש עם חוויית בריאות אמיתית במתחם הספא. אז קחו לכם רגע של שלווה, ובואו לגלות חוויית ספא קסומה במיוחד!

בקומפורט ספא תמצאו מתקני ספא מתקדמים ואיכותיים, עם כל מה שצריך ליום פינוק ספא מושלם: בריכה פתוחה ומחוממת ממנה תוכלו להתפעל מנופים פנורמיים של הרי אילת, סאונה יבשה ורטובה וג׳קוזי גדול ומרגיע. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון משובח של טיפולי יופי ועיסויים מפנקים לבחירה - מעיסוי שוודי קלאסי ואבנים חמות לעיסוי משולב, רקמות עמוק ועד לרפלקסולוגיה, עיסוי פנים וצוואר וחבילות ספא משתלמות.

הטיפולים מוענקים על ידי מטפלות מנוסות ומקצועיות וכוללים שימוש במוצרים איכותיים המבוססים על שמנים ארומטיים 100% טבעיים והכל, בסביבה נעימה ומרגיעה.

 

 

רח׳ חטיבת הנגב 14, אילת

08-6363222

www.comforthotelspa.com

 info@comforthotelspa.com

 

 

דיימונד ספא אילת

 

מה יכול להיות מושלם יותר מעיסוי מפנק ומרגיע בזמן החופשה שלכם באילת? בדיימונד ספא אילת תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים רחב, החל מעיסוי שוודי קלאסי, רקמות עמוק ועיסוי רפואי, לטיפול באבנים חמות, פילינג גוף ועיסוי באינפרא אדום,  סאונה אינפרא אדום (שורפת 600 קלוריות) - והכל במחירים אטרקטיביים. 

שירותי העיסוי המקצועיים מותאמים להפגת מתחים, לשיפור זרימת הדם והלימפה ולקידום סילוק רעלים. הטיפולים מיועדים גם לזוגות וקבוצות. הקליניקה מתגאה בניסיון של עשרות שנים, מטפלים מוסמכים בעלי תעודות ואלפי לקוחות מרוצים. 

בדיימונד ספא מזמינים אתכם להתנסות בעיסוי ארבע ידיים העתיק, מסע ארומטי לזוגות, המטפח חיבור הרמוני ובטיפול EMSculpt, המגדיר מחדש את הגוף שלך, מספק שרירים מפוסלים והפחתת שומן ללא זיעה.

אז תנו למטפלים המיומנים של דיימונד ספא לסחוף אתכם לחוויית ספא שעוד לא הכרתם ובואו לגלות מקום שבו התחדשות היא לא רק מותרות, אלא הבטחה. הדרך שלכם לרווחה אולטימטיבית מתחילה כאן. 

 

 

לתיאום חייגו:  055-4337878

שדרות התמרים 13 אילת

ימים א' - ש' 10:00 - 21:00

https://www.diamond-spa.co.il/


 

בא-לי מסאז'

 

הגעתם לאילת, החופש סוף סוף מתחיל, ומלבד הים והחופים הקסומים, אתם מבקשים לעצמכם התרגעות מושלמת עם מסאז' מקצועי ומפנק. בא לי מסאז', בהנהלתה של בטי אוקמפו, היא הכתובת לחובבי המסאז'ים המקצועיים באילת, עם 20 שנות ניסיון המגובות בתעודות הכשרה מקצועיות. זה מתחיל בקליניקה הנעימה למראה, ומעוצבת בעיצוב מרגיע ונעים, הממוקמת בשדרה הראשית של אילת, הלא היא שדרות התמרים, שם תקבל את פניכם בטי בחדר מסאז' פרטי ונעים, באווירה רוגעת ומוסיקת רקע שתכניס אתכם לאווירת החופש. מיד תחושו שאתם בידיים טובות. קחו נשימה, שכבו על מיטת הטיפולים, האזינו למוסיקה והתמסרו לחוויה של עונג, שחרור ובריאות. המקום מציע מגוון רחב של טיפולים: עיסוי שוודי ואבנים חמות, עיסוי אירוודה, שהינו שיטת עיסוי יפנית קדומה, וכן פוט מסאז' וטיפולי רפלקסולוגיה.

 

 

שדרות התמרים 2 אילת

פתוח: 10:00-20:00

טל: 050-2585598

bali-massage.co.il


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש