חשד לאונס קבוצתי באילת

מאת: דוברות המשטרה ● 14/4/2024 09:43 ● ערב ערב 3167
משטרת ישראל חוקרת חשד לאונס קבוצתי ועבירות תקיפה, שאירעו באילת ע״י שלושה כלפי תושבת העיר ● שלושת החשודים, מהיישוב עין נקובא הסמוך לירושלים, נעצרו בחשד שניצלו את מצבה של הצעירה, הובילו אותה למלון - ושם אנסו אותה ● אביה, שהבחין בחבלות על גופה, הזעיק את המשטרה ● בימ״ש השלום באילת נעתר לבקשת חוקרי משטרת מרחב אילת והאריך מעצרם של שלושת החשודים בשמונה ימים ועד תאריך 21.4.24.
חשד לאונס קבוצתי באילת
תגיות:

משטרת מרחב אילת פתחה אתמול בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה ע"י אביה של הקורבן (תושבת אילת בשנות השלושים לחייה) על פיו שלושה גברים ביצעו בביתו עבירות מין ואלימות בחדר בית מלון באילת אליו הובילו אותה בשעות לפנות בוקר יום שבת.

מיד עם קבלת הדיווח הראשוני, החלו שוטרי מרחב אילת בחקירת האירוע, ותוך זמן קצר הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים (שנות ה-20, עין נקובא) ועצרו אותם לחקירה בחשד לעבירות של אונס קבוצתי, אלימות ועבירות מין חמורות תוך ניצול מצב הקורבן.

בימ״ש השלום באילת האריך מעצרם של שלושת החשודים בשמונה ימים ועד תאריך 21.4.24.

רפ״ק עו״ד שרית רביץ, מ״מ ק׳ אגף החקירות והמודיעין במרחב אילת: ״זהו מקרה חמור באכזריותו, לחשודים מיוחסות עבירות מן החמורות שבעבירות המין והאלימות: אונס שבוצע בצוותא תוך תקיפה אלימה של הקורבן וניצול מצבה. מיד עם קבלת הדיווח הראשוני התחלנו בפעולות חקירה מאומצות ואנו משקיעים את מירב המאמצים והמשאבים על מנת להגיע לחקר האמת כל זאת תוך הפגנת רגישות ואמפטיה כלפי מצבה של הנפגעת״.