חנית - א.ג. מיכון

מאת: סימונה סולומון שאואט ● ● ערב ערב 2462
כל פתרונות המיכון המשרדי תחת קורת גג אחת. כי מגיע לך הטוב ביותר!

קידמה כבר כאן מזמן, דבר שמחייב אותנו לעמוד בקצב, לעמוד בזמנים. שהרי זמן זה כסף... ואם בכסף עסקינן, הרי שכל בעל עסק בר דעת יודע, שכשעבודה מתקתקת, התפוקה גבוהה, והרווחים בצידה – גם. לשם כך נולדו משרדי המיכון המשרדי, לעשות את החיים קלים ויעילים יותר. כמה פעמים הסתכלתם על סביבת העבודה של הפקידה שלכם, על שולחן המנכ"ל ועל שולחנות יתר העובדים והבנתם שאתם עובדים עם ציוד ישן, ציוד מגביל, הפקס נתקע, הניירות נקרעים, מכונות הצילום כבר ראו ימים טובים יותר, ובמקרה הטוב, הן מוציאות דף דהוי מקומט, המדפסות איטיות ונתקעות חדשות לבקרים, המחשבים לא זזים, ובאמת שנמאס לכם לנסות לטפל בכל התקלות, כי זה לוקח המון זמן, עצבים וכסף. אז אתם לבטח יודעים שאפשר גם אחרת, אפשר לייעל את העבודה של העסק, להוריד את רמת העצבים, להנות מסביבת עבודה מתקדמת ונוחה, והכל תחת קורת גג אחת, בחברת מיכון משרדי, ואם לדייק – חברה שמתמחה במיכון משרדי, חברה ותיקה ואמינה – א.ג. מיכון.
חברת 'חנית' א.ג מיכון אילת בע"מ היא חברת מיכון משרדי הוותיק והגדול באילת. החברה קיימת מזה 20 שנה.
מאז היווסדה, החברה מובילה ומתמחה במתן שירותי הפעלה, השכרה ומכירה של מיכון משרדי, כגון: מכונות צילום, פקסים, מדפסות, מחשבים והציוד הנלווה אליהם.
חברת א.ג מיכון הנה המייצגת הבלעדית של החברות המובילות בענף המיכון המשרדי כדוגמת:
EPSON, החברה מספר 2 בעולם בתחום המדפסות ועוד חברות כגון: BROTHER ,HP ו- XEROX .
לחברה שלושה סניפים: באילת, בחיפה וסניף ענק בתל אביב, בהם צוותי עובדים מיומנים ומקצועיים.
בסניפים השונים, מפעילה א.ג. מיכון מרכזי שירות לחברות הנ"ל ובעלת תעודות התמחות במוצרי החברות. כמו כן, מנהלת החברה את מרכז התמיכה הארצי של חברת 'אפסון' ישראל ומעבדת שרות מרכזית. באמתחתה מעבדת שירות תיקונים ושירות חוץ בכל רחבי הארץ למגוון רחב של ציוד מיכון משרדי ופועלת במקצועיות ובתודעת שירות מהגבוהות ביותר.
בסניפי החברה תוכלו לרכוש מכשור ומוצרי איכות מובילים ומתקדמים במחירים אטרקטיביים. כמו כן – כדאי להתעדכן במבצעים חסרי התקדים בהם יוצאת החברה.
החברה נותנת את שירותיה לעסקים ולפרטיים. בין לקוחותיה ניתן למנות: עיריות, רשתות בתי מלון בארץ (באילת - את כל בתי המלון), כל בתי החולים במדינת ישראל, בתי ספר ומוסדות ממשלתיים.

'חנית' - א.ג מיכון.רחוב הדייג 5, אזור התעשיה.
רב קווי: 08-6331618.ובאתר האינטרנט:www.ag-m.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש