אילת, העיר האדומה
מאת: גיליון: 2092, 31/7/2003

מי שהסתובב בימים האחרונים באילת, לא יכל שלא להבחין בצבע האדום שהשתלט על העיר. חברת Esc או 'אסקייפ' בעברית, חברת הבת של פאלפון הפונה לקהל הצעירים החליטה להשתלט למשך בחודש הקרוב על אילת ולהפוך אותה לעיר של מסיבות, בילוים ו-Esc.


אין אדם בישראל שלא מכיר את המותג "Esc", פרסום השיא של המותק סביב השעון בכל כלי תקשורת יכול לגרום לכל אדם שפוי, לצאת מדעתו להתעורר בלילה מסיוטים בגלל מפלצות גמדות. כחלק ממסע יחסי הציבור של המותג, החליטו בחברה לצאת במבצע קיץ גדול לכלל הנוער בארץ. החל מיום חמישי האחרון ובמשך שלושת השבועות הקרובים תוכלו לראות את עשרות אנשי סיירת "העיר האדומה", כפי שקוראים להם בחברה, מסתובבים בכל פינה בעיר על רולר בליידס. בשדה התעופה, בכניסה לעיר, באגד, בקניונים ובכל מקום אפשרי. אלו מעניקים לתושבים ולתיירים את מפת "העיר האדומה של Esc באילת" מפה, בה מסומנים אזורי הפעילות התוססים בעיר, לוחות זמנים לאירועים מיוחדים וכן, הטבות לצעירים. כדי שחס וחלילה לא נשכח שאנחנו מהיום "העיר האדומה של Esc" תתקלו בפרסום גם בשלטי חוצות, על דגלים, על מיטת שיזוף מכוניות החברה ואפילו יאכטה של Esc תערוך הפלגות מיוחדות. גולת הכותרת היא ללא ספק מתחם המוזיקה והמשחקים של Esc שהוקם ליד הקניון בחוף ציון, המבנה מכיל קומת משחקים ומעליה מבנה בסגנון ה"חלונות האדומים" שבאמסטרדם, שם רוקדים בנים ובנות בלבוש מינימאלי, לצלילי D.j המרקיד את כל בני הנוער על החוף. מי שירצה להתקרר מהחום המשוגע בחוץ, יוכל לקפוץ לבריכות הקצף המוצבות במקום, או לקפוץ לחוף הווילג' והפאפיה שהפכו לפרסומת אחת גדולה, שם על כל שולחן, מיטה או בר תמצאו את הלוגו והצבעים של Esc. מי שעדין לא מקבל את העובדה שהעיר שייכת לאנשי Esc לפחות בחודש הקרוב, מוזמן גם לקפוץ לבקר בקניון "מול הים" אשר בו הוקם מרכז משחקי מחשב אינטראקטיביים, שם מציעים לנוער להוריד ריגנטונים (צלצולים לפאלפון), לשחק במשחקים וכמובן, לנסות את שירותי ומכשירי החברה. הרי בסופו של דבר, כל הקמפיין הזה הוא בשביל שתצטרפו לחברה הסלולארית הצעירה. סביב כל הפעילויות מבטיחים בesc לחלק עשרות אלפי מתנות, בגדים מקולקציית Esc, תיקים, כפכפים, בנדדנות ועוד..

צילום: יהודה בן יתח


התיירים עוד בדרך
העיר כבר מלאה תיירים עד אפס מקום, אבל זה לא מפריע לחברה לערוך מבצע מתוקשר ביותר, ולהגריל מדי יום חבילת אירוח וטיסה זוגיים למי שיזכה במשחקי הטריוויה שלה (המשחקים נערכים בטלפון 696969-068, שימו לב לרמז המיני במספר). כל המבצע מלווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, בMTV, באינטרנט, ברדיו ובעיתוני הנוער.
בחודש הקרוב, אילת (או אילת City, כשמה החדש היא) עיר אדומה, נקודה.




 


 
 

תגובות
אין תגובות לכתבה זאת.

  • מדורים
  • מגזינים
  • ארכיונים