אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 19/10/2010 22:40 ● ערב ערב 2468
צילה שיר-אל-יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת. אסטרולוגיה-נומרולוגיה-טארוט. zila@012.net.il טל: 03-9661812, 2248626- 052
אסטרולוגיה

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות



טיפ לילידי השבוע
ילידי השבוע ייטיבו עם עצמם אם יבדקו את מאזנם הכלכלי לפני כל הוצאה. נראה שהתחושה היא של 'יש' גם במקום שצריך לחסוך.

מאזניים


ילידי השליש הראשון של המזל מושפעים מהאנרגיה של הכוכב סטורן ומרגישים שהחיים קוראים אותם לסדר. ואכן, זה הזמן הנכון לעשות זאת. ואולם, כדי לבנות לעצמכם חיים מסודרים, עליכם לבדוק את התשתית הכלכלית שלכם, ומשם להחליט מה נכון לכם לעשות ומה עדיין יש זמן לעכב. למרות שנראה שבנושאי עבודה המצב אינו במיטבו כרגע, הרי שבעוד כחודש תרגישו הקלה.

עקרב


אתם נמצאים בתקופה של לפני יום ההולדת, כך שסביר להניח שמצב הרוח שלכם אינו מרומם במיוחד, ואולם וונוס, שנמצאת עכשיו במזל שלכם, גורמת לכם להרגיש שהנה הדברים בכל זאת זזים אצלכם, אם כי ייתכן ואינכם מרגישים בזאת במלוא העוצמה. נסיגה תמיד מקצינה איתה בעייתיות קיימת, ולכן מומלץ לכם לבדוק מהם הדברים שעולים בתקופה זו, כדי שתוכלו לדעת במה לטפל בהמשך.

קשת


מרבית הכוכבים נמצאים בבית תת המודע שלכם, כך שנראה שעיקר הפעילות שלכם כרגע היא מאחורי הקלעים אם בחשיבה, אם בתכנון וברור שגם בעשייה. הזמן אינו מתאים להתחלות חדשות, אלא לתכנון יעיל ומדוקדק של תוכניות לטווח הארוך. אל תפחדו מהקשיים שמצפים לכם בדרך, כי בסופו של דבר אתם הולכים על קרקע בטוחה, ותכנון יעיל בוודאי יועיל להמשך דרככם.

גדי


השינויים החברתיים שאתם עוברים עכשיו נועדו לבנות אתכם לעתיד עם הבנות חדשות לגבי איך אתם צריכים לשלב בין עבודה, חברה וקריירה, וזאת כדי לפעול לקידום עצמכם בכל המישורים. ייתכן שתצטרכו לבצע שינויים בסביבה בה אתם חיים, וזאת כדי לשדרג את עצמכם במובנים החדשים והטובים לכם יותר. אל תהססו ליצור את השינויים הנדרשים גם אם הם גובים מכם מחירים של אי נעימות כלפי הסביבה הקרובה.

דלי


בתקופה הקרובה, עליכם לבדוק את מערכות היחסים שלכם במקום העבודה. נראה שאתם חווים עליות וירידות משמעותיות ובמיוחד בתקופה זו, שוונוס, מלכת היחסים, נמצאת אצלכם בבית הקריירה. מצבים אישיים מוקצנים אצלכם, ואתם יודעים שאתם חייבים לפעול כדי להגיע למקום האידיאלי עבורכם. אל תתנו לאחרים לנהל לכם את העניינים וסמכו רק על עצמכם כאשר אתם חייבים להחליט.

דגים


כספים שאתם בונים עליהם לא בהכרח יגיעו בקצב ובכמות שאתם בונים עליהם. ייתכן שמגיע לכם סכום כסף, אך משום מה נראה שהדברים מתמהמהים ואינם זורמים בדרך שתכננתם. ההקלה המשמעותית תגיע רק לקראת יום ההולדת שלכם, כיוון שאז יגיע כוכב השפע לבית הכספים שלכם ויגרום לכם להתחלות כלכליות חדשות. זה הזמן הנכון עבורכם ליצור תוכניות לטווח הארוך.

טלה


נושאי זוגיות עומדים אצלכם למבחן בגלל התפתחויות חדשות שאתם חווים רק עכשיו. אתם נמצאים במצב של סימני שאלה לגבי מהי הדרך הנכונה לכם להמשיך, בגלל העובדה שאתם מפנימים שאתם נמצאים במסלול חיים השונה במקצת מאשר אנשים אחרים הקרובים אליכם. אלה מכם שאינם נמצאים בקשר, עשויים למצוא עצמם בקשר מחייב המביא איתו קשיים מסוגים שונים.

שור


בית העבודה שלכם מופעל בצורה אינטנסיבית ביותר בגלל ביקור הכוכב סטורן בבית זה. אתם חווים קשיים חדשים ונראה שאינכם מסיימים לטפל בנושא אחד וכבר נושא שני צץ לו. אין לכם מה לעשות כנגד העובדה שאתם עומדים בפני שינויים משמעותיים, ורק עבודה אינטנסיבית, רגועה ויציבה תוכל לגרום לכם לבצע ולתכנן את המהלכים העתידיים בצורה הנכונה ביותר עבורכם.

תאומים


הרצון שלכם ליצירתיות יתעורר בתקופה הקרובה, וזאת בגלל ביקור הכוכב סטורן בבית המעודד יצירתיות אישית. ויחד עם זאת, נראה שתרצו לעסוק ביצירה של דברים שיש איתם תועלת ולא בדברים שהערך שלהם אינו מוצק ומוחשי. ייתכן ותאלצו לקחת על עצמכם אחריות שאינה עולה בקנה אחד עם טעמכם האישי, אך הנסיבות הינן כאלה שיהיה כדאי לכם לקחת אחריות בנושאים שונים.

סרטן


ההתחייבויות שאתם חשים בנושאי בית ומשפחה מתאימות מאוד לאישיות שלכם, ואין לכם בעיה לתת מעצמכם, ובלבד לשמר את המסגרת המשפחתית. הבעיה היא שנראה שלעיתים אתם פועלים כנגד רצונכם האישי, ואז אתם בתוך עצמכם אינכם יכולים להיות מאושרים ושמחים מההתפתחויות. כדי לעזור לעצמכם לא להגיע למצבים שאינם מתאימים לכם, הרשו לעצמכם להגיד מה שאתם באמת מרגישים.

אריה


אתם נמצאים בפני התחלה חדשה, ולכן מומלץ לכם לעשות חושבים ביחס להתנהלות שלכם כלפי הסביבה הקרובה בה אתם נמצאים. נראה שאנשים שונים שחשבתם אותם כקרובים לכם אכזבו אתכם, והמדד שלכם להתנהלות אישית וחברתית השתנה בתקופה האחרונה בעקבות האירועים אותם חוויתם. נראה שמתרחשות התפתחויות בבית משפחת המוצא שלכם, שמן הראוי שתהיו מודעים לכל מה שמתרחש.

בתולה


בית הכספים שלכם התעורר לתחייה, וזאת בגלל ביקור הכוכב סטורן שגורם לכם לראות את הדברים מחדש ולבחון את ההתנהלות האישית שלכם ביחס להתרחשויות. ייתכן שמקור הבעיה הוא לא אצלכם, אלא דווקא דרך אנשים שקרובים לכם ומשפיעים בהתנהגות שלהם גם על חייכם אתם. אל תהססו לומר את דעתכם גם אם הדבר לא ימצא חן בעיני האחרים. עליכם לשמור על האינטרסים שלכם.



* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש