אאורה ישראל

מאת: או-מד מדיקל ● 19/10/2010 23:08 ● ערב ערב 2468
החברה מקימה בהצלחה רבה פרויקטים איכותיים למגורים בכל רחבי הארץ.

לחברת אאורה 20 פרויקטים ברחבי הארץ, ובין השאר יוזמת החברה פרויקטים בתל אביב, בת ים, יהוד, פרדס חנה, חולון, קריית אונו, באר יעקב, גבעתיים, תלמי מנשה, שוהם, נס ציונה, מושב מצליח. כמו כן, החברה מציגה באילת שני פרויקטים:

'פטרה', קומפלקס מגורים אקזוטי, פרויקט ייחודי מדהים, חיבור מושלם אל הטבע, בין מדבר, ים והרי אדום. ממוקם בשכונה יוקרתית החדשה שחמון 10, יושב בגובה 855 מטר מעל פני המים, פלא הנדסי ארכיטקטוני, עיצוב אותנטי ואוריינטלי עוצר נשימה ביופיו.

תמונת כתבה


בפרויקט - 28 יחידות דיור בנויות במבנים בני 2 ו-3 קומות בלבד, רק 4 דיירים לכל בניין, כניסה פרטית, חניה מקורה ומחסן דירתי לכל דירה, הכל בהשפעת הארכיטקטורה המדברית האותנטית של האזור.
לבחירתכם דירות 4 חדרים, דירות גן מרווחות במיוחד בנות 5 חדרים ודופלקסים גדולים בני 5 חדרים עם מרפסות יפהפיות. והאכלוס? – תוך שנה.

פרויקט הדגל של חברת 'אאורה ישראל', 'אטלנטיס רזידנס', הינו פרויקט יוקרתי מיוחד במינו שתוכנן על ידי האדריכל הידוע חיים דותן.
פרויקט זה ייבנה בלב שכונת הווילות של גנים ב', ולבחירתכם 24 דופלקסים מפוארים וגדולים במיוחד, גן - בני 5 חדרים עם חצר ענקית או גג - בני 6 חדרים עם מרפסות פונות אל נוף הים האדום.
לכל דירה 2 חניות, בריכה פרטית ונוף משקיף לים ולהרי אדום.

תמונת כתבה


בנייה ייחודית הכוללת מפרט טכני עשיר ומפנק, סטנדרטים מאוד גבוהים, מהטובים בעיר אילת.

חברת 'אאורה ישראל מקפידה על רמת בנייה גבוהה ואיכותית המבוססת על שיטות חדשניות מהמתקדמות בעולם, מפרט טכני וסטנדרט גבוה, עמידה בלוח זמנים, שירות ואמינות מכל הלב.
החברה מנפיקה ערבויות בנקאיות עבור כל תשלום שהיא מקבלת, על פי חוק מכר
ועובדת עם בנק מלווה בכל אחד מהפרויקטים שהיא מקימה.

ליצירת קשר: 3747* ובמשרד המכירות בשכונת גנים ב'.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש