זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 9/11/2010 22:31 ● ערב ערב 2471
תחזית אסטרולוגית לתאריכים 12.11.10 - 19.11.10 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


בעבודה, עומס יתר ומידת אחריות רבה לוחצת על פתיל העלול להתאפיין בתוקפנות. חשוב לכם לדעת שקיים כסף ושהוא בהישג יד מיידי. תתכן הפתעה בתחום זה. השליטה בידכם שוב. מתאפיין מוטיב של רכישות מפנקות, בילוי במסעדות, אירוח והתארחות. לבנות מזל טלה ישנה אזהרה מפני בעיה בריאותית בכל הקשור לבטן התחתונה או לרחם. אין להזניח ולו בעיה קטנה. המלצה נוספת ניתנת לכם בנוגע לזוגיות, אל תפילו על בני זוגכם את עייפותכם.

מזל שור - מלכת המטבעות


לשוורים מוטב להישמר מתכנון שטחי וחוסר זהירות, הגזמה או הזנחה בתחום המשפחתי או הזוגי. מומלץ ללכת לכיוון לא שגרתי. מפגשים כאלה עשויים לתרום לשינוי בתפיסת עולמכם ותתכן הזדמנות להרחיב את האפשרויות ולהיעזר בהם לקדם את המטרות. מחשבות לגבי שינוי עשויות לעלות בנושא או רעיון שאתם עסוקים בו כבר זמן מה, אלא שעכשיו יהפוך פתאום דחוף וחשוב.

מזל תאומים - נסיך החרבות


הקלפים של התאומים מספרים על משולש רומנטי שונה במהותו, מבוגר עם צעירה או ההפך. קיים מוטיב מתריע מפני התמודדות בריאותית של קרוב משפחה. ישנה התבהרות לקראת סוף שבוע. המתח יפסק ותשובו לעצמכם. בעבודה, הקלפים בידיים שלכם, צעדו בבטחה לקראת קידום. בימים אלו הזוגית, הרומנטית המינית והיצרית, מהווה מצע מצוין לחיזוק הביטחון העצמי.

מזל סרטן - מלך הגביעים


אינכם מרגישים נכון בנוגע למקום שבו אתם נמצאים בתקופה האחרונה, ישנו בלבול רב סביב פעולות שעליכם לבצע לאלתר. מומלץ לכם לשאת את עינכם מתוך מצב האי ודאות כי אז תגלו שישנן אפשרויות למכביר הן בתחום העבודה, שהוא כרגע נושא מאוד מכביד, והן בנושא הזוגי שאפוף כעת בערפול מסורבל. אתם מלאי געגוע למה שהיה.

מזל אריה - מלכת המטות


התחום הזוגי ינק מכם אנרגיה רבה, נראה כי בחרתם להרפות. דבר זה ישרת את כל הצדדים ואתם תקצרו פירות. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהוביל בצעדי ענק את היחסים למקום שאינכם בשלים לו. אתם יוצאים כעת ממצב אפור ל'ללונה פארק' צבעוני. סופה אשלייתית מאפיינת את התקופה, מוטב שתאפשרו לימים אלה לחלוף מבלי שתבצעו פעולות שיובילו לחרטה בהמשך.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


הזוגיות המשעממת היא זו שאתם בורחים ממנה, אך היא זו שתתברר כראויה. מתח ועצבנות עלולים ללוות אתכם בבית או במסגרת המשפחתית, אלה נובעים משינויים המתרחשים עכשיו בחייכם ומהתחושה שההתרחשות אינה בשליטתכם. צורך של כולם לפנות אליכם ולשתף אתכם, דעתכם חשובה. אתם ממגנטים אליכם בעיקר את אלה שמחפשים שותפות עסקית.

מזל מאזניים - מלך החרבות


שינוי מבורך בתחום העבודה. ישנו מוטיב ניהול ושליטה. הבמה שלכם. הנכם שועטים קדימה עם רעיון לרווח כספי רב. גם הנושא הזוגי נמצא אצלכם על המפה. אתם מובילים את הזוגיות לזווית שונה ומיטיבה. תתכן רגישות באזור בית החזה וכלי הנשימה. מילת המפתח הינה פעילות מכוונת ועקבית. יצריות פעילה ומעניקה מבחינה רוחנית ושכלית ללא שימוש בהגזמה.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


התחושה האשלייתית של בדידות שליוותה חלק מהעקרבים מתרחקת ומפנה את מקומה לאנרגיה גדושת אהבה וחיזור. גם התחום הכספי מבטיח שיפור משמעותי. ישנו רעיון לנסיעה או יציאה למסע מיוחד ויוצא דופן במהותו. זה הזמן בו אתם טורפים את קלפי חייכם ומבצעים שינויים ופריצת דרך משמעותית.

מזל קשת - נסיך המטות


התמודדות הקשורה לתחום הזוגי מתאפיינת באי הבנות מרגיזות ותסכול. בימים אלו אתם חסרי סבלנות ויתכן שהלחץ המופנה כלפיכם להסברים ולתשובות שטרם החלטתם עליהם, יכניסו אתכם ללחץ מיותר ולרצון לברוח ממתן תשובות. לקראת סופשבוע התמונה מתבהרת והקלפים מלמדים שהמתרחש בא על מקומו בשלום.

מזל גדי - מלך המטבעות


לגדיים מובטח שבוע רומנטי במיוחד. הצעות נישואין, אהבה וחיזורים. פעולות הנולדות מתוך אמיתות שצמחו בבטנכם מזה זמן רב. אתם מוציאים לפועל ולעשייה את מה ששמרתם כרעיון בלבד. הקלפים מלמדים על התלבטות בתחום העבודה בין שני נושאים שאתם עוסקים בהם בו זמנית ולמרבה הפתעתכם תתכן היוולדות של נושא שלישי.

מזל דלי - מלכת החרבות


המוטיב המוביל את הדליים החוצה מתוך המסגרת הביתית בא מתוך צורך לחופש וחוסר רצון להתמודד עם בעיות פשוטות. הקלפים מספרים על בעיות הקשורות לצנרת, נזילות בבית או ברכב ולחלקכם אפילו תתכן נזלת מטרידה. האנרגיה שלכם ירודה מפאת עייפות, מומלץ לכם בימים אלה לצאת להתבודד בטבע זה יכול לחסוך את כל ההתמודדות עם הדברים הקטנים ואתם בהחלט יכולים לפסוח על התקלות הללו.

מזל דגים - נסיך הגביעים


בימים אלו מלווה את הדגים תחושה נהדרת, הנובעת בעיקר מתוך התא המשפחתי. ישנו מוטיב חזק של שליטה בחיי היום יום ורצון מדויק להיאחז בקיים. תמיכה מצד המשפחה פותחת עבורכם ערוץ חדש לקראת פעולות שילוו את חייכם שנים רבות. הקהילה המשפחתית התומכת תהווה קרקע פורייה להיערכות מחודשת ברוב התחומים. הקלפים אופטימיים ומורים כי ישנה תחנת ביניים מוארת לכל אלו שטרם מצאו את דרכם וייעודם גם בתחום העסקי.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש